PSV - FC Utrecht | Zondag 13 december | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik heb wel het idee dat op die momenten de twaalfde man enorm kan helpen. Die laten dan ook weten als het beter moet. Niet om als excuus te gebruiken, maar ik denk dat dat behoorlijk scheelt. Zeker als je Dumfries net hoort zeggen dat de overwinning terecht was. Ben benieuwd of hij dit ook gezegd had als het publiek haar ongenoegen kon uiten.

Het is al even geleden sinds het ''PSV wakker worden!'' door het stadion galmde. Vind je het gek dat de selectie dan inmiddels in slaap sukkelt.
 
Ik heb wel het idee dat op die momenten de twaalfde man enorm kan helpen. Die laten dan ook weten als het beter moet. Niet om als excuus te gebruiken, maar ik denk dat dat behoorlijk scheelt. Zeker als je Dumfries net hoort zeggen dat de overwinning terecht was. Ben benieuwd of hij dit ook gezegd had als het publiek haar ongenoegen kon uiten.
Yups alleen Vitesse heeft voordeel van de corona, spelen al jaren in een leeg sfeerloos stadion
 
Er moet echt kwaliteit bij in de winter.
Hmm ja, kweenie. Ik heb eerder het idee dat de spelers niet brachten, wat ze moeten brengen.
Eigenlijk vreemd dat je na een verdedigende wissel alleen maar terug gaat lopen. Gebeurt altijd. Waarom trapt een trainer er nou altijd in?
Ja, dat is onvoorstelbaar. En je vraagt je ook altijd af waarom. Het was niet alsof Utrecht zo goed was. Dat gebeurde pas, nadat PSV verdedigender ging spelen. En we weten ook dat Rosario geen centrale verdediger is.
 
Met deze trainer sta je tweede en overwinteren we in Europa, wat willen we eigenlijk, dit seizoen opnieuw begonnen. Veel nieuwe spelers, corona bij ons toegeslagen, 9 geblesseerden. Ik zeg prima tot nu toe en ja het moet in de tweede helft elke keer beter maar dat komt goed geloof ik heilig in.
Terecht dat je de positieve punten benoemd. Alleen kan het niet zo zijn dat je met vermoeide middenvelders start, die vervolgens laat staan en dat de wissels verbaasd en verontwaardigd zijn. Ik schat in dat die dan niet zo vermoeid waren.
 
Hmm ja, kweenie. Ik heb eerder het idee dat de spelers niet brachten, wat ze moeten brengen.

Ja, dat is onvoorstelbaar. En je vraagt je ook altijd af waarom. Het was niet alsof Utrecht zo goed was. Dat gebeurde pas, nadat PSV verdedigender ging spelen. En we weten ook dat Rosario geen centrale verdediger is.
Ik had nog eerder Hendrix als extra verdediger opgesteld. Die kan daar beter spelen dan Rosario.
 
Met deze trainer sta je tweede en overwinteren we in Europa, wat willen we eigenlijk, dit seizoen opnieuw begonnen. Veel nieuwe spelers, corona bij ons toegeslagen, 9 geblesseerden. Ik zeg prima tot nu toe en ja het moet in de tweede helft elke keer beter maar dat komt goed geloof ik heilig in.
Met deze trainer speel je de zoveelste nonmatch en zit er weer totaal geen lijn in het team. Het was vandaag de zoveelste (rot)match die we winnen dank zijn enkele individuele acties. Voor de zoveelste keer laat hij alles op zijn beloop wanneer het team aan het verzuipen is .
 
Op de wissels na, wel een essentieel onderdeel, vindt ik verder niets mis met Schmidt. We hebben een wisselcoach nodig.
 
Ik heb wel het idee dat op die momenten de twaalfde man enorm kan helpen. Die laten dan ook weten als het beter moet. Niet om als excuus te gebruiken, maar ik denk dat dat behoorlijk scheelt. Zeker als je Dumfries net hoort zeggen dat de overwinning terecht was. Ben benieuwd of hij dit ook gezegd had als het publiek haar ongenoegen kon uiten.

Met publiek speelde we altijd een ellendige helft richting West. Dan kwam de 2e helft naar Oost en wist je dat het wel goed kwam. Nu lijkt dat ineens andersom, viel me toevallig op

Met deze trainer speel je de zoveelste nonmatch en zit er weer totaal geen lijn in het team. Het was vandaag de zoveelste (rot)match die we winnen dank zijn enkele individuele acties. Voor de zoveelste keer laat hij alles op zijn beloop wanneer het team aan het verzuipen is .

Kun je nagaan als het allemaal wel goed gaat. Dan worden we met twee vingers in de neus kampioen :maniac:
 
Het is toch wel apart. De eerste helft was ook behoorlijk slordig, en toch waren we stukken beter dan Utrecht. Keer op de keer die bal de 16 in.
De tweede helft leek een omgekeerd verhaal.
 
Met publiek speelde we altijd een ellendige helft richting West. Dan kwam de 2e helft naar Oost en wist je dat het wel goed kwam. Nu lijkt dat ineens andersom, viel me toevallig op
Dat is niet waar. Er zijn heel veel wedstrijden geweest dat het precies andersom was.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan