Pijlsnelventje
International
Dit is 100% sarcasme.Ga lekker de discussie teruglezen of zeg niets.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Dit is 100% sarcasme.Ga lekker de discussie teruglezen of zeg niets.
Met een gelijkspel in de klassieker hebben zowel Ajax als Feyenoord eigenlijk verloren?Na het puntverlies van Feyenoord gisteren helemaal winnen nu. Feyenoord hopelijk puntverlies tegen Ajax. Dan kan de platte kar echt alvast schoongemaakt worden alvast.
Zolang het ons goed uitkomt..Met een gelijkspel in de klassieker hebben zowel Ajax als Feyenoord eigenlijk verloren?
We hoeven echt niet meer naar andere ploegen te kijken, hoor.Zolang het ons goed uitkomt..
Dat is toch mooi man, en hoe eerder kampioen hoe leuker.We hoeven echt niet meer naar andere ploegen te kijken, hoor.
Inderdaad. Kunnen we spelers als Land, Babadi en Pepi ook eens wat meer speeltijd geven.Dat is toch mooi man, en hoe eerder kampioen hoe leuker.
Inderdaad. Kunnen we spelers als Land, Babadi en Pepi ook eens wat meer speeltijd geven.
Al ben ik bang dat Luuk nog graag de topscorerstitel wil....
Dat laatste wordt ook wel weer eens tijd (in Eindhoven).Daar ben ik helemaal niet bang voor hoor, Luuk mag die topscorerstitel binnenslepen.
Bij Ajax ook weer wat spelers uit de lappenmand, dus die gaan op bijna volle oorlogssterkte naar Rotterdam. Dat blijft toch altijd een wedstrijd op zich dus hopelijk wordt dat een mooie pot.
En wij moeten winnen van AZ. Lijkt me duidelijk.
Feyenoord wordt gewoon 2e, ongeacht wat er gebeurt. Voor ajax staat de 5e plek op het spel, laat ajax maar verliezen.Met een gelijkspel in de klassieker hebben zowel Ajax als Feyenoord eigenlijk verloren?
Ik vrees dat AZ wel geschrokken is van de afgang van afgelopen week en dat ze zich nu wel goed/beter zullen voorbereiden op de confrontatie met PSV....ik geloof wel in een overwinning voor PSV, maar geen ruime cijfers en niet erg gemakkelijk: 2-1 eindstand....FORZA PSV !!4x thuis nog en als we deze winnen dan kan het snel gaan met de viering. Fnoord nog 4 uitwedstrijden en één bekerfinale die gaan sowieso nog punten kwijtraken.
Morgen mooi weer dus gewoon een 3-0.
5-0 zelfs.Heracles won er met 5-1 van, dus doe maar 10-2 dan, met flink wat goals voor alle aanvallers, die wel weer wat vertrouwen kunnen gebruiken.
Maar maccabi uit moet mogelijk zijn...Schouten is er bij. Saibari en Lozano niet. Saibari heeft zeker weer zo'n mysterieuze PSV blessure die in plaats van 1 maand uiteindelijk anderhalf jaar blijkt te duren
Hmm, dat is toch behoorlijk wat dynamiek wat we missen zonder deze twee en Lang.Schouten is er bij. Saibari en Lozano niet. Saibari heeft zeker weer zo'n mysterieuze PSV blessure die in plaats van 1 maand uiteindelijk anderhalf jaar blijkt te duren
Hoewel Lang relatief weinig assist en goals heeft gemaakt trekt ie wel vaak 2 verdedigers naar zich toe wat anderen de ruimte geeft.Hmm, dat is toch behoorlijk wat dynamiek wat we missen zonder deze twee en Lang.
Er gebeurt ook altijd wat met Noa aan de balHoewel Lang relatief weinig assist en goals heeft gemaakt trekt ie wel vaak 2 verdedigers naar zich toe wat anderen de ruimte geeft.