PSV - AZ | Zaterdag 6 april | Eindstand 5-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Na het puntverlies van Feyenoord gisteren helemaal winnen nu. Feyenoord hopelijk puntverlies tegen Ajax. Dan kan de platte kar echt alvast schoongemaakt worden alvast..

Na het puntverlies van Feyenoord gisteren helemaal winnen nu. Feyenoord hopelijk puntverlies tegen Ajax. Dan kan de platte kar echt alvast schoongemaakt worden alvast.
Met een gelijkspel in de klassieker hebben zowel Ajax als Feyenoord eigenlijk verloren?

Inderdaad. Kunnen we spelers als Land, Babadi en Pepi ook eens wat meer speeltijd geven.
Al ben ik bang dat Luuk nog graag de topscorerstitel wil....

Daar ben ik helemaal niet bang voor hoor, Luuk mag die topscorerstitel binnenslepen.
Bij Ajax ook weer wat spelers uit de lappenmand, dus die gaan op bijna volle oorlogssterkte naar Rotterdam. Dat blijft toch altijd een wedstrijd op zich dus hopelijk wordt dat een mooie pot.

En wij moeten winnen van AZ. Lijkt me duidelijk.

Daar ben ik helemaal niet bang voor hoor, Luuk mag die topscorerstitel binnenslepen.
Bij Ajax ook weer wat spelers uit de lappenmand, dus die gaan op bijna volle oorlogssterkte naar Rotterdam. Dat blijft toch altijd een wedstrijd op zich dus hopelijk wordt dat een mooie pot.

En wij moeten winnen van AZ. Lijkt me duidelijk.
Dat laatste wordt ook wel weer eens tijd (in Eindhoven).

4x thuis nog en als we deze winnen dan kan het snel gaan met de viering. Fnoord nog 4 uitwedstrijden en één bekerfinale die gaan sowieso nog punten kwijtraken.
Morgen mooi weer dus gewoon een 3-0.

4x thuis nog en als we deze winnen dan kan het snel gaan met de viering. Fnoord nog 4 uitwedstrijden en één bekerfinale die gaan sowieso nog punten kwijtraken.
Morgen mooi weer dus gewoon een 3-0.
Ik vrees dat AZ wel geschrokken is van de afgang van afgelopen week en dat ze zich nu wel goed/beter zullen voorbereiden op de confrontatie met PSV....ik geloof wel in een overwinning voor PSV, maar geen ruime cijfers en niet erg gemakkelijk: 2-1 eindstand....FORZA PSV !! (Y) :cool: :PSV: :BALL:

Heracles won er met 5-1 van, dus doe maar 10-2 dan, met flink wat goals voor alle aanvallers, die wel weer wat vertrouwen kunnen gebruiken.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan