PSV - Go Ahead Eagles | Donderdag 23 december | Eindstand: 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
Fy94wkY.png

34542_fullimage_philipsstadion980x653_620x413.jpg

Eerdere duels​

PSV - Go Ahead Eagles1 - 0
Eredivisie, 10 december 2016
PSV - Go Ahead Eagles5 - 0
Eredivisie, 20 december 2014
PSV - Go Ahead Eagles3 - 0
Eredivisie, 17 augustus 2013
PSV - Go Ahead Eagles3 - 2
TOTO KNVB Beker, 25 januari 2007
PSV - Go Ahead Eagles3 - 1
Eredivisie, 05 mei 1996
SCHEIDSRECHTER
Art_hig.jpg

Dennis Higler​

Laatst bewerkt door een ninja:
Zou zo lekker zijn als we deze ook winnen, dan toch met eem goed gevoel de winterstop in. Ben ook benieuwd hoe Doan en Bruma eraan toe zijn. Kan maar zo dat we met Vertessen, Vinicius, Cody beginnen. Op zich niks mis mee, overigens.

Als Vertessen zijn vorm weet te behouden en zijn oogkleppen weet te verliezen gaan we dit kippetje gewoon slachten.

Zou de adelaar nog langsvliegen, was vorige keer zo'n beschaafde toevoeging uit Deventer...

Taai muurtje. Gisteren hadden we de mazzel dat RKC mee ging ballen en dat de goals op het juiste moment vielen. Donderdag gaan de Eagles niet mee ballen, worden de ruimtes veel kleiner en hadden we Doan eigenlijk prima kunnen gebruiken. Desalniettemin moet je deze laatste klus voor de winter gewoon vollgass gaan. Ik vind het wel een mooi potje voor Romero om te shinen.

Taai muurtje. Gisteren hadden we de mazzel dat RKC mee ging ballen en dat de goals op het juiste moment vielen. Donderdag gaan de Eagles niet mee ballen, worden de ruimtes veel kleiner en hadden we Doan eigenlijk prima kunnen gebruiken. Desalniettemin moet je deze laatste klus voor de winter gewoon vollgass gaan. Ik vind het wel een mooi potje voor Romero om te shinen.
Dat was toch pas na 2-0?

Begin van mijn kerstvakantie. Hopelijk begint ie goed!

Als Vertessen zijn vorm weet te behouden en zijn oogkleppen weet te verliezen gaan we dit kippetje gewoon slachten.
Wordt moe van Vertessen te bestempelen dat ie met oogkleppen speelt .Is gewoon een sympathieke jeugdspeler die veel talent heeft en het gewoon goed doet. Gaat gewoon een rode duivel worden. En tegen GAE gaan we met 3-0 winnen.

Wordt moe van Vertessen te bestempelen dat ie met oogkleppen speelt .Is gewoon een sympathieke jeugdspeler die veel talent heeft en het gewoon goed doet. Gaat gewoon een rode duivel worden. En tegen GAE gaan we met 3-0 winnen.
Eens die jongen wordt zo erg te kort gedaan. Prima speler om erbij te hebben. Nog jong zat, daar gaan we nog een hoop plezier aan beleven

Bruma en Doan zijn er niet bij, volgens Rik (Sorry IPF dat ik heb weer noem). Dat betekent iig dat Cody gewoon op linksbuiten begint, dus dat is hoe dan ook positief. Verder had ik de jongens er liever gewoon wel bij gehad natuurlijk, want in de breedte is het voorin dat wel schaars. Vergroot wel de kansen voor Maxi en Ledezma om minuten te maken.

En ik snap dat je niet teveel moet omgooien in je laatste wedstrijd, maar ik wil toch wel graag Obispo zien spelen. Verder twijfel in tussen Max en Mauro.

• Hahaha!
Reactions: IPF
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan