PSV - FC Groningen | Zaterdag 28 augustus | Eindstand: 5-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nee joh, salaris verlaging en nu ook nog een deel extra terugstorten via de boetepot.. nobele daad juist. ;)
Zou toch wat zijn als hij langzaam maar zeker tóch de belofte waarmaakt. Hij lijkt in ieder geval wat vrijer te spelen en wellicht wat vertrouwen te hebben.
 
Zou toch wat zijn als hij langzaam maar zeker tóch de belofte waarmaakt. Hij lijkt in ieder geval wat vrijer te spelen en wellicht wat vertrouwen te hebben.
Bij Olympiakos ging het ook al wat beter. Misschien had hij gewoon een vormdipje (van 3 jaar)
Maar eerlijk gezegd, hij doet het tot nu toe niet verkeerd. Voetballend is het nog steeds niet veel, maar als hij zo blijft scoren, dan kan hij wel een toegevoegde waarde zijn.
 
Bij Olympiakos ging het ook al wat beter. Misschien had hij gewoon een vormdipje (van 3 jaar)
Maar eerlijk gezegd, hij doet het tot nu toe niet verkeerd. Voetballend is het nog steeds niet veel, maar als hij zo blijft scoren, dan kan hij wel een toegevoegde waarde zijn.
Voetballend is het vooral heel wisselvallig, op de momenten dat zijn voeten wel weten uit te voeren wat zijn hoofd denkt stijgt het makkelijk boven het niveau 'niet veel' uit.
 
Voetballend is het vooral heel wisselvallig, op de momenten dat zijn voeten wel weten uit te voeren wat zijn hoofd denkt stijgt het makkelijk boven het niveau 'niet veel' uit.
Ja dat heb ik ook. In mijn hoofd kan ik ook heel veel, maar mijn lichaam doet dat niet helemaal goed uitvoeren:sneaky:
Doelpunt was natuurlijk prachtig, en hij oogt in ieder geval scherp.
 
Vorig seizoen zat er in het hele team veel te veel eigen belang en vonden de meeste spelers het maar moeilijk een bal af te spelen als ze 20 mtr voor doel stonden. Dit jaar lijkt die balans er goed uit te zien en gunnen ze elkaar meer. Althans die indruk heb ik...denk dat Gakpo dan ook behoorlijk wat assists op zijn naam zal schrijven dit jaar.
Was vorig jaar uitstekend bezig totdat de wedstrijd op de sneeuw/ijsbaan op het kasteel doorging.
 
Was vorig jaar uitstekend bezig totdat de wedstrijd op de sneeuw/ijsbaan op het kasteel doorging.
Thank god. Beetje klaar met die pamperwereld, waarin we bij een beetje sneeuw, regen of juist zon met allerlei codes om de oren geslagen worden. Lullig voor Cody, maar het hoort er gewoon bij. Je kunt je hooguit afvragen of kunstgras wel geschikt is voor profvoetbal (ik vind van niet) maar verder moet er gewoon gebald kunnen worden, ondanks wat sneeuw.
 
Bij Olympiakos ging het ook al wat beter. Misschien had hij gewoon een vormdipje (van 3 jaar)
Maar eerlijk gezegd, hij doet het tot nu toe niet verkeerd. Voetballend is het nog steeds niet veel, maar als hij zo blijft scoren, dan kan hij wel een toegevoegde waarde zijn.
Dat heeft Luuk ook gehad
 
Thank god. Beetje klaar met die pamperwereld, waarin we bij een beetje sneeuw, regen of juist zon met allerlei codes om de oren geslagen worden. Lullig voor Cody, maar het hoort er gewoon bij. Je kunt je hooguit afvragen of kunstgras wel geschikt is voor profvoetbal (ik vind van niet) maar verder moet er gewoon gebald kunnen worden, ondanks wat sneeuw.
Dit was gewoon vragen om blessures op zo’n veld met sneeuw en ijs kan simpelweg niet worden gevoetbal. Daar is aflasten en op een later moment inhalen voor bedacht.
 
Weet niet of iemand al had geconstateerd dat Mwene het veel beter deed dan Max. Jezus zeg, wat was Max drama. Niks meer van over van het eerste half jaar bij PSV.
 
Ik vond hem tegen Benfica prima spelen. Gisteren niet goed kunnen kijken.
Gisteren was ie slecht. Mwene deed het een stuk beter idd. Verdedigend gezien is hij niet de sterkste, maar compenseert hij aardig wat met inzet en aanvallende meerwaarde. Dat laatste was gisteren niet te zien.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan