PSV - FC Groningen | Zondag 6 mei 2018 | Eindstand 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dit was triest, zonde van mijn tijd, in ieder geval.
Buiten de pass van Mauro in de 1e helft en de actie van Peirero aan de zijlijn was het niet veel nee.

Ach, op t andere scherm stond MCI tegen HUD. was ook niet echt geweldig en tevens 0-0, gebeurd niet alleen in de MM competitie
 
Schandalige wedstrijd. Geen eens de wil, om je laatste thuiswedstrijd te winnen.

Fuck off man. Waarom begint die weer met Pereiro op rechtsbuiten? Van 10 punten voorsprong, naar 4 punten. Jezus Cocu.
 
Vergeet om 17.30 uur Chelsea Liverpool niet te kijken mede PSV-ers.Zal een heel wat leukere pot worden.:lol:
 
Er zijn dus gekkies die de wedstrijd echt hebben gekeken ook nog wauw :ROFL:

Dat ze kijken oké (heb zelf niet gekeken), maar dat ze zich druk/boos maken over het niet winnen etc., dat snap ik dan weer niet. Je bent al kampioen en het zijn 3 wedstrijden die om de baard van de keizer gaan, dus who cares wat de uitslagen van die partijen zijn? En had je dan echt iets anders dan dit verwacht? Gewoon lekker als oefenpotjes beschouwen en niet druk maken om het resultaat, zou ik zeggen.
 
Dat ze kijken oké (heb zelf niet gekeken), maar dat ze zich druk/boos maken over het niet winnen etc., dat snap ik dan weer niet. Je bent al kampioen en het zijn 3 wedstrijden die om de baard van de keizer gaan, dus who cares wat de uitslagen van die partijen zijn? En had je dan echt iets anders dan dit verwacht? Gewoon lekker als oefenpotjes beschouwen en niet druk maken om het resultaat, zou ik zeggen.

Ik zie na een dagje uit nu de uitslag. De hele middag niet aan gedacht. Zo gaan die dingen. Kampioenen!
 
Gewoon naar het stadion geweest zoals altijd. Mag mijn streak natuurlijk niet verbreken of anders krijg ik zometeen nog een vloek over me heen. ;P

Gewoon een meer dan prima dag gehad. Alleen al de trip naar het stadion vind ik al meer dan mooi. De wedstrijd was naar mijn mening niet zo slecht. Padt speelde gewoon een prima pot, zoals hij dat altijd doet tegen PSV. :rolleyes: Ik vond Luckassen en Marco erg tegenvallen vandaag. Pereiro en Bergwijn waren ook niet best. Daarentegen vond ik Brenet, Mauro en Zoet wel sterk optreden.

Een wedstrijd als deze toont maar weer eens aan hoe wij dit jaar kampioen zijn geworden: op karakter. We hebben niet genoeg kwaliteit in huis om op 80, laat staan 50% te winnen.

Op naar volgend seizoen. Forza PSV! ?⚪
 
Er zijn dus gekkies die de wedstrijd echt hebben gekeken ook nog wauw :ROFL:

Ja, wat is daar mis mee? Had graag een PSV gezien, die hun laatste thuiswedstrijd zou winnen. Ik ging er nog 1 keer goed voor zitten, wetende dat Lozano nog topscorder kon worden. Maar helaas, eigenlijk was het 90 minuten tijdverspilling.

Ach, gelukkig is het nu klaar. Op naar volgend jaar, met NIET dit voetbal.
 
Wat een baggerpot. Had wel gedacht dat die jonkies de kans zouden aanpakken nu ze speelde. Dat viel flink tegen.
 
Wat een baggerpot. Had wel gedacht dat die jonkies de kans zouden aanpakken nu ze speelde. Dat viel flink tegen.
Dat lijken we haast iedere keer te kunnen zeggen als ze de kans krijgen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan