PSV - Excelsior | Woensdag 7 februari 2018 | Eindstand 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Geen Ramselaar, Geen Bergwijn. 4-4-2. Anders wisselen.

Ik denk dat hij dat soort ingrepen bedoelt.

Uberhaupt wisselen. Yup, dat soort dingen inderdaad. Het lijkt me niet zo moeilijk te bevatten, maar de post geeft mij sterk de indruk dat hij gewoon heel graag even wijsneuzerig wilde doen :re:
 
Wat is het dan? Of wil jij beweren dat Mauro een verdedigende middenvelder is?

Nee, maar het is een middenvelder, ja het is een verdedigende middenvelder, maar ik vind het niet echt een verdedigende wissel.
2 middenvelders die verdedigend spelen is een rare tactiek lijkt me.
 
Uberhaupt wisselen. Yup, dat soort dingen inderdaad. Het lijkt me niet zo moeilijk te bevatten, maar de post geeft mij sterk de indruk dat hij gewoon heel graag even wijsneuzerig wilde doen :re:

Wijzneuerig?Heb je het over mij? Ik ben gewoon geinteresseerd in de keuzes. Ik dacht dat je misschien iets speciaals gad
 
Ach ach, alleen de tweede helft gekeken. Wat een tijdsverspilling. En dan Cocu die niet ingrijpt. Ja, een verdedigende middenvelder brengt voor een aanvallende.
 
Ik mis eigenlijk de doelgerichtheid en de perfecte hoekschoppen/vrije trappen van Pereiro nu al.
Op 't middenveld zit totaal geen scorend vermogen meer. Er is niemand die van afstand een goed schot kan afvuren nu Pereiro op de bank zit en Locadia weg is.
 
Man man man...Bergwijn 2 x zoveel balcontacten als Lozano. Dat vertelt het hele verhaal. Bergwijn is zaaddodende pasta. Dat gaat hem never worden. En Lozano wordt op rechts opgeofferd voor die pasta.
Cocu ziet het allemaal aan. Dus Gudmundsson is nog slechter dan Bergwijn? Niet wat ik ervan zie.
PSV is een statisch geheel wat veroorzaakt wordt doordat niemand een fatsoenlijke steekpass kan geven. Beste steekpass kwam nb van Rosario. Het lijkt erop dat de staf iedere creativiteit eruit heeft weten te coachen. Iedereen wordt trager en minder creatief. Ze weten allemaal verdomd goed wie er achter hen vrij staat, maar een bal naar voren...ho maar.
Off topic: Excelsior had een paar erg smerige overtredingen, die door Lindhout wel werden waargenomen maar niet bestraft. 2x Mattheij, 1 x Bruins, 1 x Van Duinen. Vies.
Mag toch aannemen dat KNVB ingrijpt bij Mattheij. De scheidsrechter heeft de overtreding namelijk niet gezien, want anders was het zeker rood geweest. If not, dan wil ik nooit, ik herhaal, nooit meer iets horen van 'kleine ploegen die worden benadeeld'
Ugh
 
Ik mis eigenlijk de doelgerichtheid en de perfecte hoekschoppen/vrije trappen van Pereiro nu al.
Op 't middenveld zit totaal geen scorend vermogen meer. Er is niemand die van afstand een goed schot kan afvuren nu Pereiro op de bank zit en Locadia weg is.

Dan zie je hoe waardevol Van Ginkel momenteel is.
 
Fijn dat Cocu onze trainer is die wel kennis heeft van de voetbalwetten. Hier erg veel kapiteins aan wal. Prima wissel om de drie punten te behouden. Diegene die de naam Pereiro nu noemt is niet meer serieus te nemen. Chucky maakt het verschil samen met het realisme van onze trainer.
 
Fijn dat Cocu onze trainer is die wel kennis heeft van de voetbalwetten. Hier erg veel kapiteins aan wal. Prima wissel om de drie punten te behouden. Diegene die de naam Pereiro nu noemt is niet meer serieus te nemen. Chucky maakt het verschil samen met het realisme van onze trainer.

Precies, Pereiro is echt te droevig om naar te kijken. Ik hoop dan ook dat hij van de zomer vertrekt.
 
Fijn dat Cocu onze trainer is die wel kennis heeft van de voetbalwetten. Hier erg veel kapiteins aan wal. Prima wissel om de drie punten te behouden. Diegene die de naam Pereiro nu noemt is niet meer serieus te nemen. Chucky maakt het verschil samen met het realisme van onze trainer.
Ja diezelfde trainer zet zijn beste speler op de verkeerde plek. Hoeveel zou hij er nog maken als hij gewoon linksbuiten staat? En het is belachelijk dat je thuis de 1-0 wil vasthouden tegen Excelsior, tenenkrommend is dat.
 
2 schoten raak?

Ik las overigens op ad.nl dat Cocu lyrisch was over de eerste helft? Ik heb die niet gezien, dus...

Qua druk was die redelijk, qua snelheid niet, qua scherpte wat mij betreft ook niet.

Maar toch gewoon 3 punten, das ook wat waard.
 
Ja diezelfde trainer zet zijn beste speler op de verkeerde plek. Hoeveel zou hij er nog maken als hij gewoon linksbuiten staat? En het is belachelijk dat je thuis de 1-0 wil vasthouden tegen Excelsior, tenenkrommend is dat.

Toch vraag ik me af, Cocu heeft vast een reden dat hij Lozano rechts zet, wat is die reden?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan