PSV - FC Barcelona | Woensdag 28 november | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Heeft iemand wel een stream bij veronica met beeld ? Ik vermoed dat de TV uitzending al een tijdje bezig is niets van terug te zien op veronicatv.nl

Ik zou zo graag de wedstrijd op een normale manier willen kijken (wij hebben geen vaste tv-abbo meer in huis, in plaats via een gare niet werkende veronica stream. Ik zou er zelfs voor willen betalen
 
Veel succes idd. Hoop dat de derde plek er nog in zit en er wat puntjes voor het NLse voetbal kunnen worden behaald.
 
Heeft iemand wel een stream bij veronica met beeld ? Ik vermoed dat de TV uitzending al een tijdje bezig is niets van terug te zien op veronicatv.nl

Ik zou zo graag de wedstrijd op een normale manier willen kijken (wij hebben geen vaste tv-abbo meer in huis, in plaats via een gare niet werkende veronica stream. Ik zou er zelfs voor willen betalen

Doet het inderdaad niet...
 
Misschien heeft Barca er niet zo een zin in met dit griebusweer. Anders zie ik geen resultaat gehaald worden.
 
Pereiro krijgt de bal zomaar voor zijn voeten van Rakitic en ramt van afstand op de paal. Even later na wat gejaag,schiet Bergwijn een afvallende bal in de handen van Ter Stegen
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan