PSV - Heerenveen | Zaterdag 24 november | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Not the best team to deal with, as for the last ten games lots of draws and only 2 wins. But for this moment I believe that we can win our home game for sure, and also should remember about goal difference. C'mon guys! 3-0.
 
In de eerste helft hebben we het moeilijk en zal het dan ook 0-0 staan. In de tweede helft denkt Heerenveen dat er wat te halen valt en gaat het naïef aanvallen. Hierdoor loopt PSV makkelijk uit naar een 3-0 overwinning. Goals van de Jong, Bergwijn en invaller Malen.
 
Thorsby, Zeneli, hou me hart vast
Tegen PSV kennen ze ineens alles. Als we deze winnen met gemak dan zie ik het restant van het seizoen rooskleurig in.
 
Hopelijk is MvB weer een beetje wakker geschud na het zien van NL-Frankrijk.

-Dat er nóg meer inzit bij Dumfries/Bergwijn

-Dat zelfs tegen Frankrijk met 1 controleur spelen mogelijk is, zodat je in balbezit meer (en snellere) opties vooruit hebt.

(Ik snap ook wel dat het makkelijker spelen is met VvD en MdL achter je dan met Schwaab/Viergever, maar tegen Heerenveen moet dat toch kunnen!)

-Dat met drie snelle spitsen spelen prima kan.

-Compact spelen, oftewel laatste linie naar voren bij balverlies, zoals in september.
 
Hopelijk is MvB weer een beetje wakker geschud na het zien van NL-Frankrijk.

-Dat er nóg meer inzit bij Dumfries/Bergwijn

-Dat zelfs tegen Frankrijk met 1 controleur spelen mogelijk is, zodat je in balbezit meer (en snellere) opties vooruit hebt.

(Ik snap ook wel dat het makkelijker spelen is met VvD en MdL achter je dan met Schwaab/Viergever, maar tegen Heerenveen moet dat toch kunnen!)

-Dat met drie snelle spitsen spelen prima kan.

-Compact spelen, oftewel laatste linie naar voren bij balverlies, zoals in september.
Nederland speelt toch ook met 2 controleurs? De Roon en De Jong.
 
Nederland speelt toch ook met 2 controleurs? De Roon en De Jong.

Ja, vind je? FdJ een controleur?
Ik vergelijk hem eerder met Guti dan met Hendrix. De laatste vind ik veel meer een controleur.
Schwaab, Viergever, Hendrix en Rosario is wel heel veel weinig opbouw.

De afkortingen kloppen, Ralf Edström.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ja, vind je? FdJ een controleur?
Ik vergelijk hem eerder met Guti dan met Hendrix. De laatste vind ik veel meer een controleur.
Schwaab, Viergever, Hendrix en Rosario is wel heel veel weinig opbouw.

De afkortingen kloppen, Ralf Edström.
Ik vond dat De Jong alles prima onder controle had.
 
Ja, vind je? FdJ een controleur?
Ik vergelijk hem eerder met Guti dan met Hendrix. De laatste vind ik veel meer een controleur.
Schwaab, Viergever, Hendrix en Rosario is wel heel veel weinig opbouw.

De afkortingen kloppen, Ralf Edström.
Noemen we dat niet een spelverdeler? Een Pirlo?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan