PSV - FC Groningen | Zaterdag 28 augustus | Eindstand: 5-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Bacchus

Batmin
Administrator
LqAyG7W.jpg



34542_fullimage_philipsstadion980x653_620x413.jpg

Eerdere duels​

PSV - FC Groningen1 - 0
Eredivisie, 24 april 2021
PSV - FC Groningen3 - 1
Eredivisie, 25 september 2019
PSV - FC Groningen2 - 1
Eredivisie, 26 januari 2019
PSV - FC Groningen0 - 0
Eredivisie, 06 mei 2018
PSV - FC Groningen0 - 0
Eredivisie, 28 augustus 2016
 
Spelers sparen want Interland staat voor de deur en komen nog veel wedstrijden aan. Rust geven Drommel,Max,Sangare,Ginkel,Gakpo en Maduke moet kunnen tegen Groningen(a)
 
Een zien hoe de koppies staan, na de teleurstelling van de voorronde.
Ik mag toch hopen dat ondanks de mentale dreun het besef voór zaterdag bij onze profs is doorgedrongen dat we nu zeker kampioen moeten worden om niet weer een verloren seizoen erbij te krijgen.
Hetgeen betekent dat we 17 thuiswedstrijden gaan winnen en een ( bijna ) even groot aantal uitwedstrijden ook .
Uiteraard wordt het zaterdag weer lastig omdat ook zij de bus gaan parkeren, maar ik reken er toch op dat bovengenoemde gedachten, het gevoel om wraak voor dinsdag en het surplus aan kwaliteit in ons team gaan zorgen voor drie punten.
Liefst na een mooi optreden, als vind ik dat van minder belang.
Voetbal is een spelletje dat gaat om eén ding; winnen.
 
wedstrijd 03.png
Club waar we in de eredivisie-historie slechts 1x thuis van hebben verloren. In slechts 4 van de 42 ontmoetingen werd niet gescoord. Vooralsnog heeft Groningen slecht 2x het net weten te vinden in deze competitie. En hebben ze net als PSV 1 tegendoelpunt geïncasseerd, toevalligerwijs deden wij dat beiden tegen Cambuur.

Een klinkende 5-0 om de wrange smaak van deze week iets weg te nemen zou fijn zijn, maar het belangrijkste zijn de 3 punten in Eindhoven houden.
 
Zeker zonder blessures...maar vrees toch wel voor de interland periode...weer veel wedstrijden in korte tijd...terwijl de psv'ers er al een hoop erop hebben zitten

Ik verwacht dat dit meevalt. Wie van de basis zal veel spelen tijdens de interlands? Gakpo is geen basis bij Oranje. Drommel kan het als keeper wel aan. Onze Duitsers zitten er niet bij, enzovoorts.
 
Laatst bewerkt:
Zoiets dus:


Herinner mij dat de keeperswissel aan het begin van de wedstrijd enorm lang duurde. Werd mooi afgestraft. Robben scoorde overigens niet…voor Groningen.
 
Gewoon de teleurstelling van je af spelen en 6-0 winnen. Madeuke en gakpo scoren beide 2 keer andere doelpunten makers zijn Zahavi en Max
 
Blij dat dit topic open is. We moeten door.

Dit mag niets anders dan winst zijn met minstens twee doelpunten verschil.
 
Bekijk bijlage 3741
Club waar we in de eredivisie-historie slechts 1x thuis van hebben verloren. In slechts 4 van de 42 ontmoetingen werd niet gescoord. Vooralsnog heeft Groningen slecht 2x het net weten te vinden in deze competitie. En hebben ze net als PSV 1 tegendoelpunt geïncasseerd, toevalligerwijs deden wij dat beiden tegen Cambuur.

Een klinkende 5-0 om de wrange smaak van deze week iets weg te nemen zou fijn zijn, maar het belangrijkste zijn de 3 punten in Eindhoven houden.

Die ene verliespartij, dat was mijn eerste wedstrijd in het Philips Stadion, nadat PSV 8x achter elkaar had gewonnen. :(
 
Noem me een dramaqueen, maar ik heb het mislopen van de CL nog niet helemaal verwerkt merk ik. Een mooie overwinning met goed spel zou die smaak wel wat weg kunnen spoelen.

Vind Groningen altijd wel een irritante ploeg om tegen te moeten spelen op een bepaalde manier. Dat is vooral een compliment richting hen. Maken er toch altijd wat taais van met een beperkt budget.

Hoe dan ook reken ik op een overwinning met minimaal twee goals verschil. Die voorsprong op Ajax niet een week later al weggeven svp.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan