PSV - FC Groningen | Zondag 6 mei 2018 | Eindstand 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Lijkt wel of je een thuiswedstrijd van Groningen zit te kijken in het Philips Stadion.En natuurlijk geen Malen Cocu.You ought to be ashamed.
 
De jeugd er in brengen als je alleen maar feest aan het vieren bent geweest, werkt niet. Zij hadden veel eerder toen je een keer thuis met 2-0 voor stond tegen Roda of zo, er in gebracht moeten worden en niet als je al kampioen bent en de basiskrachten in versnelling 1 aan het sjokken zijn op het veld....

Tja, kampioenschap is binnen, staat allang totaal niks meer op het spel, basisspelers zitten al in vakantiemodus, lekker weertje, en dan nog af gaan geven op de jeugd en het 'gebrek aan motivatie'. Dan heb je het niet echt begrepen, denk ik. Ik ben niet eens gemotiveerd om te gaan kijken...
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Tja, kampioenschap is binnen, staat allang totaal niks meer op het spel, basisspelers zitten al in vakantiemodus, lekker weertje, en dan nog af gaan geven op de jeugd en het 'gebrek aan motivatie'. Dan heb je het niet echt begrepen, denk ik. Ik ben niet eens gemotiveerd om te gaan kijken...

Oh okay ze hebben al 3 wedstrijden vakantie, dat is vergeten te vertellen aan de sponsors en het publiek dan hadden zij ook vrijaf kunnen regelen. Zo de vergaat de glans op het kampioenschap wel erg snel...
 
Wat is Lozano slecht vandaag.En dan staat ie weer stom te lachen,.Zo zonde van zo'n goede speler.Afijn Cocu riskeert gewoon een blessure met hem.
 
Oh okay ze hebben al 3 wedstrijden vakantie, dat is vergeten te vertellen aan de sponsors en het publiek dan hadden zij ook vrijaf kunnen regelen. Zo de vergaat de glans op het kampioenschap wel erg snel...
Ach, over 10 jaar weet t gros nog dat wij kampioen werden. Een deel dat zulks tegen Ajax gebeurde en de nerds dat we daarna niet meer wonnen ;)
 
Bergwijn rent langs een tegenstander, kan diep geven maar levert in. Staat te balen met zijn handen in de lucht terwijl de volgende bal hem ontgaat.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan