PSV - FC Basel | Dinsdag 23 juli 2019 | Eindstand 3-2

robpsv11

Grammatifaler
---------------------- Zoet ---------------------
Dumfries -- Nieuwe RCV -- Viergever -- Lato
----------------Rosario -- Gutierrez------------
-----Bergwijn ----- Lammers ----- Bruma ----
---------------------- Malen---------------------

Nou wil ik niet de optimistische fanboy uit gaan hangen hoor. Maar zelfs als Luckassen daar op RCV staat moeten we met dit team toch het huidige Basel kunnen hebben. Als dat niet lukt hebben we sowieso niks in die CL te zoeken.

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
---------------------- Zoet ---------------------
Dumfries -- Nieuwe RCV -- Viergever -- Lato
----------------Rosario -- Gutierrez------------
-----Bergwijn ----- Lammers ----- Bruma ----
---------------------- Malen---------------------

Nou wil ik niet de optimistische fanboy uit gaan hangen hoor. Maar zelfs als Luckassen daar op RCV staat moeten we met dit team toch het huidige Basel kunnen hebben. Als dat niet lukt hebben we sowieso niks in die CL te zoeken.
:unsure: Daarom is het ook een voorronde. ;)

RAZINHO

International
Ik blijf erbij dat er 2 Cv's gehaald moeten worden en 1 creatieve en aanvallend ingestelde middenvelder. Dus bij elkaar nog 3 spelers. Dan zijn we voorbereid op het nieuwe seizoen, zowel nationaal als op Europees niveau.

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Ik blijf erbij dat er 2 Cv's gehaald moeten worden en 1 creatieve en aanvallend ingestelde middenvelder. Dus bij elkaar nog 3 spelers. Dan zijn we voorbereid op het nieuwe seizoen, zowel nationaal als op Europees niveau.
Want met Pereiro, Afellay en Ihatarren heeft PSV een tekort aan aanvallende middenvelders?

DrJ

Routinier
Me 2! 2 basiswaardige CV's. Viergever als back-up als Linksback of LCV. Luckassen verkopen en Sainsbury als RCV backup. Nog een box-to-box middenvelder en dan vind ik pas dat 't klaar is, tenzij Afellay ineens toch nog heel goed blijkt te zijn.

BREAKING: Opstelling PSV tegen FC Basel gelekt:

---------------------------Zoet-------------------------

-----Afellay-----Dumfries-----Guti-----Ihattaren-----

---------Lammers-------Bruma-------Bergwijn-------

---------Lozano---------Malen-------Gakpo----------

Bookmakers hebben totaal geen vertrouwen in de manke vs blinde match van 23 juli, dat ze die gewoon overslaan en de qoutes maken van Twente-PSV

Prima kwaliteit denk ik, maar op n positie waar we op dit moment geen vacature hebben. Als het dak lekt ga je niet eerst je tuin opknappen. Mocht Pereiro + n vleugel gaan (Bergwijn/Lozano) dan zie ik Berghuis graag komen, maar alleen als er ook in elk geval 2 of drie mensen achterin bijkomen (en nee, niet nog meer keepers).