PSV - FC Utrecht | Zaterdag 4 december | Eindstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Van de week nog verliezen in Spanje en het seizoen is weer klaar.
We kunnen in een vrije avond waarop we Europees hadden moeten spelen de schaal alvast afleveren in de Bijlmer :cry: Hebben we dat ook weer gehad.
 
Utrecht speelt het tactisch ook gewoon slim. Telkens Ramselaar en Gustafson in de rug van Sangaré, altijd eentje vrij. Guti loopt naar Timber en Gakpo bij Maher...
Dan maar weer eens hopen op individuele bevliegingen.
 
Mauro jr. de enige goeie speler tot dusver; Sangaré het slechtste. Vandaar dat het spel zo matig is waarschijnlijk. Hopelijk het omgekeerde van de wedstrijd tegen Heerenveen in dat de tweede helft de goede helft is; en dan wél de kansen afmaken.:rolleyes:
 
Het is gewoon niet meer leuk om naar PSV te kijken. Het is (ondanks Cody) een vreemdelingenlegioen waar ik me als Eindhovenaar totaal niet meer mee kan associëren. Met een staf en directie waar geen enkele PSV-ziel meer in te bespeuren valt. Ik heb PSV altijd trouw gevolgd, in goede en slechte tijden. Maar de laatste jaren zegt het me gewoon niet zoveel meer. Ik vind het ontzettend jammer.
 
Utrecht speelt het tactisch ook gewoon slim. Telkens Ramselaar en Gustafson in de rug van Sangaré, altijd eentje vrij. Guti loopt naar Timber en Gakpo bij Maher...
Dan maar weer eens hopen op individuele bevliegingen.
Als Utrecht er telkens eentje vrij heeft wil dst ook zeggen dat wij dat hebben.. Daar moeten we dan gebruik van maken
 
Het is gewoon niet meer leuk om naar PSV te kijken. Het is (ondanks Cody) een vreemdelingenlegioen waar ik me als Eindhovenaar totaal niet meer mee kan associëren. Met een staf en directie waar geen enkele PSV-ziel meer in te bespeuren valt. Ik heb PSV altijd trouw gevolgd, in goede en slechte tijden. Maar de laatste jaren zegt het me gewoon niet zoveel meer. Ik vind het ontzettend jammer.
Van Nistelrooij als trainer van de groep zou mooi zijn om dat weer terug te krijgen. Maar het risico op een Van Bommel scenario is wel groot helaas
 
Het is gewoon niet meer leuk om naar PSV te kijken. Het is (ondanks Cody) een vreemdelingenlegioen waar ik me als Eindhovenaar totaal niet meer mee kan associëren. Met een staf en directie waar geen enkele PSV-ziel meer in te bespeuren valt. Ik heb PSV altijd trouw gevolgd, in goede en slechte tijden. Maar de laatste jaren zegt het me gewoon niet zoveel meer. Ik vind het ontzettend jammer.
Mij kan het echt totaal niet boeien waar een speler die het PSV-shirt draagt vandaan komt en of er genoeg Nederlanders in de wei staan; zolang de speler maar kwaliteit heeft en alles geeft.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan