PSV - Galatasaray | Woensdag 21 juli | Eindstand 5-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Lekker man. De volgende jeugdspeler die aan de beurt is bij Schmidt. Teze vervangen door een nobody waar nog nooit iemand van heeft gehoord.

Zahavi en Vertessen voorin vind ik armoedig. Madueke in de basis is terecht en we kunnen er wel vanuit gaan dat Propper en Rosario tweede keus zijn achter Sangare en Van Ginkel. Weet niet of Propper daar wel blij van wordt.

Hopelijk een goede pot met een zege. 1-0.
 
Het ging met deze 11 prima tegen Paok dus een begrijpelijke keuze. Moeten de 4 voorin wel beter hun kansen afronden natuurlijk.
 
Lekker man. De volgende jeugdspeler die aan de beurt is bij Schmidt. Teze vervangen door een nobody waar nog nooit iemand van heeft gehoord.

Zahavi en Vertessen voorin vind ik armoedig. Madueke in de basis is terecht en we kunnen er wel vanuit gaan dat Propper en Rosario tweede keus zijn achter Sangare en Van Ginkel. Weet niet of Propper daar wel blij van wordt.

Hopelijk een goede pot met een zege. 1-0.

Tja, als je maar met 2 centrale middenvelders speelt...
Gakpo gaat Vertessen er natuurlijk wel uit spelen. Ik verwacht hem volgende week al wel in de basis. Ik zie gewoon weinig in Vertessen, behalve snelheid en werklust. Het is een wat snellere versie van Mauro.
 
Maar waarschijnlijk wisselt ie Rosario voor Van Ginkel, Thomas voor Gotze, Mauro jr. voor Vertessen en Bruma voor Madueke.
Lekker man. De volgende jeugdspeler die aan de beurt is bij Schmidt. Teze vervangen door een nobody waar nog nooit iemand van heeft gehoord.

Zahavi en Vertessen voorin vind ik armoedig. Madueke in de basis is terecht en we kunnen er wel vanuit gaan dat Propper en Rosario tweede keus zijn achter Sangare en Van Ginkel. Weet niet of Propper daar wel blij van wordt.

Hopelijk een goede pot met een zege. 1-0.
Teze Komt voor RB tekort en voor CV mist ie kopkracht en lengte. begrijp het wel.
 
Tja, als je maar met 2 centrale middenvelders speelt...
Gakpo gaat Vertessen er natuurlijk wel uit spelen. Ik verwacht hem volgende week al wel in de basis. Ik zie gewoon weinig in Vertessen, behalve snelheid en werklust. Het is een wat snellere versie van Mauro.
Vertessen moet gewoon een helft of een uur vol gas gaan en zich helemaal te blubber lopen. Kan Gakpo het daarna afmaken.
 
De azijnmensen doen hun best, moet je toch wat luchtigs tegenover zetten zo aan t begin van het seizoen dacht ik :sneaky:
Oh ik hoor het al. Teruglezen van de eerste pagina's niet waard. Ik ben vol goede moed. Dit moet het jaar van Schmidt worden. Als dat niet lukt, is er inderdaad reden tot klagen.

Ook nog wel een aantal onzekerheden wat er gaat gebeuren met de eventuele transferbedragen van Malen/Dumfries/Bruma? Benieuwd waar ze dit in gaan steken, je gaat bijna op iedere positie iemand flink in de weg lopen.
 
Nog ff gekeken naar de bank vorig jaar bij de 1e wedstrijd (NS Mura). Toen hadden we op de bank:
Unnerstall, Viergever, Baumgartl, Ihattaren, Gakpo, Madueke en Sadilek.

Ondanks dat Malen en Dumfries danwel hun vervangers er niet bij zijn is het elftal wel een paar stappen verder.
EisbhoQXgAAZa6Z
 
Maar hoeveel wedstrijden heeft Teze als back mogen spelen, dat zijn er niet veel? Dan vind ik het nog te vroeg om te oordelen of Teze hier geschikt voor is en het is hoe dan ook misschien niet de wedstrijd voor dat soort experimenten. Had dan even gewacht met die Ramalho en Teze gewoon centraal neer gezet. En ook al zou Ramalho nu een goede pot spelen, dan zie ik alsnog liever Teze
 
Oh ik hoor het al. Teruglezen van de eerste pagina's niet waard. Ik ben vol goede moed. Dit moet het jaar van Schmidt worden. Als dat niet lukt, is er inderdaad reden tot klagen.

Ook nog wel een aantal onzekerheden wat er gaat gebeuren met de eventuele transferbedragen van Malen/Dumfries/Bruma? Benieuwd waar ze dit in gaan steken, je gaat bijna op iedere positie iemand flink in de weg lopen.

We zijn het gewoon niet meer gewend dat we kwaliteit op de bank hebben en het wisselen van een basisspeler niet meteen gepaard gaat met flink kwaliteitsverlies.
 
Gala is ook verzwakt nu en er zijn wat problemen? Nail them while they are vulnerable.

3-1 doelpunten: 1* Gotze, 1* Zahavi en 1* Noni
 
Teze liefhebbers:

Hij heeft zelf gezegd voor RB te willen gaan en zichzelf niet als CV te zien.
Kunnen wij het maar raar vinden dat Ramalho de voorkeur krijgt, maar zelf vindt Teze dat blijkbaar prima.

En als RB heeft ie t gewoon niet zo super gedaan.

Lijkt me n logische opstelling gezien de voorbereiding.

:PSV:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan