PSV - FC Utrecht | Zondag 13 december | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nou, niet meer aan (te) doen.

Op individuele kwaliteit over de streep getrokken. Je zou kunnen zeggen, een kampioenswedstrijd ... :maniac: :maniac:
 
Nou, ik heb er via m'n mobiel slechts flarden van meegekregen, maar telkens als ik keek was het eigenlijk FC Utrecht dat levensgevaarlijk uitbrak, maar het dan op miraculeuze wijze niet wist te verzilveren. Wat dat betreft een goede uitslag, maar blij dat ik het niet helemaal gezien heb.
 
Nou weer een slechte wedstrijd afgeleverd en met veel geluk drie punten.
Mvogo 7
Max 6
Bosgacli 5
Teze 4 koppend te zwak voor een CV
Dumfries 6
Gakpo 6
Sangare 5
Rosario 3
Gotze 5
Mo 6
Malen 6

Hendrix 2
Viergever 5
Piroe 4
 
Blij met de 3 punten. Maar man man, wat een wedstrijd weer. Eerste 20 minuten waren dramatisch, daarna ging het wel met 2 heerlijke goals. Tweede helft sloeg weer helemaal nergens op. Lachwekkend slecht. Nooit meer Rosario tussen Teze en Boscagli zetten en nooit meer Hendrix erin brengen als die er geen zin in heeft, want wat die allemaal aan het doen was.

Wanneer gaan we ook in de tweede helft normaal voetbal spelen? Iedere keer dat paniekvoetbal, de onzekerheid in de ploeg. De dramawissels van Schmidt waardoor we nog slechter gaan spelen. Zelfs onder Cocu was het niet zo slecht.

Ondanks dat we tweede staan, 3 punten achter staan op Ajax, we overwinteren in de Europa League. Ben ik echt niet tevreden wat Schmidt laat zien.
 
Blij met de 3 punten. Maar man man, wat een wedstrijd weer. Eerste 20 minuten waren dramatisch, daarna ging het wel met 2 heerlijke goals. Tweede helft sloeg weer helemaal nergens op. Lachwekkend slecht. Nooit meer Rosario tussen Teze en Boscagli zetten en nooit meer Hendrix erin brengen als die er geen zin in heeft, want wat die allemaal aan het doen was.

Wanneer gaan we ook in de tweede helft normaal voetbal spelen? Iedere keer dat paniekvoetbal, de onzekerheid in de ploeg. De dramawissels van Schmidt waardoor we nog slechter gaan spelen. Zelfs onder Cocu was het niet zo slecht.

Ondanks dat we tweede staan, 3 punten achter staan op Ajax, we overwinteren in de Europa League. Ben ik echt niet tevreden wat Schmidt laat zien.
Met Schmid heb je een brede gelijkwaardige bank nodig. Hij wisselt toch ook al zal dat puntverlies opleveren. Gauw maar weer terug naar maximaal 3 wissels.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Met Schmid heb je een brede gelijkwaardige bank nodig. Hij wisselt toch ook al zal dat puntverlies opleveren. Gauw maar weer terug naar maximaal 3 wissels.
Vorig jaar klaagden we dat Bommel elke wedstrijd in de 88e minuut zijn eerste wissel inbracht. Nu dit, en weer niet goed....wat dan wel?😂
 
Vorig jaar klaagden we dat Bommel elke wedstrijd in de 88e minuut zijn eerste wissel inbracht. Nu dit, en weer niet goed....wat dan wel?😂
Er zijn maar weinig trainers die met hun wissels een wedstrijd doen kantelen of iets anders forceren. Schmidt hoort daar duidelijk niet tussen...
 
Er zijn maar weinig trainers die met hun wissels een wedstrijd doen kantelen of iets anders forceren. Schmidt hoort daar duidelijk niet tussen...
Erger nog, over het algemeen hoeft hij niet eens iets te kantelen. Alleen meer van hetzelfde uit laten voeren.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Er zijn maar weinig trainers die met hun wissels een wedstrijd doen kantelen of iets anders forceren. Schmidt hoort daar duidelijk niet tussen...
Juist wel.
Het kantelt toch?
Het kantelt als een waanzinnige.
En of het geforceerd oogt!

Allemaal onderdeel van een groter plan.
- op zoek naar de juiste (defensieve) formule als de écht grote tegenstanders komen volgend jaar.
-zelfredzaamheid van de spelers is niet hoog, dus wordt herr Schmidt steeds meer de baas.
-meer dan 11 spelers gebruiken, ze zullen nodig zijn.
-bewijs aan de directie dat er in de winterstop aankopen nodig zijn.
(hoop ik)
 
Erger nog, over het algemeen hoeft hij niet eens iets te kantelen. Alleen meer van hetzelfde uit laten voeren.
Er zijn maar weinig trainers die met hun wissels een wedstrijd doen kantelen of iets anders forceren. Schmidt hoort daar duidelijk niet tussen...
Wisselen , maar welke richtlijnen geeft hij deze spelers mee en vooral weten de andere spelers deze richtlijnen ook .
Het team hervalt telkens een hoop chaos , ik vrees dat daar de oorzaak ligt van het falen .
 
Wat ik maar niet begrijp is dat PSV nooit in staat is om te profiteren van de ruimte die ontstaat als de tegenstander ten aanval trekt. Hebben we voorin Malen, Gakpo, Götze en Ihattaren lopen en dan krijgen ze het niet voor elkaar om in de tweede helft ook maar 1 fatsoenlijke counter te produceren. Ik denk dat het komt doordat Rosario en Sangare vanaf een bepaald moment alleen nog maar met hun ogen dicht voetballen en de ballen lukraak wegschieten, maar waarom ?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan