PSV - FK Haugesund | Donderdag 15 augustus | Eindstand 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Joh al dat geslijm over Guti. Wat is er nou zo speciaal aan? Komt nooit met een beweging, of een pass waarvan je zegt: goh, goed gezien, slim bedacht. Handelingssnelheid veel te laag. En dat van de 'voetballende' controlerende middenvelder. Het is bovendien een middenvelder die reageert in plaats van anticipeert.
 
Vind het K voor jouw Jaufe ik wens je veilige reis naar huis, dat realiseren veel mensen niet dat veel supporters van ver komen om te komen kijken en dan krijg je dit voor geschoteld
Uurtje rijden, heb n tijdje in Zuid Afrika gezeten. Sindsdien vind ik iedere reis binnen nl niet lang.
 
Nou, Dikkie Dik en Derksen leggen de vinger wel op de zere plek. Hopelijk luistert MvB eens voor het eerst in zijn leven naar advies van buitenstaanders.

Het is ook prijsschieten op dit moment. Misschien het meest verdrietige vind ik nog wel Sadilek op de LB. Verdedigend is dat zo enorm zwak dat je gewoon enorme risico's hiermee neemt, ook praktische alle kansen van Haugesund kwamen van die kant.

En dan halen we 2 LB's, hebben er zelfs nog eentje in het centrum staan. En we zetten een middenvelder (dwerg-uitvoering) op de backpositie omdat hij wel wat wegheeft van Angelino, behalve dan dat hij niet kan verdedigen, niet een vergelijkbare kracht is in de aanval en ook niet dezelfde traptechniek heeft. Ik vraag me echt af hoe slecht Boscagli en Lato zijn.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan