Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Belachelijk dat spelers en trainers wel over elkaar mogen hangen en juichen in elkaars gezicht. Kunnen niet zeggen dat er geen voetballers met corona zijn die weer anderen kunnen besmetten. Dat overdreven geknuffel na afloop laat wel zien dat ze zich buiten de maatschappij plaatsen. Mij zal je dan ook niet in een stadion zien zolang het eenrichtingsverkeer is qua regelgeving.Ik ben een van de gelukkige die naar het stadion mag! O ja dat niet juichen regeltje van de regering werkt prima! Iedereen hield zich eraan! En aanmoedigen.... het was muisstil in de stadions
In de roes van de wedstrijd van vandaag zeg ik 5-0!
Een probleemloze wedstrijd, ik teken ervoor. En tegen Emmen moet dat kunnen.
Dat dachten Van Bommel en de zijnen ook, na de winterstop van seizoen '18/'19. De rest is geschiedenis.
Dat dachten Van Bommel en de zijnen ook, na de winterstop van seizoen '18/'19. De rest is geschiedenis.
Nee, iedere week beter!Ik heb het ook meer over mezelf, dat ik vind dat we Emmen wel even moeten wegtikken
Ik hoop dat PSV de wedstrijd benadert met dezelfde mentaliteit als tegen Groningen.
Als een soort jubileumwedstrijd! Erop en erover!Dit keer is het anders. Dit keer gaan we los.
Au, beelden van die klotepot tegen SC Cambuur vertroebelen nu mijn beeld..Als een soort jubileumwedstrijd! Erop en erover!
Ja, ik dacht ik trek nog eens een oude wond open...Au, beelden van die klotepot tegen SC Cambuur vertroebelen nu mijn beeld..
Eigenlijk is alles behalve de toekomst geschiedenis. Zo maar een gedachte.
In de roes van de wedstrijd van vandaag zeg ik 5-0!
Emmen heeft vorig seizoen slechts 3 puntjes minder gehaald dan Groningen. PSV moet nog verder ingespeeld raken. PSV heeft geen zeeën van kansen gecreëerd tegen Groningen. Emmen zakt wellicht verder in. Ik denk wederom een 3-1 winst.
(let op, de volgende post bevat enkele voetbalclichés)Emmen heeft vorig seizoen slechts 3 puntjes minder gehaald dan Groningen. PSV moet nog verder ingespeeld raken. PSV heeft geen zeeën van kansen gecreëerd tegen Groningen. Emmen zakt wellicht verder in. Ik denk wederom een 3-1 winst.