PSV - FC Groningen | Zaterdag 28 augustus | Eindstand: 5-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik denk dat dit juist een realistische kijk is op de situatie. Alle ploegen die alles er op hadden gezet om naar de CL te gaan en ze op het nippertje worden uitgeschakeld, zijn de wedstrijd er na echt helemaal van de kaart en niet vooruit te branden. Ik vind dat de jongens het juist goed hebben opgepakt, zeker na de 1-2 van Groningen. Mentaal heb je nu juist weer een stap gezet, hoop ik!
Progressie komt na tijden van beproeving. Dit is heel goed. Achter komen en dan er toch overheen. Klasse.
 
Ik krijg een beetje een flashback naar "de tank" als ik Obispo zo bezig zie. Als ie nou ook nog een enorm harde pegel in zijn benen kan ontwikkelen... :unsure:

Ik denk serieus dat dat ook wel in zijn arsenaal moet zitten aangezien hij zo'n goede trap heeft maar hij heeft nog niet de status om zoiets te proberen. Obispo heeft toch wel pech met zijn doorbraak timing. Centraal achterin al zo lang achilleshiel psv en nu hij eindelijk doorbreekt hebben we met Ramalho, Boscagli en Teze 3 goede opties
 
Hahaha die Bruma. De 5-2 tegen FC Groningen en dan je shirt uittrekken :lmao:Wel een mooi doelpunt trouwens!

Heb de wedstrijd vanaf 50 meter door een of ander gaas zitten kijken omdat we op wonderbaarlijke manier de ingang van die tent niet konden vinden en er dichterbij geen plekje was. Dus heel duidelijk was het allemaal niet, maar mooi dat we gewonnen hebben na dinsdag!
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Ik denk serieus dat dat ook wel in zijn arsenaal moet zitten aangezien hij zo'n goede trap heeft maar hij heeft nog niet de status om zoiets te proberen. Obispo heeft toch wel pech met zijn doorbraak timing. Centraal achterin al zo lang achilleshiel psv en nu hij eindelijk doorbreekt hebben we met Ramalho, Boscagli en Teze 3 goede opties
Wat mij betreft is het centrale duo nu Ramalho-Obispo, dus eigenlijk meer pech voor Boscagli en voor Teze, die zichzelf totaal verkeerd in heeft geschat als back.
 
Matusiwa zou bij PSV Sangaré uit de basis spelen. Doet nooit iets raars, pakt veel ballen af en levert de bal altijd bij de goede kleur in.
 
Ow, Van Gangelen zegt dat psv hem wilde halen maar dat Groningen te hoog in de boom zaten
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan