PSV - FC Utrecht | Zaterdag 4 december | Eindstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Alweer zo'n verrotte half vijf wedstrijd :mad: Ze zien maar, beter kijk ik niet.
 
Dat kan ik mij dan ook weer voorstellen. Dat probleem heb ik nog niet met mijn 25 jaren😉
Dat vermoeden had ik al, in het pré vaderschaptijdperk had ik 16:30 minder lastig gevonden. Nu ze wat ouder worden valt t ook wel weer mee. Alleen is t lastige dat ik soms ook voor t eten moet zorgen als aangezien de wederhelft onregelmatig werkt (en iedere keer bestellen is niet de oplossing).
 
Dat vermoeden had ik al, in het pré vaderschaptijdperk had ik 16:30 minder lastig gevonden. Nu ze wat ouder worden valt t ook wel weer mee. Alleen is t lastige dat ik soms ook voor t eten moet zorgen als aangezien de wederhelft onregelmatig werkt (en iedere keer bestellen is niet de oplossing).
Iets makkelijks. Of tussendemiddag koken en ‘s avonds even opwarmen?
 
Het is gewoon een zotte tijd! Als je naar het stadion zit ben je daar dus precies met etenstijd. Half 3 vertrekken en om 19.15 weer thuis
 
Iets makkelijks. Of tussendemiddag koken en ‘s avonds even opwarmen?
Ook een idee net zoals ovenschotels, maar t was toen ze jonger waren ook niet echt ideaal om voor de tv te eten, leidt af waardoor ze minder goed eten. En dan gaat het eten van de kinderen boven het aanschouwen van PSV.
 
Ook een idee net zoals ovenschotels, maar t was toen ze jonger waren ook niet echt ideaal om voor de tv te eten, leidt af waardoor ze minder goed eten. En dan gaat het eten van de kinderen boven het aanschouwen van PSV.
Ik heb er 3 thuis zitten die voetbal niet kunnen aanzien. Om dan tegen ze te zeggen vandaag eten we om 19.00 u….ik denk dat ik dan snel ruzie heb😂 dus idd het gezin gaat nog steeds voor psv
 
Als we deze winnen dan doen we zeer goede zaken kijkend naar het programma van de huidige nrs 1 en 2. Goed dat we eindelijk weer een wat bredere selectie hebben maar Utrecht is wel een gevaarlijke tegenstander.

Zal me niks verbazen als alle terugkeerders op de bank zitten.
 
Als we deze winnen dan doen we zeer goede zaken kijkend naar het programma van de huidige nrs 1 en 2. Goed dat we eindelijk weer een wat bredere selectie hebben maar Utrecht is wel een gevaarlijke tegenstander.

Zal me niks verbazen als alle terugkeerders op de bank zitten.
Ik denk dat, als Gakpo fit genoeg is, dat hij start, anders zullen ze vast op de bank beginnen.
 
Vanavond doen we wel ff makkelijk, de sushi komt om 17:15 :) dat ze Utrecht maar fileren.
Dat voer voor watjes zet natuurlijk geen zoden aan de dijk ;)Pannenkoeken, spare ribs, vette stamppotten moeten we hebben. Vlees, vlees en nog meer vlees. Zeker met de winter voor de deur!
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan