Phillip Cocu
Clubicoon
Hij voetbalt toch wel degelijk mee in deze wedstrijden.Een meevoetballende keeper, die niet mee voetbalt. Ik hou meer van een keeper die alles tegenhoud. Twee tegengoals deze competitie, twee keer blunder van de keeper. En bij voorzetten vorige week dook Mvogo er ook onder door. Mooi dat er forumleden zijn die hem beschermen, maar ik heb Unnerstall vorige seizoen weinig mis zien doen. Schmidt stelt zijn eigen vriendenclub samen en er zullen best goede/ betere spelers bij zitten ( Max) maar als Mvogo nog meer blunders gaat maken, hoe kan je hem dan handhaven. Op een keer wordt het je fataal. Ik volg het met spanning maar heb er niet zo'n vertrouwen in. Overigens haalt Schmidt weer een nieuwe Duitse keeper ( Vriend).
Heb je ook gezien wat voor blunders hij maakte, zijn het blunders die te wijten zijn aan een gebrek aan talent?
In een ander topic zei ik het volgende: "Ook een houten Klaas had die bal kunnen aannemen, dit kan iedere amateur op c'tjes niveau al dus Mvogo kan dit ook. Ik geloof niet dat dit een gebrek aan voetbaltechnische kwaliteit is, dit is gewoon knulligheid, onzekerheid of weet ik veel wat. Normaal kan iedereen die op voetbal zit zo een bal aannemen.
Ik ben het met je eens dat het de fout van Mvogo was maar Max had hem ook niet zo moeten aanspelen." Die hoge bal was volgens mij 1 voorzet?
En denk je dat zo een keeper uit onvermogen de blunder maakt, wat me sterk lijkt omdat het iemand met vermogens van een kind die bal al had kunnen hebben, systematisch is? Hij stond er niet bekend om bij zijn vorige clubs? En Schmidt weet wat hij kan.
Geef deze speler wat tijd en dan kan hij best een doelman van PSV niveau zijn. Behalve als hij faalangst tot en met krijgt en voortaan aan de lopende band idiote dingen gaat doen, ja dan moet je ingrijpen, maar bepaalde conclusies vind ik na 2 potjes wel erg voorbarig. Dat laat ik wel aan VI over, die hebben alleen het niveau om naar de 1e indruk die dingen hebben te kijken.
Laatst bewerkt: