PSV - Fortuna Sittard | Woensdag 15 december | Eindstand: 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
ZHMEc0z.png
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Perfecte pot om iemand anders onder de lat te zetten. Mvogo zal sowieso wel keepen, maar het zou leuk zijn als Delange een kans krijgt.

Zou overigens niet teveel rouleren. Misschien zoiets:

Mvogo/Delanghe
Mwene - Ramalho - Obispo - Max
Guti - Sangare
Ledezma/Doan
Vertessen - Romero - Gakpo
 
Perfecte pot om iemand anders onder de lat te zetten. Mvogo zal sowieso wel keepen, maar het zou leuk zijn als Delange een kans krijgt.

Zou overigens niet teveel rouleren. Misschien zoiets:

Mvogo/Delanghe
Mwene - Ramalho - Obispo - Max
Guti - Sangare
Ledezma/Doan
Vertessen - Romero - Gakpo
Delanghe die vrijdag nog opzichtig blunderde?
 
Perfecte pot om iemand anders onder de lat te zetten. Mvogo zal sowieso wel keepen, maar het zou leuk zijn als Delange een kans krijgt.

Zou overigens niet teveel rouleren. Misschien zoiets:

Mvogo/Delanghe
Mwene - Ramalho - Obispo - Max
Guti - Sangare
Ledezma/Doan
Vertessen - Romero - Gakpo
Grappig, dat is !exact! de opstelling die ik in gedachten had.
 
Delanghe die vrijdag nog opzichtig blunderde?

Hij zat er inderdaad wel aardig naast bij die corner, maar als ik het goed heb heeft hij in zijn vorige wedstrijden prima wedstrijden gekeept. Wordt toch tijd dat we zulke gasten ook een keer de kans gaan geven.
 
Perfecte pot om iemand anders onder de lat te zetten. Mvogo zal sowieso wel keepen, maar het zou leuk zijn als Delange een kans krijgt.

Zou overigens niet teveel rouleren. Misschien zoiets:

Mvogo/Delanghe
Mwene - Ramalho - Obispo - Max
Guti - Sangare
Ledezma/Doan
Vertessen - Romero - Gakpo
Niet te veel rouleren en vervolgens 8 nieuwe spelers in de basis zetten...

Zou Teze wel op Ramalho's plek willen zien een wedstrijd
 
Perfecte pot om iemand anders onder de lat te zetten. Mvogo zal sowieso wel keepen, maar het zou leuk zijn als Delange een kans krijgt.

Zou overigens niet teveel rouleren. Misschien zoiets:

Mvogo/Delanghe
Mwene - Ramalho - Obispo - Max
Guti - Sangare
Ledezma/Doan
Vertessen - Romero - Gakpo
Ledezma basis zetten terwijl die er lang uit is geweest en nog niet zoveel gespeeld heeft in het eerste? Zet Doan daar maar neer. Als de stand het toelaat kun je Ledezma brengen.
 
Niet te veel rouleren en vervolgens 8 nieuwe spelers in de basis zetten...

Zou Teze wel op Ramalho's plek willen zien een wedstrijd

Rouleren is een volledig B-team in de basis zetten. Dit zijn allemaal spelers die al meerdere wedstrijden hebben gespeeld
 
Er zijn nog 3 wedstrijden te spelen tot de winterstop. We blinken niet echt uit in stabiliteit, volgens mij niet handig om nu teveel te wisselen. Het middenveld met Guti, Sangaré en Götze leek/lijkt het meest betrouwbaar. Max of Mauro is nog wel een lastige en persoonlijk begrijp ik niet zo goed waarom Obispo niet meer minuten krijgt tov Boscagli. Dus wat mij betreft wordt het dit tegen Fortuna:
Drommel (even wachten nog tot de winterstop...)
Mwene, Ramalho, Obispo, Max
Guti, Sangaré, Götze
Doan, Vinicius, Gakpo
 
Ik hoop ook echt op Obispo. Ik denk dat hij het best kan verdedigen in de hele selectie.

Afgezien van Sangare natuurlijk, maar die is GOAT, dus die kunnen we als een outlier in de selectie beschouwen.
 
Niet te veel rouleren en vervolgens 8 nieuwe spelers in de basis zetten...

Zou Teze wel op Ramalho's plek willen zien een wedstrijd
Experiment Teze RB is faliekant mislukt. als CV deed hij het prima, verdedigt altijd naar voren en hij heeft in tegenstelling tot die gezellige krullenbol ook de snelheid om eventuele fouten te corrigeren. Wat hij natuurlijk wel mist in tegenstelling tot Ramalho is leiderschap en rust in het spel; Boscagli naast hem of Obispo naast hem, krijg je een centraal duo zonder leider.
 
Teze mag inderdaad wel weer is als CV gaan spelen. RB is hem gewoon niet Ramalho is ook niet top ben wel benieuwd naar het duo teze-obispo als cv.
 
Ik zou PSV graag met 5 verdedigers zien. Dit creëert plaats voor Teze als 3e CV en ontlast de backs die toch niet kunnen verdedigen. De middelste CV komt dan in balbezit naast Sangare te staan.

------------------Mvogo-----------------
-----Teze---Ramalho---Obispo--
Mwene------------------------Max---
-----Götze---Sangare---Gakpo--
-----------Romero---Vinicius-------

Met Götze en Gakpo kun je zowel het veld breed houden als ook knijpen en de backs de ruimte geven. Geen plek meer voor een box-to-box naast Sangare maar die missen we kwalitatief toch in de selectie.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou PSV graag met 5 verdedigers zien. Dit creëert plaats voor Teze als 3e CV en ontlast de backs die toch niet kunnen verdedigen. De middelste CV komt dan in balbezit naast Sangare te staan.

------------------Mvogo-----------------
-----Teze---Ramalho---Obispo--
Mwene------------------------Max---
-----Götze---Sangare---Gakpo--
-----------Romero---Vinicius-------

Met Götze en Gakpo kun je zowel het veld breed houden als ook knijpen en de backs de ruimte geven. Geen plek meer voor een box-to-box naast Sangare maar die missen we kwalitatief toch in de selectie.
Tegen Fortuna?
 
Tegen Fortuna?
Ja maakt niet uit tegen wie. In balbezit staan de backs heel hoog en breed. De middelste CV dribbelt in. Dan hou je met Teze en Obispo slechts twee verdedigers over maar wel de enige twee die redelijk goed zijn in de duels. De extra CM waarmee we nu spelen voegt naar mijn mening niets toe en zorgt mede voor dat waardeloze trechter voetbal.
 
Ja maakt niet uit tegen wie. In balbezit staan de backs heel hoog en breed. De middelste CV dribbelt in. Dan hou je met Teze en Obispo slechts twee verdedigers over maar wel de enige twee die redelijk goed zijn in de duels. De extra CM waarmee we nu spelen voegt naar mijn mening niets toe en zorgt mede voor dat waardeloze trechter voetbal.
Ik ben meer van de komende backs. Vorig jaar met Dumfries gezien wat er gebeurt, als de backs al hoog staan. De spelers die hoog staan aan de buitenkant, moeten wel sterk zijn in de kleine ruimte.
 
Ik ben meer van de komende backs. Vorig jaar met Dumfries gezien wat er gebeurt, als de backs al hoog staan. De spelers die hoog staan aan de buitenkant, moeten wel sterk zijn in de kleine ruimte.
Ja dat heb je wel een punt. Ik baal gewoon van het oeverloze gebrei zonder kansen. Iets opportunistischer met hoge voorzetten en meer mensen in de zestien mag van mij wel. Wat zou jij voorstellen in plaats van hoge backs?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan