PSV - FC Groningen | Zondag 6 mei 2018 | Eindstand 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Pass van Mauro maakt veel goed, mooie bal, goede voorzet van Brenet. Helaas scoort Lozano niet
 
2 minuten extra? lijkt mij rijkelijk weinig, na 2 minuten hadden we pas 20sec gespeeld.
 
Cocu is duidelijk geen liefhebber anders had hij Malen wel in de basis gezet.Komt hij met Rosario terwijl er niets op het spel staat.Heeft iemand nog een afbeelding/video van Lozano's spandoek?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: IPF
Groningen maakt bijna 0-1.Twee cruciale fouten van? Van Ginkel? wat een voorwerk, zomaar de bal inleveren op gevaarlijke plek en ook zijn man laat lopen.
 
Groningen maakt bijna 0-1.Twee cruciale fouten van? Van Ginkel? wat een voorwerk, zomaar de bal inleveren op gevaarlijke plek en ook zijn man laat lopen.

En die wilt dan voor zijn kansen gaan bij Chelsea. Komt er snel achter, dat die daar niks te zoeken heeft.

Je moet gewoon je schamen voor zo eerste helft. Je speelt je laatste thuiswedstrijd, stadion aardig vol, mooi weer, en dan kom je met dit? Ik kan het werkelijk waar, niet geloven.

Iedereen speelt als een natte krant. Maar Cocu vraagt er ook om met Pereiro op rechtsbuiten. Hoevaak is het wel niet gezegd, dat je die kerel daar niet moet op stellen?

Aan de linkerkant, gebeurt er ook werkelijk niks. Bergwijn zie ik niet, en Paal durft niet op te komen, speelt maar een beetje op safe.

En dan mag je nog blij zijn, dat Groningen niet 0-1 maakt, wat een kans was dat.
 
Mooi die huldiging van Pröpper en Locadia, lijkt Locadia meer te doen, ook logisch daar deze hier langer heeft gespeeld.

Na 1 blik op de broek van Pröpper vraag ik mij wel af of hij wel fatsoenlijk verdient daar in Engeland :sneaky:
 
Cocu is duidelijk geen liefhebber anders had hij Malen wel in de basis gezet.Komt hij met Rosario terwijl er niets op het spel staat.Heeft iemand nog een afbeelding/video van Lozano's spandoek?
Dcg64J7WAAERLCf.jpg


Bron: twitter Rik Elfrink
 
Cocu is duidelijk geen liefhebber anders had hij Malen wel in de basis gezet.Komt hij met Rosario terwijl er niets op het spel staat.Heeft iemand nog een afbeelding/video van Lozano's spandoek?
Zelfs tot de laaste seconde van het seizoen steeds een déjà vu gevoel...
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan