PSV - FC Twente | Zondag 17 maart | Eindstand: 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zeker de extra blessuretijd was goed gezien gezien het vele tijdrekken van Twente. Dat getreuzel zou echt accuut met extra blessuretijd bestraft moeten worden altijd. Dat had Kooij dan wél weer goed gezien
Er was te weinig bijgeteld eigenlijk. Kooij heeft het tijdrekkende Twente niet beloond uiteindelijk en gewoon psv het voordeel gegeven. Terecht

Dus als jij jarig bent, en jouw gast zegt: "Ik zal je niet op jouw gezicht timmeren" dan zeg jij: "Dankjewel voor dit mooie cadeau"?
Een goede knokpartij zo af en toe als kado. Dus ik zou beledigd zijn als ze als kado voorstellen me niet op mn gezicht te timmeren..

Nee, je kan neutraal zijn, je kan bevoordelen, je kan benadelen. Niet benadelen is dus niet automatisch bevoordelen.

Begin mij ondertussen af te vragen of het niet alleen de jongere generaties zijn die moeite hebben met begrijpend lezen.
Lees je eerste alinea nog even goed door en reflecteer dan op je eigen woorden in de 2e alinea..

Geen dank..

Lees je eerste alinea nog even goed door en reflecteer dan op je eigen woorden in de 2e alinea..

Geen dank..
Heb ik gedaan. En aangezien jij beweert dat Kooij ons het voordeel heeft gegeven omdat hij ons niet benadeeld heeft weet ik ook op wie de 2e alinea slaat.

Laatst bewerkt:
Heb ik gedaan. En aangezien jij beweert dat Kooij ons het voordeel heeft gegeven omdat hij ons niet benadeeld heeft weet ik ook op wij de 2e alinea slaat.
Waag ik te betwijfelen, maargoed. Misschien valt het over een uurtje, of een dag bij je..
Mooi bedacht, dat wel..
En wat berekend 'wij de 2e alinea slaat'? Er is geen wij, er is jij 🤔

Als het LdJ was geweest die zo scoorde ...
Nu hebben we hem mee en is het zogenaamd volkomen normaal en geen discussie mogelijk.
Ik ben laat op de party, excuses.
2 dingen.
De overtreding.
Superinterpretabel. Dacht eerst echt onterecht afgekeurd. Maar na enkele herhalingen wordt duidelijk dat Benitez wordt gehinderd in het wegstompen van de bal door de arm van Boadu. Ik betwijfel of Kooij dat ook heeft gezien, maar snap zeker wel dat de VAR hem niet terugdraaide. Sterker nog, een goede VAR had de scheids nog eens laten keer wanneer die initieel het doelpunt had goedgekeurd. En dan had bijna elke scheids hem alsnog afgekeurd. Mijn inschatting.

De aftermath
Daar kon je wel heel gemakkelijk de frustraties aflezen. Wordt erg op de man gespeeld... in elke podcast en zelfs twee dagen later opent jhet AD er nog mee. Past natuurlijk lekker in het naratief dat PSV dit seizoen 'veel geluk' heeft.
De lakmoesproef die al die 'objectieve' journalisten zichzelf zouden moeten laten ondergaan is de volgende. Zou de ophef ook zo erg zijn geweest als eenzelfde goal van LDJ zou zijn afgekeurd bij laten we zeggen een 0-1 voorsprong van Twente. Daar heb ik geen particuliere inschatting voor nodig.
Geen vragen van JJvG of Jeroen. 90% van de journo's zou het hebben afgedaan met een 'hij kan hem afkeuren, binnen de 5'.
Begint natuurlijk bij Mark van Rijswijk, die in zijn vrije tijd bij Feyenoord op de tribune zit (niks mis mee) en in het heetst van de strijd zijn voorkeur niet voor zich kan houden.

2 dingen.
De overtreding.
Superinterpretabel. Dacht eerst echt onterecht afgekeurd. Maar na enkele herhalingen wordt duidelijk dat Benitez wordt gehinderd in het wegstompen van de bal door de arm van Boadu. Ik betwijfel of Kooij dat ook heeft gezien, maar snap zeker wel dat de VAR hem niet terugdraaide. Sterker nog, een goede VAR had de scheids nog eens laten keer wanneer die initieel het doelpunt had goedgekeurd. En dan had bijna elke scheids hem alsnog afgekeurd. Mijn inschatting.

De aftermath
Daar kon je wel heel gemakkelijk de frustraties aflezen. Wordt erg op de man gespeeld... in elke podcast en zelfs twee dagen later opent jhet AD er nog mee. Past natuurlijk lekker in het naratief dat PSV dit seizoen 'veel geluk' heeft.
De lakmoesproef die al die 'objectieve' journalisten zichzelf zouden moeten laten ondergaan is de volgende. Zou de ophef ook zo erg zijn geweest als eenzelfde goal van LDJ zou zijn afgekeurd bij laten we zeggen een 0-1 voorsprong van Twente. Daar heb ik geen particuliere inschatting voor nodig.
Geen vragen van JJvG of Jeroen. 90% van de journo's zou het hebben afgedaan met een 'hij kan hem afkeuren, binnen de 5'.
Begint natuurlijk bij Mark van Rijswijk, die in zijn vrije tijd bij Feyenoord op de tribune zit (niks mis mee) en in het heetst van de strijd zijn voorkeur niet voor zich kan houden.
Ben wel benieuwd hoe je Bosz kwalificeert dan die het ook geen overtreding op Benitez vond. Dat is geen ad of media maar geheel coach van Psv..

2 dingen.
De overtreding.

De aftermath
Aan geluk heeft het Feyenoord ook niet ontbroken dit seizoen. De makkelijke kaarten voor de tegenstander, de penalties. Men zal het Boadu moment afgelopen weekend vast nog wel eens aanhalen, maar als je als PSV zijnde 10 punten los staat en nog geen wedstrijd hebt verloren na ruim 2/3e van de competitie kan toch niemand met droge ogen beweren dat PSV straks vooral door geluk kampioen wordt.

Ben wel benieuwd hoe je Bosz kwalificeert dan die het ook geen overtreding op Benitez vond. Dat is geen ad of media maar geheel coach van Psv..
Die zegt dat direct na een wedstrijd. Heeft misschien niet alle beelden gezien. Daarnaast blijft het interpretatie.

Word een beetje moe van deze discussie, 9 van de 10 x keuren ze een goal af als de keeper geraakt word in de 5 meter . Waarom gaat het niet over het cadeautje dat Feyenoord kreeg, H’veen schiet de bal uit voor verzorging, Higler fluit snel voor een scheidsrechters bal ipv van een ingooi.

Word een beetje moe van deze discussie, 9 van de 10 x keuren ze een goal af als de keeper geraakt word in de 5 meter . Waarom gaat het niet over het cadeautje dat Feyenoord kreeg, H’veen schiet de bal uit voor verzorging, Higler fluit snel voor een scheidsrechters bal ipv van een ingooi.
Dat kan. Alleen is dit het Psv Twente topic. Feijenoord was daar niet aanwezig als ik goed heb opgelet 🤔

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan