PSV - Heerenveen | Zaterdag 24 november | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Heerenveen.... blijft lastig. PSV heeft z'n moeizaamste wedstrijden gespeeld tegen de (op papier) makkelijkste tegenstanders. Eerder geschreven: het is dat het thuis is dat ik 'gewoon' en overwinning verwacht...
 
-Lozano weer fit.
-Guti en Pereiro hebben gespeeld voor hun land, dat kan geen kwaad.
-Bergwijn en Dumfries smaken wel het zoet van Frankrijk, maar niet het zuur van Duitsland.
-Dit in tegenstelling tot de Ajaksieden.
-Ziyech minimaal twee weken geblesseerd.

Interlandperiode had slechter kunnen uitpakken voor PSV.
 
Ik ben blij dat Dumfries en Bergwijn een lichte blessure geveinsd hebben, zodat ze zaterdag helemaal fit in de basis kunnen starten tegen Heerenveen .....ook blij dat Koeman hun in bescherming genomen heeft en niet ingebracht heeft tegen Duitsland.
 
Als je Duitsland gisteren zag spelen met twee vooruit geschoven controleurs die de boel compact hielden, zou je dat ook bij PSV kunnen overwegen.
Draai Pereiro en Hendrix/Rosario maar om. Pereiro (of Guti) op 6.

Goh, dan komt die zwakke verdediging van Heerenveen helemaal niet meer aan opbouwen toe.
 
Als je Duitsland gisteren zag spelen met twee vooruit geschoven controleurs die de boel compact hielden, zou je dat ook bij PSV kunnen overwegen.
Draai Pereiro en Hendrix/Rosario maar om. Pereiro (of Guti) op 6.

Goh, dan komt die zwakke verdediging van Heerenveen helemaal niet meer aan opbouwen toe.
En toch draaide het spelbeeld door één simpel briefje, waardoor het mindere elftal toch nog twee keert wist te scoren in de laatste tien minuten. Nee, bedankt.:S:
 
En toch draaide het spelbeeld door één simpel briefje, waardoor het mindere elftal toch nog twee keert wist te scoren in de laatste tien minuten. Nee, bedankt.:S:

Mark kan toch ook gewoon een briefje rond laten gaan, 10 minuten voor het eindsignaal?
 
Ik ben van mening dat PSV deze wedstrijd zou moeten winnen. Wat iemand anders vindt mag hij of zij lekker voor zijn of haar rekening nemen.
 
Heerenveen heeft reeds 27 doelpunten geïncasseerd. Samen met NAC het beste daarin. Kortom, gaan met die banaan en werken aan dat doelsaldo.
 
Zeneli schijnt in de belangstelling te staan van PSV en Ajax....presteert al 3 seizoenen redelijk goed bij Heerenveen, fraaie acties en af en toe een doelpunt....vandaag in Nation League een hattrick tegen Azerbedjan .....uiteraard zegt de tegenstander helemaal niets, maar als je de doelpunten van vanavond bekijkt, dan heeft hij zeker wel klasse... ik weet niet wat hij momenteel moet kosten, maar ik denk dat hij best nuttig kan zijn voor PSV....aanstaande zaterdag tegen Heerenveen maar goed in de gaten houden en hopelijk zitten onze scouts klaar met pen en papier om aanstaande zaterdag de verrichtingen van Zeneli te volgen....
 
PSV-spits Hirving Lozano op tijd hersteld voor pikant weerzien met SC Heerenveen

link

De kans is groot dat PSV aanstaande zaterdag in het thuisduel met SC Heerenveen weer kan beschikken over Hirving Lozano. De Mexicaanse aanvaller nam maandag weer deel aan de groepstraining bij de koploper in de Eredivisie.

Mooi ... Nu met wat meer rust in zijn hoofd en voor de verandering maar eens geen rode kaart krijgen tegen Heerenveen. :cautious:
 
PSV-spits Hirving Lozano op tijd hersteld voor pikant weerzien met SC Heerenveen

link

De kans is groot dat PSV aanstaande zaterdag in het thuisduel met SC Heerenveen weer kan beschikken over Hirving Lozano. De Mexicaanse aanvaller nam maandag weer deel aan de groepstraining bij de koploper in de Eredivisie.

Mooi ... Nu met wat meer rust in zijn hoofd en voor de verandering maar eens geen rode kaart krijgen tegen Heerenveen. :cautious:
Gewoon een hattrick om het vorige seizoen goed te maken.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan