robpsv11
Grammatifaler
Een bizarre match gewoon, PSV was gewoon ongekend goed en flitsend of de tegenstander was gewoon ongekend slecht.
Maar de dieptepunt blijft de vader en dochter die blijkbaar voor Gala waren en in het thuisvak zaten zo behandelen, fucking doorgesnoven tyfus junks van psv![]()
Dat is natuurlijk fucking dom.
Wat dan niemand heeft gezien, en ik minstens zo dom vind, Is dat dit groepje stond te provoceren. Je hebt allereerst al tickets afgepakt van PSV fans die hier graag bij hadden willen zijn en gaat dan ook nog een beetje dom gebaren staan maken. Ik ben van mening, geen uitsupporters is ook geen uitsupporters. Zal niet iedereen het mee eens zijn, dat is prima. Maar goed als je er dan toch zit, hou het gezellig en ga niet de gevaren opzoeken. Weet namelijk voor 100% zeker dat je dan 0 problemen gaat krijgen, zoiets is in die afgelopen jaren nog nooit gebeurd. Ja oke, met Feyenoord supporters. Maar die gasten komen op een of andere manier altijd in onze Skyboxen terecht en gaan daar een beetje iedereen uitdagen.
Laat ik daarbuiten even vooropstellen dat een vader met kind aanvallen natuurlijk triest is. Ik leg alleen het verhaal uit wat die Twitter dozen niet hebben gezien.