PSV - Go Ahead Eagles | Donderdag 23 december | Eindstand: 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Draak van een wedstrijd weer. Gelukkig wel de punten.

Leuk dat je winterkampioen bent. Maar ik vind het veldspel, met name tegen gesloten teams niet best. Wat heet, ik vind het zelfs dramatisch slecht. Alleen het wordt weinig over gesproken omdat de punten gepakt worden en we bovenaan staan in de competitie. We worden absoluut niet verwend meer met goed spel zoals in het begin van het seizoen. Wat ik ook een probleem vind is met name voorin. Vinicius is te beperkt tegen gesloten teams. Vertessen als basisspeler is kut en blijft kut. Gotze mag wel meer peper in zijn reet hebben. Maar 2 goaltjes in het hele kalendejaar. Belachelijk weinig voor iemand van zijn status die op 10 speelt bij PSV. Had er ook weinig zin in. Vind ook dat Gotze een indruk maakt alsof die geen zin heeft om tegen gesloten teams te spelen.

Maar goed. Qua resultaten heeft Schmidt het goed gedaan. Prijs gewonnen tegen Ajax. Bovenaan in de competitie en we zitten nog in de beker. Alleen Europees helaas een dramatische campagne. Van bijna 1 been in de CL, naar Conference League.

Nog 1 ding; Sangare ga je gigantisch missen. Zegt al genoeg dat hij de beste was op het veld tegen Go Ahead fucking Eagles. Goed: Fijne kerstdagen iedereen en hopelijk komen alle spelers fit en goed terug. Wie weet ook een directe versterking in de winterstop.
 
Echt? Na de fruitschaal zag ik het wel positief in. Nu is het vertrouwen wel weer iets gestegen tov een maand terug.

Niet eens. Op een corner na bakte GA er ook niks van. En toen de rode kaart gevallen was, wisselde Schmidt de speler die het meeste van ruimte gebruik kan maken.
....sarcasme....
 
Waar het forum vorige wedstrijd uitgesproken was, gebeurde dat nu ook niet. Gewone onvervalste Nederlandse Belgenhaat wat Vertessen te verwerken krijgt ;)
Zelf zegt hij dat hij meer “Nederlander” moet worden, lees: “mondiger” en “niet over je heen laten lopen”. Hij zegt zelf te lief te zijn. Nilis zou tegen hem hebben gezegd dat hij wat dat betreft meer een Nederlander moet worden. Hij noemt dit voorval niet specifiek maar bedoelt ook meer op het veld enz. Nilis zelf had dat allemaal niet nodig, meer Nederlander worden… Uiteindelijk dwing je zelf veel af door je spel want een Gakpo is ook niet bepaald een jongen met een grote mond enz.
 
Zelf zegt hij dat hij meer “Nederlander” moet worden, lees: “mondiger” en “niet over je heen laten lopen”. Hij zegt zelf te lief te zijn. Nilis zou tegen hem hebben gezegd dat hij wat dat betreft meer een Nederlander moet worden. Hij noemt dit voorval niet specifiek maar bedoelt ook meer op het veld enz. Nilis zelf had dat allemaal niet nodig, meer Nederlander worden… Uiteindelijk dwing je zelf veel af door je spel want een Gakpo is ook niet bepaald een jongen met een grote mond enz.

Uiteindelijk ook maar goed dat Nilis de bravoure van sommige Nederlanders niet had, hierdoor speelde hij zolang bij ons. Met wat meer bravoure had hij bij de absolute top van Europa gespeeld en hadden wij veel minder lang van hem kunnen genieten...
 
Uiteindelijk ook maar goed dat Nilis de bravoure van sommige Nederlanders niet had, hierdoor speelde hij zolang bij ons. Met wat meer bravoure had hij bij de absolute top van Europa gespeeld en hadden wij veel minder lang van hem kunnen genieten...
Ik denk dat het eerder de pech van hem was dat de topclubs in die tijd enkel de echte toppers binnen haalde en niet voor elke houthakker 50 miljoen neerlegden. De Belgen hadden destijds geen internationale toppers en er was ook weinig markt voor hun spelers. Ook dat heeft hij niet mee gehad.
Nilis was verder voor een echte 10 voor de absolute top te weinig snelheid en atletisch vermogen. Echter in deze tijd waar Chelsea een Haevertz voor 100 miljoen haalt en waarin de Belgen bij de wereldtop voetballen, was hij allang een speler bij een van die clubs geweest. In zijn tijd betaalden de grote clubs alleen veel voor Gullit, Van Basten, Baggio, Davids, Zidane of Zlatan. Nilis kwam met daaronder en dan bleef je ook lang bij een club als PSV. Dat geldt net zo voor bijv een Vanenburg.
 
Ik denk dat het eerder de pech van hem was dat de topclubs in die tijd enkel de echte toppers binnen haalde en niet voor elke houthakker 50 miljoen neerlegden. De Belgen hadden destijds geen internationale toppers en er was ook weinig markt voor hun spelers. Ook dat heeft hij niet mee gehad.
Nilis was verder voor een echte 10 voor de absolute top te weinig snelheid en atletisch vermogen. Echter in deze tijd waar Chelsea een Haevertz voor 100 miljoen haalt en waarin de Belgen bij de wereldtop voetballen, was hij allang een speler bij een van die clubs geweest. In zijn tijd betaalden de grote clubs alleen veel voor Gullit, Van Basten, Baggio, Davids, Zidane of Zlatan. Nilis kwam met daaronder en dan bleef je ook lang bij een club als PSV. Dat geldt net zo voor bijv een Vanenburg.
Met alle respect voor Vanenburg maar Nilis was toch echt van veel grotere klasse in mijn ogen. ;)
PSVynadaMas; mij zul je in elk geval niet horen over dramatisch slecht spel van PSV zolang we gewoon blijven winnen, bovenaan staan en uiteindelijk onze 25e landstitel binnen slepen.
Volgens mij gaat het om de punten en niet om wat Jantje of Pietje als mooi voetbal denkt te willen zien.
 
Laatst bewerkt:
Wij staan bovenaan :D ... Hoe is het mogelijk? :lmao:

FHhmeteX0AQwd_y
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan