PSV - FC Twente | Zondag 17 maart | Eindstand: 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
In principe alles behalve Kooij of Higler
Dan maar Mr. Respect himself. Omdat zn haar altijd goed zit. Ook een prestatie 🤔

nijmegen-referee-serdar-gozubuyuk-during-the-match-between-nec-nijmegen-v-feyenoord-at-goffertstadion-on-2-october-2022-in-nijmegen-netherlands-box-to-box-picturesyannick-verhoeven-2K4EDD4.jpg

Iedereen behalve Kooij, met afstand de allerslechtste scheidsrechter op de Nederlandse velden. En dat Higler zonder enige straf van de KNVB is weggekomen met zijn bekerblunder steekt nog steeds.

Het is vooral de var die faalde in feyenoord. Stel dat higler het niet goed had kunnen zien wat mogellijk is. Dan nog zou de var tussen moeten komen. Hij alleen treft niet schuld.

Net spelen na Dortmund tegen 1 van de vier teams die fatsoenlijk voetbal laten zien waaronder ook PSV, Feyenoorden FC Utrecht. Twente heeft een prima seizoen. Jammer dat het zo'n drama tijdsstip op zondag is waarop de meesten liever thuis zijn en je al half met de komende week bezig bent.

Zou mooi zijn als niemand zich door het rottijdsstip laat tegenhouden en er vol achter wil staan want ik denk dat ze het keihard nodig zullen hebben. Die :SC:Feyenoord blijft ook maar winnen en ze loeren op de bananenschil van PSV met de moed der wanhoop. FC Groningen liet vrijdag zien op De Herdgang hoe krankzinnig het kan zijn. Ik heb het gevoel dat Feyenoord ook probeert een perfect serie neer te zetten. Aan Rotterdamse zijde bidden voor een ketser bij PSV, zodat er weer wat druk ontstaat hier bij PSV.

Winnen van Twente is een belangrijke slag richting de titel. Daarna moet je nog steeds vol door, maar die Tukkers zijn één van de mogelijke struikelblokken.

Ik word heel heel heel chagrijnig wanneer PSV Twente oprolt met een nulletje of 4.
Om twee redenen:

Dan ligt de PSV-lat internationaal te laag en is het niveau in de eredivisie ook veel te laag.

Dat eerste betekent: wat een gemiste kans tegen Dortmund.
Het tweede: waarom wil je bij PSV blijven als zijnde Dest, Veerman, Tillman?
Wedstrijden tegen de Klokkentorense Boys waardoor je niet scherp of beter wordt en daartegenover staan slechts 8 potjes CL wat de club al o-la-la prima-de-luxe vindt.

En je ziet het aankomen van 5 kilometer afstand:
5-1.

Ik heb wel zin in een afreageer-potje, zo een waarbij Twente zoekgetikt wordt en met 5-0 naar huis mag.
Jammer dat PSV nooit aan dat soort straf-expedities doet.

Ik heb wel zin in een afreageer-potje, zo een waarbij Twente zoekgetikt wordt en met 5-0 naar huis mag.
Jammer dat PSV nooit aan dat soort straf-expedities doet.
Dat verwacht ik ook. Twente gaat het kind van de rekening zijn..

Een verdachte actie van de KNVB. :cautious: :sneaky:

Ach, Ramalho zal blij zijn met Kooij.
Luuk de Jong en alle andere PSVers niet na ons eerste puntverlies in Utrecht.
Waar van den Hoorn al binnen het kwartier met 2x geel had moeten worden weggestuurd.
Heeft Luuk al een veiligheidshelm voor zondag aangeschaft nu dit figuur weer hier komt fluiten?

Dat eerste betekent: wat een gemiste kans tegen Dortmund.
Dortmund was sowiezo een gemiste kans.

We moeten gewoon winnen, maakt niet uit hoe en het maakt niet uit met hoeveel.
Ik hoor overal PSV wordt makkelijk kampioen maar het is maar 10 punten he. Die zijn zo weg als het even tegenzit. Ik juich tenminste pas op het moment dat niemand ons nog bij kan halen. Als het zo blijft is dat pas in Heerenveen. Tot die tijd gewoon knallen.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan