Der Jaufe
Forum Hall of Fame Inductee
Lood om oudijzerMaar wie dan wel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Lood om oudijzerMaar wie dan wel?
Dat zeg ik. Oud ijzer. Willy vd Kerkhof dusLood om oudijzer
Maar wie dan wel?
Dan maar Mr. Respect himself. Omdat zn haar altijd goed zit. Ook een prestatieIn principe alles behalve Kooij of Higler
Iedereen behalve Kooij, met afstand de allerslechtste scheidsrechter op de Nederlandse velden. En dat Higler zonder enige straf van de KNVB is weggekomen met zijn bekerblunder steekt nog steeds.Maar wie dan wel?
Iedereen behalve Kooij, met afstand de allerslechtste scheidsrechter op de Nederlandse velden. En dat Higler zonder enige straf van de KNVB is weggekomen met zijn bekerblunder steekt nog steeds.
Dat verwacht ik ook. Twente gaat het kind van de rekening zijn..Ik heb wel zin in een afreageer-potje, zo een waarbij Twente zoekgetikt wordt en met 5-0 naar huis mag.
Jammer dat PSV nooit aan dat soort straf-expedities doet.
Luuk de Jong en alle andere PSVers niet na ons eerste puntverlies in Utrecht.Ach, Ramalho zal blij zijn met Kooij.
Hopelijk zit Ramalho gewoon op de bankAch, Ramalho zal blij zijn met Kooij.
Dortmund was sowiezo een gemiste kans.Dat eerste betekent: wat een gemiste kans tegen Dortmund.
Wat aan de zeer late kant.Er wordt zondag een tegel van Kees Rijvers geplaatst op de Walk of Fame
Zo'n ding moet ook nog gemaakt worden natuurlijk..Wat aan de zeer late kant.
Er wordt zondag een tegel van Kees Rijvers geplaatst op de Walk of Fame