PSV - Feyenoord | Zondag 4 augustus | Eindstand: 4-4. Feyenoord wns

Status
Je kunt niet meer reageren.
Yep en de hoogste begroting.
Ajax heeft anderhalve jas uitgedaan zonder CL of misschien nu zonder EL. Hebben een kapitaal verloren door hun selectie vorig seizoen. Schattingen over dat verlies schommelen rond de 50 miljoen. Gezien het hoge salaris huis en gemiste CL inkomsten kunnen ze ook niet al hun liquide geld inzetten. Ligt misschien iets hoger en Psv en Feyenoord maar die hoeven ook niet zo'n beetje de hele selectie te vervangen met enorm verlies..

Kan echt zo slecht tegen dit verlies. Je had vandaag een record kunnen pakken door hem 4 keer op rij te winnen. Kut lachende Feyenoorders die voor de tweede keer op rij die Fruitschaal winnen in ons stadion via penaltys, in 2018 ook hetzelfde verhaal. Had je gewoon normaal lopen verdedigen, had je ze simpel gepakt. En als die Mannschot ook gewoon zijn werk deed en die keeper een tweede gele kaart gaf, had je 90% gewonnen omdat Feyenoord dan een veldspeler in het doel moest zetten met nog een kleine kwartier te gaan.

Ff een vraagje he. Die Benitez. Gozer gaat zijn derde seizoen in bij PSV, maar heeft die wel eens een penalty gepakt voor PSV? Alles gaat er serieus in bij hem. Gaat altijd als een dooie oudwijf naar een hoek. 6 penaltys in totaal om ze oren gekregen vandaag en niet eens 1 gepakt. Tsjonge jonge jonge jonge.

En de verdediging is een bekend verhaal. Schandalig dat je met een linksback de wedstrijd in gaat die niet eens goed genoeg is voor FC Emmen. Schuldig aan 3 goals. Stoppen met Schouten centraal achterin. Flamingo komt er wel. Was niet best, maar je kan het die jongen ook niet kwalijk nemen. Die moet gewoon een ervaren verdediger naast zich hebben die hem kan dragen. Verder ook kut dat Dest nog zolang geblesseerd is. Het is wat het is. Met een complete fitte selectie heb je zonder twijfel de beste selectie van Nederland.

De eerste 8 potten in de competitie winnen, meteen een gat proberen te slaan met de concurrenties en op naar kampioenschap nummer 26.

Nou, niks live gezien, net de samenvatting bekeken. Shocking, erg slecht. Als je 4 tegendoelpunten incasseert speel je automatisch een slechte wedstrijd. Wat een wanorganisatie achterin, en afgaande op de samenvatting was Flamingo echt dramatisch slecht. Van zijn vermeende snelheid was ook weinigte zien. Als Teze dalijk ook nog weggaat en je vangt het seizoen aan met zo'n Oppegard en Flamingo en een Dams oid, dan krijgen we een niet zo prettig begin van het seizoen waardoor je de rest van het seizoen achter Feyenoord, Twente en de rest aanhobbelt. Gelukkig was dit maar de fruitschaal, maar wel een wakeup call van jewelste. Benitez met een wereldredding anders was het gewoon 4-5 geworden. Beschamend.

Fnoord is niet de concurrent ik zie Ajax weer als de concurrent
Feyenoord is wel degelijk de concurrent. Die Priske krijgt het wel aan de praat uiteindelijk, en voor PSV kan het komende seizoenm bijna alleen maar slechter gaan, na zo'n seizoen als afgelopen seizoen. Als de spelers die druk mee gaan nemen naar dit seizoen gaan we veel zware benen zien en weinig goede wedstrijden, veel chagrijn.

Teze, Schouten en Flamingo vergelijken Dams. Jij blijft me ieder seizoen ook verbazen hoor 😂 Zijn wel Nederlanders he, dat wilde je toch zo graag
Jaja ik heb het niet over 4 Dams en dan makkelijk eerste 3 potten winnen maar ach kennelijk denken sommige dat het wel kan. Noem je een verschil van inzicht. En ja Nederlandse spelers hebben is belangrijk ipv een vreemdelingen legioen. Genoeg verdedigers te verzinnen die PSV sterker maakt ipv Mauro.Oppengard,Obispo.

Jaja ik heb het niet over 4 Dams en dan makkelijk eerste 3 potten winnen maar ach kennelijk denken sommige dat het wel kan. Noem je een verschil van inzicht. En ja Nederlandse spelers hebben is belangrijk ipv een vreemdelingen legioen. Genoeg verdedigers te verzinnen die PSV sterker maakt ipv Mauro.Oppengard,Obispo.
Wat ga je allemaal in paniekmodus. Boscagli was er niet bij. Dest niet. Wat verwacht je dan? Dat debutanten het wel even gaan doen?

Ja je hebt gelijkt. Vooral Mauro en Obispo waren gruwelijk slecht vandaag. Totaal niet gezien

Gaat niet om eens zijn, gaat om het wegzetten dat jij de waarheid in pacht hebt en 'de rest' het we; best vind. Gewoon baarlijke nonsen.
Als er wordt geschreven dat je met 4 Dams de eerste competitiewedstrijden wel goed doorkomt vind ik nogal simplistisch en onzin. Gelukkig niet de enige.

Ook met penalty wins, waren er alarmbellen afgegeaan. Ik denk ook wel dat iedereen weet dat het nog moet gebeuren. Maar je wil ook niet 5 miljoen extra betalen.

Het is een combinatie van alles. Dat Obispo en Dest geblesseerd waren, dat wisten we. Dat Mauro en Boscagli zo kort van tevoren ook zich blesseerden, is wel pech.
Toch had ik verwacht dat we verder waren. Dat we door konden groeien na vorig seizoen. Schouten naar achter halen is een noodkreet, maar met goede middenvelders als Saibari en Tilman zou dat geen groot probleem moeten zijn. Die speelden echter niet best. Lang is nog niet fit genoeg, ook niet in zijn hoofd. Na 15 minuten liep hij erbij alsof hij de marathon gelopen had. De nieuwelingen leken onwennig en maakten veel fouten. Ook van hen had ik meer verwacht (maar niet op basis van de voorbereiding). Ik heb het wedstrijdprogramma nog niet bekeken, maar ik hoop dat we tegen de “kleintjes” beginnen.

Kan echt zo slecht tegen dit verlies. Je had vandaag een record kunnen pakken door hem 4 keer op rij te winnen. Kut lachende Feyenoorders sterven voor de tweede keer op rij die Fruitschaal winnen in ons stadion via penalty's, in 2018 ook hetzelfde verhaal. Had je normaal lopen verdediging, had je ze simpel gepakt. En als Mannschot ook gewoon zijn werkakte was en de keeper een tweede gele kaart gaf, had je 90% gewonnen omdat Feyenoord dan een veldspeler in het doel moest zetten met nog een klein kwartier te gaan.

Ff een vraagje he. Sterf Benitez. Gozer gaat zijn derde seizoen bij PSV, maar heeft die wel eens een penalty gepakt voor PSV? Alles gaat serieus bij hem. Gaat altijd als een dooie oudwijf naar een hoek. 6 penalty's in totaal om ze oren gekregen vandaag en niet eens 1 gepakt. Tsjonge jonge jonge jonge jonge.

En de verdediging is een bekend verhaalt. Schandalig dat je met een linksback de wedstrijd gaat die niet eens goed genoeg is voor FC Emmen. Schuldig aan 3 doelpunten. Stoppen met Schouten centraal achterin. Flamingo komt goed. Was niet het beste, maar je kan de jongen ook niet kwalijk nemen. Die moet gewoon een ervaren verdediger naast zich hebben die hem kan dragen. Verder ook kut dat Dest nog zolang geblesseerd is. Het is wat het is. Met een complete fitte selectie heb je zonder twijfel de beste selectie van Nederland.

De eerste 8 potten in de competitie winnen, meteen een gat proberen te slaan met de concurrentie en op naar kampioenschap nummer 26.
Wel heel kort door de bocht met je commentaar op Benitez. Alle penaltys waren perfect getrapt hard in t hoekje. Zijn reddingen hielden op recht.. Onze verdediging was gewoon barslecht . Flamingo ??? liet zich te vaak aan de kant zetten en aflopen......is zeker niet de gewenste verterking als cv...

De truc van succes na succes is doorselecteren. Spelers (imho) als Veerman moet je na een piek verkopen en vervangen door vers bloed. Ik miste gisteren de overtuiging van vorig jaar. En ja, achterin missen we nog heel veel, maar ook op het middenveld en voorin miste ik wat.
Maar goed, het is nog vroeg in het jaar. Ik hoop dat Sepp komt, maar ik hoop vooral ook dat we tijdig doorschakelen als het te lang duurt.

Kan echt zo slecht tegen dit verlies. Je had vandaag een record kunnen pakken door hem 4 keer op rij te winnen. Kut lachende Feyenoorders die voor de tweede keer op rij die Fruitschaal winnen in ons stadion via penaltys, in 2018 ook hetzelfde verhaal. Had je gewoon normaal lopen verdedigen, had je ze simpel gepakt. En als die Mannschot ook gewoon zijn werk deed en die keeper een tweede gele kaart gaf, had je 90% gewonnen omdat Feyenoord dan een veldspeler in het doel moest zetten met nog een kleine kwartier te gaan.

Ff een vraagje he. Die Benitez. Gozer gaat zijn derde seizoen in bij PSV, maar heeft die wel eens een penalty gepakt voor PSV? Alles gaat er serieus in bij hem. Gaat altijd als een dooie oudwijf naar een hoek. 6 penaltys in totaal om ze oren gekregen vandaag en niet eens 1 gepakt. Tsjonge jonge jonge jonge.

En de verdediging is een bekend verhaal. Schandalig dat je met een linksback de wedstrijd in gaat die niet eens goed genoeg is voor FC Emmen. Schuldig aan 3 goals. Stoppen met Schouten centraal achterin. Flamingo komt er wel. Was niet best, maar je kan het die jongen ook niet kwalijk nemen. Die moet gewoon een ervaren verdediger naast zich hebben die hem kan dragen. Verder ook kut dat Dest nog zolang geblesseerd is. Het is wat het is. Met een complete fitte selectie heb je zonder twijfel de beste selectie van Nederland.

De eerste 8 potten in de competitie winnen, meteen een gat proberen te slaan met de concurrenties en op naar kampioenschap nummer 26.
Benitez had anderzijds wel een fabelachtige redding in de wedstrijd.

Verder verlies je de wedstrijd hier inderdaad met name dankzij de verdediging (en dan in het bijzonder Oppegard), en dat een keeper die al niet meer op het veld had mogen staan kan schitteren in de penaltyserie is ook zuur. Of het dan uberhaupt tot penalty's was gekomen is ook de vraag...

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan