PSV - Go Ahead Eagles | Donderdag 23 december | Eindstand: 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Erg sprankelend is het nog niet wat PSV laat zien.. Maar ook complimenten naar GAE die verdedigend prima staan. Vind Mauro vandaag best lekker spelen. Verademing tov Max, die ik heel vaak erg dom vond lopen. Guti wel erg zwak
Vlgms heb ik een Guti bril op. Maar ik vind hem niet erg zwak eigenlijk 🙈


Eens met Mauro. Doet leuke dingen en toont pit.
 
Vlgms heb ik een Guti bril op. Maar ik vind hem niet erg zwak eigenlijk 🙈


Eens met Mauro. Doet leuke dingen en toont pit.
Net de statistieken bekeken, Guti speelt wat dat betreft best goed zelfs. Gek hoe ik het dan zo anders kan beleven
Ik vind Gotze een lastige, statistisch gezien heeft hij verre van een goede eerste seizoenshelft, maar ik denk dat hij er wel voor zorgt dat de rest van het elftal beter kan voetballen. Slimmigheidjes in looplijnen en heeft de ervaring om te zien wanneer hij moet temporiseren. Lastig
 
Zo'n kans als Vertessen krijgt moet er gewoon in. En daarom maken wij zo moeilijk een goal. Makkelijke kans, tijd genoeg , maar onbehouwen. 1-0 is nog steeds niet voldoende, maar het past wel in het patroon wat PSV speelt. Ook de tegenstanders spelen vrijwel allemaal met een vijfmans verdediging en vier teruggetrokken middenvelders. PSV weet dit en moet er op voorbereid zijn. Daarom is een goal van PSV nu goud waard.
 
Mijn 2 cents:

- Mwene wordt stiekem een prima speler. Goeie goal weer.
- Mauro speelt weer aardig
- Weer de verplichte geblesseerde, was nu Ramalho. Zijn dit de eerste minuten zonder hem in de verdediging?
- Leuk dat Obispo in mag vallen, hoewel ik ook Teze op zn oude plek weer leuk had gevonden.
- Die lul die Sangare zo van achter tackelt mag de hik krijgen. Sukkel.
- Cody is goed
- Vertessen jongen, wat doe je nou.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan