PSV - FK Haugesund | Donderdag 15 augustus | Eindstand 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Boscagli op links
Sadilek op het midden met Afellay
Ihattaren ervoor

Klaar

Daar teken ik voor. Alleen geen idee of die Boscagli er wat van kan. Lato was waardeloos bij zijn debuut maar herpakte zich tegen Den Bosch. Ik schrijf hem nog niet af.
 
Advocaat legt de vinger op de juiste plek. 4 aanvallers en 2 middenvelders is achterlijk. Bergwijn wordt vermoord op deze positie. Bruma voegt niets toe zoals voorspeld en we missen en LB. Wat een armoede.
Graag heel snel terug naar 4-4-2

Niet alleen dat het vier aanvallers zijn, het zijn ook nog dezelfde types... Dribbelaars, met de bal aan de voet. In feite zijn het alle vier flankspelers. Maar wie legt ze neer... En wie maakt ze af...
 
Gewoon omdat ie mijn gevoelens op dit moment zo goed verwoord quote ik hem nog een keer. Ongelooflijk zeg hoe je hier uiteindelijk nog gewoon goed wegkomt tegen die zondagamateurs.

Het is toch gewoon zo?

We moeten ons echt flink gaan zorgen gaan maken. Je ontsnapt hier tegen de nummer 9 van Noorwegen. Echt ongelooflijk.

Ik heb ook zo weinig vertrouwen in dit elftal. Voorin heb je alleen ego'tjes rondlopen. Bergwijn op 10 gaat nooit werken. Is vandaag ook weer gebleken. Malen in de spits, heb ik serieus ook geen vertrouwen erin. Kan niet koppen ( logisch ), is geen aanspeelpunt. Tis gewoon helemaal niks. Kan alleen leuk rennen op de counter. Daar mis je simpelweg gewoon een aanspeelpunt a al Luuk, met al die linksbuiten's in je elftal. Met Luuk had je nog een aanspeelpunt en ook iemand die een balletje erin kan koppen. Dat heb je nu gewoon niet. Vandaag ook weer 0 voorzetten van de flanken zonder succes, logisch natuurlijk met al die kabouter's voorin. Rosario gaat er nooit uit, die conclusie kunnen we wel trekken. Ookal maakt die express een eigendoelpunt vanaf de middenlijn, hij gaat er niet uit.

Met angst en bibberende benen naar Almelo. Leuk.
 
Daar teken ik voor. Alleen geen idee of die Boscagli er wat van kan. Lato was waardeloos bij zijn debuut maar herpakte zich tegen Den Bosch. Ik schrijf hem nog niet af.

Die Boscagli leverde een vrij positieve indruk tijdens zijn debuut, daar heb ik wel vertrouwen in.
 
Als Sadilek ons moet redden, kunnen we net zo goed stoppen maar als je blij bent als iemand inzet toont en daarom de beste speler vind dan verwacht jij iets anders van PSV als ik. Sadilek ie geen verdediger en is niet goed genoeg voor het middenveld en tampon zit prima ouwe.

En toch. Had het hele elftal maar net zoveel inzet getoond als hij.
 
Daar teken ik voor. Alleen geen idee of die Boscagli er wat van kan. Lato was waardeloos bij zijn debuut maar herpakte zich tegen Den Bosch. Ik schrijf hem nog niet af.

Ik heb dit echt hier al teveel gehoort. Lato die niks kan... Daarom verhuurd Valencia zeker hun 2e back.. Nogmaals heb een hekel aan huren maar Lato heeft zich echt wel bewezen in Valencia
 
Als Sadilek ons moet redden, kunnen we net zo goed stoppen maar als je blij bent als iemand inzet toont en daarom dat de beste speler vindt dan verwacht jij iets anders van PSV als ik. Sadilek is geen verdediger en is niet goed genoeg voor het middenveld en tampon zit prima ouwe.

Is goed maat. Ik zeg toch niet dat Sadilek ons moet redden ouwe. Gewoon op t middenveld in plaats van Rosario weet je. Of niet dan vriend.
 
Kappen met bergwijn op 10, voor mij is dat 100% de reden dat het niet loopt. Hij dribbelt alles vast vanaf het middenveld ipv iemand die steekpasses geeft of zonder bal in 16 komt. Dramatisch

Dit.

Dankje. Serieus, kappen met Bergwijn op 10. Dit kan echt niet. Bergwijn is op zijn best op de vleugels. Veel meer rendement, dan op 10.

Doel is bereikt. Iedereen tevreden. Nul kritisch. Zo denken de spelers nu, en dat gaat nog een groot probleem worden in de toekomst.
 
En toch. Had het hele elftal maar net zoveel inzet getoond als hij.

Denk niet eens dat het echt inzet is, het is meer dat het hele systeem niet lijkt te kloppen. De ren je rot show voorin is gewoon te makkelijk te verdedigen omdat je op die manier geen combinaties kan maken. Daarvoor heb je een echte nummer 10 nodig en een aanspeelpunt/iemand die een bal vast kan houden.

Zie ook continu dat Bergwijn de bal achter de man speelt, het is maar een metertje maar het geeft hem net de tijd om de 16 in te rennen. Helaas geeft hij hiermee de tegenstander ook de tijd om weer te herpositioneren waardoor het gevaar vaak alweer uit de aanval is.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan