ELPSV
Winnaar Oranjevoorspeller EK24
Je zwakke been is toch te trainen?
Ja.
Maar aangezien je die vraag stelt:
Heb ik iets gezegd waarmee ik aan zou geven dat dat niet is?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Je zwakke been is toch te trainen?
Wees deels gerust. Higler is niet de Var.Een Belg.
Alles beter dan Kooij en Higler.
Je had het over psv spelers die weinig of niets met het zwakke been kunnen. Dus ik vraag me af of daar op getraind wordt.Ja.
Maar aangezien je die vraag stelt:
Heb ik iets gezegd waarmee ik aan zou geven dat dat niet is?
.
Je had het over psv spelers die weinig of niets met het zwakke been kunnen. Dus ik vraag me af of daar op getraind wordt.
Nou het andere deel nog.Wees deels gerust. Higler is niet de Var.
Dat is aangepast
Maar we zien het dus niet in het veldLijkt me wel.
Zou t heel gek vinden als daar niks mee gedaan wordt.
Maar we zien het dus niet in het veld
.....alles is te trainen alleen er zijn nu eenmaal grenzen aan het menselijk kunnen , als alles te trainen was liepen er alleen maar "wondervoetballers" rondJe zwakke been is toch te trainen?
Een Belg.
Alles beter dan Kooij en Higler.
Komt alleen door de CL. Op vrijdag voor maximale rust voor het CL duel, op zondag voor maximale rust na het CL duel. Omdat de twee duels weken uit elkaar lagen kon dat. Maar goed, dat is nu voorbij, dus zullen we wel weer terugkeren naar een 'normaal' schema. Of tenminste eentje die niet veel afwijkt van de rest van de Eredivisie clubs.PSV speelt plotseling maar op eerste momenten. Vrijdag- en zondagavond. Maar goed, ik kan kijken. Dat is prima.
Die vrijdag snap ik wel. Maar woensdagavond gespeeld en dan naar zondagavond. 14.30 uur had toch ook prima gekund. Als speler lijkt het me dat je misschien ‘s avonds al weer moeier bent dan overdag.Komt alleen door de CL. Op vrijdag voor maximale rust voor het CL duel, op zondag voor maximale rust na het CL duel. Omdat de twee duels weken uit elkaar lagen kon dat. Maar goed, dat is nu voorbij, dus zullen we wel weer terugkeren naar een 'normaal' schema. Of tenminste eentje die niet veel afwijkt van de rest van de Eredivisie clubs.
Als kijker vind ik het wel lekker zo op zondag avondDie vrijdag snap ik wel. Maar woensdagavond gespeeld en dan naar zondagavond. 14.30 uur had toch ook prima gekund. Als speler lijkt het me dat je misschien ‘s avonds al weer moeier bent dan overdag.
Ik als stadionbezoeker ook. Beter dan overdag. Dat kost je de hele dag. Nu kan ik na het avondeten aan rijden en ben je een avondje wegAls kijker vind ik het wel lekker zo op zondag avond
Misschien niet de juiste plek om dit te bespreken maar laat dit niet juist alleen maar meer zien hoe erg we een fusie van de Nederlandse en Belgische competitie nodig hebben. Hoe kan je nou bij Dortmund tegen 80.000 supporters moeten spelen om dan een paar dagen later bij Almere tegen maximaal 4.500 duizend supporters te moeten spelen. Daarnaast is het toch echt niet normaal dat er nog kunstgras is in de Eredivisie. Het niveau moet gewoon hoger mochten we serieus mee willen doen internationaal en de enige manier hoe ik dat zie gebeuren is als de Belgische clubs met ons mee gaan doen. Geeft ook een mooie reden om wat vaker Belgie te bezoeken maar dat als bijzaak.Ik word heel heel heel chagrijnig wanneer PSV Twente oprolt met een nulletje of 4.
Om twee redenen:
Dan ligt de PSV-lat internationaal te laag en is het niveau in de eredivisie ook veel te laag.
Dat eerste betekent: wat een gemiste kans tegen Dortmund.
Het tweede: waarom wil je bij PSV blijven als zijnde Dest, Veerman, Tillman?
Wedstrijden tegen de Klokkentorense Boys waardoor je niet scherp of beter wordt en daartegenover staan slechts 8 potjes CL wat de club al o-la-la prima-de-luxe vindt.
En je ziet het aankomen van 5 kilometer afstand:
5-1.
En dan gaat Vitesse en niet Almere naar de KKD volgend seizoenMisschien niet de juiste plek om dit te bespreken maar laat dit niet juist alleen maar meer zien hoe erg we een fusie van de Nederlandse en Belgische competitie nodig hebben. Hoe kan je nou bij Dortmund tegen 80.000 supporters moeten spelen om dan een paar dagen later bij Almere tegen maximaal 4.500 duizend supporters te moeten spelen. Daarnaast is het toch echt niet normaal dat er nog kunstgras is in de Eredivisie. Het niveau moet gewoon hoger mochten we serieus mee willen doen internationaal en de enige manier hoe ik dat zie gebeuren is als de Belgische clubs met ons mee gaan doen. Geeft ook een mooie reden om wat vaker Belgie te bezoeken maar dat als bijzaak.
Ik woon 10 minuten rijden van België dus ik kom er regelmatig, maar ik snap je punt..Misschien niet de juiste plek om dit te bespreken maar laat dit niet juist alleen maar meer zien hoe erg we een fusie van de Nederlandse en Belgische competitie nodig hebben. Hoe kan je nou bij Dortmund tegen 80.000 supporters moeten spelen om dan een paar dagen later bij Almere tegen maximaal 4.500 duizend supporters te moeten spelen. Daarnaast is het toch echt niet normaal dat er nog kunstgras is in de Eredivisie. Het niveau moet gewoon hoger mochten we serieus mee willen doen internationaal en de enige manier hoe ik dat zie gebeuren is als de Belgische clubs met ons mee gaan doen. Geeft ook een mooie reden om wat vaker Belgie te bezoeken maar dat als bijzaak.
In je post zie ik geen enkele onderbouwing wat de Belgische clubs hieraan gaan veranderen?Misschien niet de juiste plek om dit te bespreken maar laat dit niet juist alleen maar meer zien hoe erg we een fusie van de Nederlandse en Belgische competitie nodig hebben. Hoe kan je nou bij Dortmund tegen 80.000 supporters moeten spelen om dan een paar dagen later bij Almere tegen maximaal 4.500 duizend supporters te moeten spelen. Daarnaast is het toch echt niet normaal dat er nog kunstgras is in de Eredivisie. Het niveau moet gewoon hoger mochten we serieus mee willen doen internationaal en de enige manier hoe ik dat zie gebeuren is als de Belgische clubs met ons mee gaan doen. Geeft ook een mooie reden om wat vaker Belgie te bezoeken maar dat als bijzaak.
Ander voetbal stug stevig geslotenIn je post zie ik geen enkele onderbouwing wat de Belgische clubs gaan veranderen?
Wat denk je van een enorme kwaliteitsimpuls? Of verwacht jij dat een Genk, Antwerpen of Club Brugge slechter zijn dan een Volendam of RKC. Persoonlijk denk ik dat een verhoging van de algemene kwaliteit van de competitie zal leiden tot een verhoogde kwaliteit van PSV. Zo ga ik ervan uit dat wanneer je wekelijks speelt op een hoger niveau, dit ook makkelijker over te brengen is op Europees niveau. Zo lijkt het me dat wanneer je constant top/subtop wedstrijden speelt je dit ritme veel makkelijker vast houdt. Het zal de spelers ook trainen dat je niet 30 kansen per wedstrijd krijgt dus dat de schoten die op doel gaan er ook daadwerkelijk in moeten. Tegen een Volendam kan je 30 tot 40 kansen krijgen en dan kan je er dus 29 tot 39 missen en nog steeds de wedstrijd winnen. In Europa gaat dat echt never nooit gebeuren.In je post zie ik geen enkele onderbouwing wat de Belgische clubs hieraan gaan veranderen?