Je mag alles vinden. Ik vind zoveel regels niet goed, zoals het achterhaalde, bij hockey terecht afgeschafte buitenspel dat tot bespottelijke VAR lijntjestrekkerij leidt.Mag ik dat niet vinden dan? Ik zeg terecht afgekeurd volgens de regels. Maar ik vind de regel niet goed, of op z'n minst slecht uitgevoerd of geïnterpreteerd. Het lijkt me dat ik die mening mag hebben, net als het jou vrij staat het daar niet mee eens te zijn.
De regel dat je de keeper niet mag aanvallen is niet verkeerd als je het vrij worstelen bij elke corner rondom hem ziet.
Feit blijft; Kooij had gelijk en wordt toch schandalig voor gek gezet.
Typisch dat de KNVB toch al tweemaal excuses daarvoor aan ons aanbood na cruciale blunders in ons nadeel.Ik maak het alleen niet groter dan het is. Er 'verdwijnen' geen titels vanwege een of twee scheidsrechterlijke dwalingen. Over suggestief gesproken..
Details zijn beslissend, zo zei Guus Hiddink decennia terug al en hij had gelijk.
Kom maar op met die talloze malen dat PSV titels in de wacht sleepte omdat genoemde heren blunders maakten in ons voordeel.Kritiek: ja. Genuanceerd: nee. Ik zal het niet ongefundeerd noemen, want je noemt voorbeelden. Wel suggestief en selectief gekozen voorbeelden, en toevallig altijd uitgelegd in een negatief verhaal voor PSV. Terwijl we in al die jaren ongetwijfeld ook genoeg bevoordeeld zijn, maar dat blijkt iets minder goed te blijven hangen in het collectieve geheugen. Ergens logisch, maar daarom is genuanceerd een matige woordkeuze.
Wie op een PSV forum met calimero komt aandragen - de Amsterdamse uitvinding om mensen de mond te snoeren als ze geen tegenargumenten meer kunnen verzinnen - krijgt geen antwoord meer.Jemig man, het was toch gewoon een feit dat we tot December het relatief makkelijk hadden gehad? Van enig 'verdriet' heb ik bij de objectieve kenners weinig gemerkt, alleen bij Van Basten waarvan de hele wereld wel weet dat die niet objectief is. En dat is dan weer geen journalist maar een analist. Er zit zo ontzettend veel calimero-retoriek in deze manier van posten. Alsof PSV in 100% van de gevallen benadeeld wordt en nooit juist bejegend kan worden omdat de media al bij voorbaat partijdig is richting onze concurrenten en per definitie tegen PSV is.
Aan dat soort geleuter spendeer ik geen tijd meer.
Wat heb je weerlegd ? Vage kreet waar ik niets mee kan.En je hoeft niet opnieuw met je voorbeelden te komen wat volgens jou suggestief etc. is. Ik heb het allemaal al voorbij zien komen en ik heb het allemaal al een keer weerlegd.
Iedereen mag op dit forum zijn mening geven, dus waar zeg ik dat hij dat niet zou mogen?Wat fijn dat 'n erkend voetbaltrainer met veel meer kennis en kunde op z'n vakgebied dan wie dan ook op dit forum zijn mening niet mag geven.
Hij vindt er niet zoveel aan de hand. Dat is totaal niet gerelateerd aan wat de 'regels' zijn, maar puur hoe hij de situatie zou interpreteren.
Rare manier van discussie voeren wederom.
Ik heb van Bosz een heel hoge pet op.
Mijn mening is in dit geval slechts dat iedereen die Kooij bekritiseert om de correcte beslissing de overtreding van Boadu tegen Benitez te bestraffen, falikant mis zit.
Als jij nog niet hebt gemerkt dat zowel bij de NOS, (waar overigens een Feijenoord vlag en een Ajax vlag in het gebouw aan de muur hangen), als bij ESPN de verslaggeving verre van objectief is en regelmatig met weinig waardering voor PSV , zeker in vergelijking met Ajax en Feijenoord, hoeven we daarover niet eens in debat te gaan.Er zijn ook zeer weinig Ajax fans en/of sympatisanten bij de NOS. Wel 1 Feyenoord sympathisant (Arman Avsaroglu) die overigens vaak zeer kritisch is op Feyenoord, zoals een goed journalist betaamt.
Ik hoor graag wie er "Ajax fan" zou zijn.
Na de wijze waarop deze week de verdiende zege van PSV op een negatief Twente zonder arbitraal falen is "besproken" in dit papegaaienland met weinig aandacht voor de winnaar, veel complimenten voor de verliezer en belachelijke kritiek op de scheidsrechter vrees ik namelijk tegen een muur te gaan praten.
En , zo leerde ik ooit op een debatingclub lang geleden, dat heeft niet veel zin.
Laatst bewerkt: