PSV - FC Basel | Dinsdag 23 juli 2019 | Eindstand 3-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Voor alles een eerste keer, ook eerste x dat ik/we met tegenzin naar een wedstrijd gaan dinsdag jeuj

Op 29 april 2007 ging ik met tegenzin naar een wedstrijd en velen met mij. Er waren zelfs velen die helemaal niet gingen en hun kaart afgaven aan iemand anders.
Zelden na een wedstrijd zo'n euforisch gevoel gehad. :CHEER:

;)
 
Psv - Sion 1-1 . Sion- Basel 1-4 ....nou, PSV - Basel....??? Ik vrees voor een gelijkspel: 2-2, waarbij Luckassen achterin blundert en waarbij een afstandsschot door de trage zoutzak van ons niet onschadelijk gemaakt kan worden.
 
23/7 gelijk/verlies
27/7 verlies
30/7 gelijk/verlies

Prachtige 10 dagen op komst als psv supporter :sick:
 
Laatst bewerkt:
Op 29 april 2007 ging ik met tegenzin naar een wedstrijd en velen met mij. Er waren zelfs velen die helemaal niet gingen en hun kaart afgaven aan iemand anders.
Zelden na een wedstrijd zo'n euforisch gevoel gehad. :CHEER:

;)
Ik had precies hetzelfde, daarna in de verlenging feest gevierd met de spelers.
 
FC Sion - FC Basel 1-4
50% Balbezit 50%
14 Doelpogingen 9
4 Schoten op doel 6
5 Schoten naast doel 3
5 Geblockte schoten 0

link

Een erg geflatteerde uitslag van de wedstrijd.
FC Sion heeft gewoon erg slecht geschoten. FC Basel heeft wel een goed rendement met 4 goals waarbij aangetekend moet worden dat de 3e goal een eigen goal is van FC Sion. Een terugspeelbal op de keeper die in de goal gaat. :FP::lmao:. En een heel slecht verdedigend FC Sion bij alle overige tegengoals.

:unsure: Maar ja de verdediging van PSV is ook niet optimaal en dat is een understatement van de bovenste plank. FC Basel dan maar zover mogelijk weg van de goal van Lars Unnerstall houden. :cautious:;) En wat ik al heel vaak gezegd heb. Niet achteruit voetballen en terugspeelballen op de keeper zijn verboden. :mad:

H2H Sion-Basel is ook altijd winst.
Gewoon een favoriete tegenstander.
 
Moet je anders effe JdJ en MvB opbellen; die kunnen er voor zorgen dat het gezeik minder wordt.:sneaky:
Nee, hoor. Zelfs als ze een een goede CV halen gaan mensen zeuren dat het;

1) Te laat is
2) Dat hij alleen gekocht is voor weinig, vanwege een rare terugkoopclausule
3)Of te veel geld is.
4)Niet creatief genoeg gescout wordt.

En nee, dat komt niet door de aankopen maar omdat mensen tegen de persoon of het management van JDJ en consorten zijn.

Misschien zijn deze supporters toch dieper in hun hart Ajacied, dan PSV'er. Anyways, ik hou vertrouwen in het beleid van JdJ en geef hem zoals het hoort vertrouwen tot aan het eind van iedere transferwindow.
 
De uitslag van deze wedstrijd is voor mij persoonlijk cruciaal, aangezien ik de tickets van de uitwedstrijd al heb gekocht en er enorm van zou balen als ik naar Basel zou reizen terwijl de volgende ronde niet meer in zicht is. Dat zou echt rampzalig zijn voor de sfeer tijdens de wedstrijd, terwijl dat juist een van de mooiere dingen aan uitwedstrijden is.

Het ergste van de wedstrijden tegen Basel vind ik dat we een goede kans maken om door te komen, maar ik weet ook dat dit volledig afhankelijk is van de keuzes die worden gemaakt door bepaalde mensen... Als we de hopeloze lijn van eind vorig jaar doorzetten, dan maken we geen enkele kans. Het is helemaal niet nodig, maar ik vrees dat het wel gaat gebeuren :sad:.
 
1) Te laat is
2) Dat hij alleen gekocht is voor weinig, vanwege een rare terugkoopclausule
3)Of te veel geld is.
4)Niet creatief genoeg gescout wordt.

1) Nieuwe aankopen zijn al te laat of aan de late kant /feit
2) aankopen zijn allemaal snotneusjes, eeuwige talentjes of figuren met mankementen die niemand anders toch wilt
3) ...
4) dat gebeurt ook niet, + door dat er niet veel geld is kan je dat ook amper verwachten

Knap dat jij nog hoop en vertrouwen haalt uit niks dus, en mensen die zeer terecht zich zorgen maken of in paniek zijn voor ajacieden uitmaakt. Ik denk eerder dat jij een meeloper bent of blinde fanboy die al snel tevreden is eigenlijk.
 
[QUOTE="Blokkie97, post: 351357, member: 7958"]Misschien zijn deze supporters toch dieper in hun hart Ajacied, dan PSV'er. [/QUOTE]

giphy.gif
 
De uitslag van deze wedstrijd is voor mij persoonlijk cruciaal, aangezien ik de tickets van de uitwedstrijd al heb gekocht en er enorm van zou balen als ik naar Basel zou reizen terwijl de volgende ronde niet meer in zicht is. Dat zou echt rampzalig zijn voor de sfeer tijdens de wedstrijd, terwijl dat juist een van de mooiere dingen aan uitwedstrijden is.

Het ergste van de wedstrijden tegen Basel vind ik dat we een goede kans maken om door te komen, maar ik weet ook dat dit volledig afhankelijk is van de keuzes die worden gemaakt door bepaalde mensen... Als we de hopeloze lijn van eind vorig jaar doorzetten, dan maken we geen enkele kans. Het is helemaal niet nodig, maar ik vrees dat het wel gaat gebeuren :sad:.

Als Bommeltje weer met dat kut middenveld komt aanzetten, dan gaat het sowieso moeilijk worden. Tel daarbij op dat je centrale verdediging bestaat uit Luckassen en Viergever, wat niveau Heracles Almelo is. En je gaat het dinsdag erg moeilijk krijgen.

Tis te hopen dat je de nul houdt dinsdag, en dat je zelf er twee maakt.
 
1) Nieuwe aankopen zijn al te laat of aan de late kant /feit
2) aankopen zijn allemaal snotneusjes, eeuwige talentjes of figuren met mankementen die niemand anders toch wilt
3) ...
4) dat gebeurt ook niet, + door dat er niet veel geld is kan je dat ook amper verwachten

Knap dat jij nog hoop en vertrouwen haalt uit niks dus, en mensen die zeer terecht zich zorgen maken of in paniek zijn voor ajacieden uitmaakt. Ik denk eerder dat jij een meeloper bent of blinde fanboy die al snel tevreden is eigenlijk.

Volgens de bookmakers is PSV de duidelijke favoriet, die hebben niet altijd gelijk, maar heel vaak wel.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan