Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
En hopelijk is psv zaterdag beter in vorm dan de afgelopen wedstrijd.Verdedigend staat AZ niet heel erg sterk vanavond, hopelijk trekken ze die vorm door
Nee, ik ga er niet vanuit. Ik geef alleen aan dat het zomaar zou kunnen. Ik ging er van uit dat we zouden winnen in Nijmegen en zie daar. Het gebeurde niet.Je gaat al hypothetisch uit van 2x verliezen van ons (iets wat slechts 1x in 27 wedstrijden eerder gebeurde) daarnaast ga je ook uit van 2 overwinningen van Feyenoord.
Nee joh?We zijn nu in het drie punten tijdperk
Klopt, maar dat was halverwege, nu zit je over de 80% van de competitie.Nee joh?
Wat dus betekend dat 7 punten toen meer marge was dan nu. En zelfs dat hebben we dus al eens weggegeven. Ik juich pas als we met die schaal staan. Eerder niet.
Snap ik. Maar er zijn potentiele puntverlies potjes in het resterende programma.Klopt, maar dat was halverwege, nu zit je over de 80% van de competitie.
En hopelijk is psv zaterdag beter in vorm dan de afgelopen wedstrijd.
Nee joh?
Wat dus betekend dat 7 punten toen meer marge was dan nu. En zelfs dat hebben we dus al eens weggegeven. Ik juich pas als we met die schaal staan. Eerder niet.
AZ momenteel 3-0 achter bij Heracles, maar tegen ons zullen ze wel weer uit een ander vaatje tappen.
Voor me gevoel ook te maken met blessures. Voor de winterstop als we een rot helft speelde werd gewoon het hele middenveld gewisseld....wedstrijden. Het is sinds de winterstop allesbehalve overtuigend.
Inderdaad. Veerman is er een tijdje uit geweest, Lozano (en nu weer), Til, Saibari, Lang (3/4 seizoen), Tillman en Schouten een paar wedstrijden, Bella Kotchap het hele seizoen bijna.Voor me gevoel ook te maken met blessures. Voor de winterstop als we een rot helft speelde werd gewoon het hele middenveld gewisseld.
Die luxe lijken we nu minder te hebben met de kwaaltjes van onder andere Sabari. Maar ook het gemist van Lang en de verkoop van Vertessen zorgt er voor dat een middenvelder vaak ook op de flanken moet uitwijken.
Misschien ook beeldvorming. Maar PSV lijkt gewoon wat minder fit. Betekend wel dat we in de zomerstop scherp moeten blijven en moeten doorselecteren.
Maar weet jij ook wat af van onwelvoegelijkevoornaamzetsels?Bewaarpost:
Onvoltooid tegenwoordige tijd
- ik beteken
- jij betekent
- hij/zij/het betekent
- wij betekenen
- jullie betekenen
- zij betekenen
Ja ook 7 keer verliezen zou zomaar kunnen. Niemand zegt dat PSV 100% zeker kampioen van Nederland wordt.Nee, ik ga er niet vanuit. Ik geef alleen aan dat het zomaar zou kunnen. Ik ging er van uit dat we zouden winnen in Nijmegen en zie daar. Het gebeurde niet.
Helaas constateer ik dat het niet meer zo gemakkelijk gaat als begin van het seizoen. En als ik dan het resterende programma bekijk zie ik potentiele bananenschillen zoals het hier als eens mooi omschreven is.
Doemdenker, ga lekker bij rondo zittenJa ook 7 keer verliezen zou zomaar kunnen. Niemand zegt dat PSV 100% zeker kampioen van Nederland wordt.
Ga lekker de discussie teruglezen of zeg niets.Doemdenker, ga lekker bij rondo zitten
Ga lekker de discussie teruglezen of zeg niets.