PSV - FC Utrecht | Zaterdag 4 december | Eindstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
l5klzVM.png
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Waar wij een trauma hebben aan Heerenveen, is Utrecht al jaren een perfecte tegenstander voor PSV zodra ze naar ons komen. De laatste keer dat we hier in de competitie van verloren was in 1980. Laten we dat ook zo houden.

2-1
 
Waar wij een trauma hebben aan Heerenveen, is Utrecht al jaren een perfecte tegenstander voor PSV zodra ze naar ons komen. De laatste keer dat we hier in de competitie van verloren was in 1980. Laten we dat ook zo houden.

2-1
Wel zonder publiek...
 
Ik hoop dat ze tegen sociedad iig er wel weer bij zijn. Tegen Utrecht komt het wel goed met dezelfde elf als tegen Heerenveen
 
Doan werd opgehemeld op de AD voetbal app. Misschien een fitte Madueke in de spits zetten en dan Gakpo, Götze en Doan er omheen?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Doan werd opgehemeld op de AD voetbal app. Misschien een fitte Madueke in de spits zetten en dan Gakpo, Götze en Doan er omheen?
Of een fitte Vertessen in de spits, Madueke op rechts en Doan op de plek van Gotze ^^
 
Weet niet of ik zo blij ben met Max terug. Zal je zien dat Schmidt hem meteen terug zet in elftal, ik vond gemiddeld gezien Mauro beter op die positie dan Max.
Ik ook. Max hoeft wat mij betreft niet in de basis..
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan