PSV - FC Emmen | Zaterdag 19 september | Eindstand: 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Een meevoetballende keeper, die niet mee voetbalt. Ik hou meer van een keeper die alles tegenhoud. Twee tegengoals deze competitie, twee keer blunder van de keeper. En bij voorzetten vorige week dook Mvogo er ook onder door. Mooi dat er forumleden zijn die hem beschermen, maar ik heb Unnerstall vorige seizoen weinig mis zien doen. Schmidt stelt zijn eigen vriendenclub samen en er zullen best goede/ betere spelers bij zitten ( Max) maar als Mvogo nog meer blunders gaat maken, hoe kan je hem dan handhaven. Op een keer wordt het je fataal. Ik volg het met spanning maar heb er niet zo'n vertrouwen in. Overigens haalt Schmidt weer een nieuwe Duitse keeper ( Vriend).
Hij voetbalt toch wel degelijk mee in deze wedstrijden.
Heb je ook gezien wat voor blunders hij maakte, zijn het blunders die te wijten zijn aan een gebrek aan talent?
In een ander topic zei ik het volgende: "Ook een houten Klaas had die bal kunnen aannemen, dit kan iedere amateur op c'tjes niveau al dus Mvogo kan dit ook. Ik geloof niet dat dit een gebrek aan voetbaltechnische kwaliteit is, dit is gewoon knulligheid, onzekerheid of weet ik veel wat. Normaal kan iedereen die op voetbal zit zo een bal aannemen.
Ik ben het met je eens dat het de fout van Mvogo was maar Max had hem ook niet zo moeten aanspelen." Die hoge bal was volgens mij 1 voorzet?

En denk je dat zo een keeper uit onvermogen de blunder maakt, wat me sterk lijkt omdat het iemand met vermogens van een kind die bal al had kunnen hebben, systematisch is? Hij stond er niet bekend om bij zijn vorige clubs? En Schmidt weet wat hij kan.
Geef deze speler wat tijd en dan kan hij best een doelman van PSV niveau zijn. Behalve als hij faalangst tot en met krijgt en voortaan aan de lopende band idiote dingen gaat doen, ja dan moet je ingrijpen, maar bepaalde conclusies vind ik na 2 potjes wel erg voorbarig. Dat laat ik wel aan VI over, die hebben alleen het niveau om naar de 1e indruk die dingen hebben te kijken.
 
Laatst bewerkt:
Een meevoetballende keeper, die niet mee voetbalt. Ik hou meer van een keeper die alles tegenhoud. Twee tegengoals deze competitie, twee keer blunder van de keeper. En bij voorzetten vorige week dook Mvogo er ook onder door. Mooi dat er forumleden zijn die hem beschermen, maar ik heb Unnerstall vorige seizoen weinig mis zien doen. Schmidt stelt zijn eigen vriendenclub samen en er zullen best goede/ betere spelers bij zitten ( Max) maar als Mvogo nog meer blunders gaat maken, hoe kan je hem dan handhaven. Op een keer wordt het je fataal. Ik volg het met spanning maar heb er niet zo'n vertrouwen in. Overigens haalt Schmidt weer een nieuwe Duitse keeper ( Vriend).
Wat dan wel weer positief is, is dat onze verdediging niets te verwijten valt aan de tegentreffers. Dat is ook wel eens anders geweest.
 
Dat zag er zeker niet lekker uit van Mvogo

De terugspeelbal Max hielp ook al niet: met stuit, wat snelheid en op doel
 
Ik vond PSV eigenlijk op zich wel lekker fel, maar kwamen niet tot (veel) kansen. Ik vond het verdedigend best goed staan. Al moeten we het nog maar zien tegen een betere tegenstander.

Mvogo geeft mij een Onana gevoel, maar dan zonder tijdrekken. Die blunderde in het begin ook, maar is nu toch een behoorlijk goede keeper geworden. Die snelle spelvoortzettingen kunnen me in ieder geval wel bekoren.
 
Nu naar hopen dat goal maxi hem een boost geeft en vertrouwen... Iets in me zegt dat hij nog wel eens kan gaan verrassen.

Stel je voor dat ie ze ook gaat maken.. dan hebben we wel een weergaloze voorhoede hoor.
 
Op t moment dat de keeper van Emmen in de 90e minuut een redding kan maken met het idee dat hij een punt voor de ploeg weet te behouden gaat t niet goed. Die vent hoort door zijn betraande ogen smekend naar de scheids te kijken of die wil affluiten.

T is wat Mikasa ook zegt, te weinig kansen, en de kansjes die er waren te weinig benut.
 
Op t moment dat de keeper van Emmen in de 90e minuut een redding kan maken met het idee dat hij een punt voor de ploeg weet te behouden gaat t niet goed. Die vent hoort door zijn betraande ogen smekend naar de scheids te kijken of die wil affluiten.

T is wat Mikasa ook zegt, te weinig kansen, en de kansjes die er waren te weinig benut.

een vooral een goede dirigerende CM die zelf eens kan scoren in moeilijke momenten wordt nog steeds gemist
 
Ik vond PSV eigenlijk op zich wel lekker fel, maar kwamen niet tot (veel) kansen. Ik vond het verdedigend best goed staan. Al moeten we het nog maar zien tegen een betere tegenstander.

Mvogo geeft mij een Onana gevoel, maar dan zonder tijdrekken. Die blunderde in het begin ook, maar is nu toch een behoorlijk goede keeper geworden. Die snelle spelvoortzettingen kunnen me in ieder geval wel bekoren.
Onana kreeg de kans om 2 jaar lang de foutjes er uit te halen. Hij was pas 20. En het verschil was dat voor hem wel veel goede spelers en sommige ook ervaren ( Blind en Taglliafico en voor hen Schöne) rondliepen die zelf voor stabiliteit en agressie naar voren zorgden. We hebben Mvogo gehuurd en kunnen hem met zijn 26 jaar en aangezien hij eigendom van een andere club is, niet zoveel tijd geven. Als je op zo’n positie een speler haalt voor de basis en je de andere twee keepers voor overbodig verklaart, dan MOET de nieuwe keeper er meteen staan, iig moet hij niet de show willen stelen achterin door geforceerd te willen meevoetballen. Je hebt twee jongens van 20 jaar voor hem en Rosario of Mo of Mauro zijn ook niet zo ervaren dat ze veel kunnen oplossen. Ik vind het dus een foute gedachte om een positie als keeper te benaderen alsof het een rechtsback oid is. Maar we hebben geen andere keuze dan hem de tijd te geven.
 
1600587189576.png
Passing meer voorwaarts dan vorige week (41% om 48%).
Wel heeft de nummer 5 (Max) hier een beduidend lagere score dan vorige week (72 om 87) terwijl hij veel meer ballen verstuurde (66 om 44).
 
Nog steeds negatief.
2 van de 4 wedstrijden zou ook best tot de mogelijkheden behoren.
Mocht er een petitie gestart worden hoeven ze dus niet op jou te rekenen om deze te tekenen. Goed om te weten, hou jij het gewoon bij 1 van de 4.
Ik was gisteren in het stadion, vooraf en tijdens de wedstrijd is alles prima geregeld. Tot maxi een goaltje maakte. Op oost was anderhalve meter ineens knuffelen geworden(ik begrijp de ontlading, ik was volop aan het juichen). Bij afloop van de wedstrijd probeerden de stewards hun taak uit te voeren maar veel mensen hadden daar kak aan en de regel was ineens ver zoek. Ik heb wel netjes gewacht tot ik het stadion mocht verlaten! Meer volk, meer “overtredingen”. Ik zeg hou het zo ben niet naïef, tis al moeilijk zat zo.
 
Alle seizoenskaarthouders mochten een van de 4 eerste thuiswedstrijden kiezen om aanwezig te zijn. Van de 26000 mogen er maximaal 6500 per wedstrijd aanwezig zijn.
PSV heeft toch geen 26000 seizoen kaarthouders?
 
PSV heeft toch geen 26000 seizoen kaarthouders?

PSV is trots op aantal verkochte seizoenkaarten in coronatijd: 26.000

link

PSV heeft de afgelopen maanden 26.000 seizoenkaarten voor het nieuwe seizoen verkocht, zo meldt de club dinsdagmorgen. De club vindt het in de coronaperiode een mooi resultaat, omdat het momenteel hoogst onzeker is of er dit seizoen wel in volle stadions kan worden gespeeld. Commercieel directeur Frans Janssen, eindverantwoordelijk voor de verkoop, is naar eigen zeggen trots op de supporters die PSV steunden en steunen.

Op 06-08-2020 e-mail ontvangen:
De start van de Eredivisie komt steeds dichterbij. Om te zorgen dat jij volgens de richtlijnen van het RIVM onze thuiswedstrijden kunt bezoeken, hebben we een nieuwe toelatingsprocedure opgesteld. Via deze mail informeren we je hoe je bij een wedstrijd aanwezig kunt zijn. Daarnaast vind je in dit bericht enkele mededelingen die betrekking hebben op jouw PSV Seizoen Club Card.

Toegang tot de Eredivisie wedstrijden in het Philips Stadion
- Op basis van de maximale capaciteit van het Philips Stadion (6.500 supporters), bezoek je als seizoenkaarthouder 1 op de 4 Eredivisie thuiswedstrijden;

- Begin september staan de eerste vier Eredivisie thuiswedstrijden in de ticketshop, mits de RIVM richtlijnen niet veranderen. Begin september ontvang je hierover bericht van ons. In de ticketshop kies je één van deze wedstrijden en geef je aan met welke seizoenkaarthouders uit jouw vak je de wedstrijd wil bezoeken;

- Je kunt alleen tickets voor het vak van jouw seizoenkaart selecteren; er zijn geen tickets op stoel-niveau. Op elk vak is per wedstrijd 25% van de capaciteit beschikbaar. Indien deze bezetting voor jouw vak is bereikt, dien je een ander duel te kiezen.

- Na afronding van de bestelling ontvang je een e-ticket dat je meeneemt naar de wedstrijd. Jouw Seizoen Club Card is in de komende periode niet geldig als toegangsbewijs;



Op 26-08-2020 e-mail ontvangen:

Op dinsdag 1 september 10.00 uur zijn de eerste vier Eredivisie thuiswedstrijden beschikbaar in onze ticketshop. Je hebt dan tot en met 4 september 12.00 uur de mogelijkheid om jouw gratis ticket(s) te bestellen. Per Seizoen Club Card heb je recht op één ticket voor een van deze wedstrijden.

Eigen vak
De tickets voor Eredivisiewedstrijden met beperkt publiek zijn op vak-niveau. In de stadionplattegrond staan alle vakken weergegeven. Je kunt echter alleen een ticket voor het vak van jouw seizoenkaart bestellen. Per vak zijn een beperkt aantal tickets beschikbaar. Als de maximale capaciteit bereikt is, kleurt het vak grijs. Je kunt dan uitwijken naar vak MM, dat voor iedereen beschikbaar is, of een andere wedstrijd kiezen.
 
Laatst bewerkt:
  • Geweldig
Reactions: IPF
PSV is trots op aantal verkochte seizoenkaarten in coronatijd: 26.000

link

PSV heeft de afgelopen maanden 26.000 seizoenkaarten voor het nieuwe seizoen verkocht, zo meldt de club dinsdagmorgen. De club vindt het in de coronaperiode een mooi resultaat, omdat het momenteel hoogst onzeker is of er dit seizoen wel in volle stadions kan worden gespeeld. Commercieel directeur Frans Janssen, eindverantwoordelijk voor de verkoop, is naar eigen zeggen trots op de supporters die PSV steunden en steunen.
Dank voor de info. Zo slecht doen we het dus lang niet: Feyenoord heeft er maar 31.000 verkocht om maar een voorbeeld te noemen.
 
Gelukkig „krijgen“ ze daar een nieuw stadion met 63.000 zitplaatsen...
Nu is het wel zo dat het bij hen het bijna altijd uitverkocht is. Feyenoord heeft van oudsher altijd al veel losse kaarten verkoop maar uiteindelijk krijgen ze de Kuip wel iedere wedstrijd vol.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan