Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Dan hoop ik dat het alleen geen schiettent wordt bij PSV. Voor de supporters zal het in ieder geval een rollercoaster worden.Veel zal afhangen van hoe de heren de midweekse kermis verteren. We gaan het zien.
Doet 'ie gewoon.Dan hoop ik dat het alleen geen schiettent wordt bij PSV. Voor de supporters zal het in ieder geval een rollercoaster worden.
Ach, ik heb nog kermis in het weekend, 20u thuis gaat precies lukken en mijn concentratie lijdt daar ook niet onder.Veel zal afhangen van hoe de heren de midweekse kermis verteren. We gaan het zien.
Dat is het verschil tussen hobby en topsport.Ach, ik heb nog kermis in het weekend, 20u thuis gaat precies lukken en mijn concentratie lijdt daar ook niet onder.
Beginnen met morgen in de CL. Twente zien we daarna wel..Veel zal afhangen van hoe de heren de midweekse kermis verteren. We gaan het zien.
Kwartfinale CL klinkt opzich best goed..Ik hoop altijd dat PSV wint, maar morgen is het onder de streep gevoelsmatig win-win. Als we winnen is dat mooi, want winst PSV.
Als we verliezen is dat wat mij betreft ook helemaal prima. Geen extra programma meer voor onze toch al door blessures geplaagde selectie.
Ik heb mijn post even verplaatst naar het topic over de betreffende CL-wedstrijd. Anders lopen er straks gesprekken door elkaar.Kwartfinale CL klinkt opzich best goed..
Gewoon een forum. Gewoon door elkaar heenpraten..Ik heb mijn post even verplaatst naar het topic over de betreffende CL-wedstrijd. Anders lopen er straks gesprekken door elkaar.
Mayonaise graag.Gewoon een forum. Gewoon door elkaar heenpraten..
Jammer dat het regent hierMayonaise graag.
Scheidsrechter Joey Kooij, VAR Dennis Higler.
Serieus, KNVB... hoe kun je zo'n topper laten leiden door deze prutsers?
Bekijk bijlage 6510
De nr. 1 tegen de nr. 3 is gewoon een topper, hoe groot het puntenverschil ook is.Het is een topper tegen een subtopper.
En ach ... Kooij kun je nergens laten fluiten.
Scheidsrechter Joey Kooij, VAR Dennis Higler.
Serieus, KNVB... hoe kun je zo'n topper laten leiden door deze prutsers?
Bekijk bijlage 6510
Maar wie dan wel?Alsjeblieft zeg
Willy vd Kerkhof. Gewoon een psv man laten fluiten.Maar wie dan wel?