PSV - FC Barcelona | Woensdag 28 november | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik ben nog een jonkie, maar weet nu al dat ik op m’n oude dag terugkijk op deze tijd en vooral op Messi. Ik denk niet dat ik ooit nog zo’n speler ga zien. Wat een kunstenaar.
Zou kunnen, maar ik ben al wat ouder en heb een nog betere gezien.
 
De selectie van Barcelona is gisteren aangekomen in Eindhoven en verblijft in Art Hotel op de Mathildelaan vlakbij het Philipsstadion.
Barcelona heeft de spelersbus vanuit Barcelona naar Eindhoven over laten komen. Deze bus zal in Eindhoven van het vliegveld naar het hotel rijden vice versa wat neer komt op 10 km enkele reis dus in totaal 20 km en een 2 keer naar het stadion op en neer zo'n 4 km in totaal. De bus rijdt dus op en neer tussen Barcelona en Eindhoven (ongeveer 2900 km) om in Eindhoven nog geen 25 km de selectie te vervoeren.
:unsure: Een beetje gek is het wel. :maniac::zien:
 
De selectie van Barcelona is gisteren aangekomen in Eindhoven en verblijft in Art Hotel op de Mathildelaan vlakbij het Philipsstadion.
Barcelona heeft de spelersbus vanuit Barcelona naar Eindhoven over laten komen. Deze bus zal in Eindhoven van het vliegveld naar het hotel rijden vice versa wat neer komt op 10 km enkele reis dus in totaal 20 km en een 2 keer naar het stadion op en neer zo'n 4 km in totaal. De bus rijdt dus op en neer tussen Barcelona en Eindhoven (ongeveer 2900 km) om in Eindhoven nog geen 25 km de selectie te vervoeren.
:unsure: Een beetje gek is het wel. :maniac::zien:
Goed voor het milieu!
 
DtEmUx_WwAA0vfn.jpg


Vandaag nog maar eens zo'n omhaal Luuk. :D
 
Ik droomde vannacht van 3 doelpunten voor PSV tegen Barcelona. Raar, want ik droom werkelijk nooit over voetbal. Zou het dan toch?
Ik droomde vannacht ook over PSV (en ook ik droom verder nooit over voetbal). Mijn droom had wat meer fantasie; we wonnen met 6-5 na eerst 6-0 voor te hebben gestaan :ROFL:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan