Rubberen Robbie
Jeugdspeler
Helemaal nietHet went.![]()

Helemaal nietHet went.![]()
Inderdaad, maar zijn beiden wel ploegen met top level players. Maar heb het idee datZullen beter zijn dan Zwolle, dus dan al snel een pittige pot.. hoewel veel beter dan GAE kan ook weer niet, die waren echt heel goed.
Ondertussen downplayed onze trainer maar de wedstrijd van zondag alvast. EL gaat over 6 wedstrijden en competitie over 34 dus dan maakt dat wat minder uit. Mag toch hopen dat hem is gezegd dat kampioensschap prio nr 1 en de rest komt als bijvangst. Zeker wanneer het geen Champions League is.. heb ergens het gevoel dat de excuses alweer klaarliggen.![]()
meer dan correcte analyse :Ze kunnen het gewoon niet. Het enige dat ze doen is elkaar de bal rondtikken en dan houdt het op. Er zit te weinig kwaliteit in de ploeg om een wedstrijd echt naar je hand te zetten. dit is al jaren aan de gang en telkens hopen we op beter. Wat wij allemaal voor spelers binnenhalen en weer verkopen. Dat is onze duiventil. Er komt nooit een fatsoenlijk ingespeelde ploeg binnen de lijnen. En Schmidt maar hameren op fitheid. Daar mankeert het eigenlijk niet aan, maar het soort voetbal dat wij spelen is door iedere tegenstander te ontregelen. Het is te doorzichtig. Zelfs ploegen als PEC en Sparta hebben dat door. Meneer Schmidt heeft dat niet door anders zou hij wel een ander spelletje gaan spelen, maar hij houdt vast aan de naïve manier van spelen. Alles door het midden. Stel snelle buitenspelers op en geef een goede voorzet. ( tweede doelpunt van Monaco). Dat is simpel en het werpt vruchten af. Ooit hadden wij Schmid Hansen en Rene van de Kerkhof. Simpel voetballen, maar wel doelgericht. Schijnt niet meer te kunnen. We hebben Gakpo en daar haal ik mijn vreugde uit, maar daarna is er helaas niet veel.
Schmidt: Vinicius speelde een Topwedstrijd.
Tja, dit zegt genoeg over de trainer lijkt mij en over de ambities van PSV met deze trainer aan het roer. En de clubleiding die lijdt aan een tunnelvisie door deze trainer te handhaven.
Speelde ook een goede pot. Ben het wel met m eens..Schmidt: Vinicius speelde een Topwedstrijd.
Tja, dit zegt genoeg over de trainer lijkt mij en over de ambities van PSV met deze trainer aan het roer. En de clubleiding die lijdt aan een tunnelvisie door deze trainer te handhaven.
Jazeker! Volgende keer gewoon doen joh![]()
De taak van een spits is gevaar zaaien op de helft van de tegenstander en gericht schieten op doel. Volgens mij heb ik maar 1 schot op doel gezien van Vinicius en verder liep hij zijn teamgenoten meer in de weg dan dat hij gevaar zaaide op de helft van de tegenstander. Ja, hij holde en draaide voortdurend, dus hij was wel actief op het veld, maar daarmee is ook alles gezegd. Heb jij naar een andere wedstrijd gekeken?Speelde ook een goede pot. Ben het wel met m eens..
Maar dan moet er ook aansluiting zijn en het is een gave van goede middenvelders om een spits in scoringspositie te brengen wat ( niet alleen nu ) zelden gebeurt.De taak van een spits is gevaar zaaien op de helft van de tegenstander en gericht schieten op doel. Volgens mij heb ik maar 1 schot op doel gezien van Vinicius en verder liep hij zijn teamgenoten meer in de weg dan dat hij gevaar zaaide op de helft van de tegenstander. Ja, hij holde en draaide voortdurend, dus hij was wel actief op het veld, maar daarmee is ook alles gezegd. Heb jij naar een andere wedstrijd gekeken?
Dat moet ie zeggen. Je fikt een debutant niet af.Schmidt: Vinicius speelde een Topwedstrijd.
Dortmund is beter dan Monaco dat is zekerDus heeft ajax toch genoeg geld om favoriet voor de titel te zijn? Dat dat niet altijd geldt, eens.. maar Juve. is toch afgezwakt, Dortmund vond ik trouwens ook niet in de buurt komen van CL of zelfs EL.. dat zegt me niet zoveel..
Kijken wat hij zondag zegt na een oor wassing van een nulletje of 4 a 5 want dat gaat het zeker wordenDaar is ie weer:
Roger Schmidt vond de tweede helft van PSV tegen AS Monaco 'top-top', maar bleef donderdag uiteindelijk met lege handen achter. 'We hebben opnieuw een goede stap gezet in onze ontwikkeling, maar nu overheerst de teleurstelling.'
Opnieuw een goede stap gezet hahahaha wat een trainer
Hoor wat je zegt Yann-Benjamin Kugel fysieke trainer bij PSV is er geen Nederlander die dat kan waarom al die Duitsers op de Herdgang. Het is tijd voor een grote schoonmaak. Alle Duitsers eruit, JDJ en TG ook direct eruit flikkeren. Anders wordt het de komende 10 jaar niks.We zijn momenteel geen team, En er zijn spelers die niet op 100% kunnen geven, toch denk ik dat als we iets fitter waren en onze wingers konden blijven spelen we hier gewonnen hadden, ik heb al eens vraagtekens gezet bij Yann-Benjamin Kugel en ik doe het weer, zijn fysieke trainingen geven niks extra's en nu moeten we onze beslissende spelers in bescherming gaan nemen.
Taak van een spits is goals maken en hoeveel heeft hij er al gemaakt....De taak van een spits is gevaar zaaien op de helft van de tegenstander en gericht schieten op doel. Volgens mij heb ik maar 1 schot op doel gezien van Vinicius en verder liep hij zijn teamgenoten meer in de weg dan dat hij gevaar zaaide op de helft van de tegenstander. Ja, hij holde en draaide voortdurend, dus hij was wel actief op het veld, maar daarmee is ook alles gezegd. Heb jij naar een andere wedstrijd gekeken?
Hij bracht sowieso nu al meer dan Zahavi..De taak van een spits is gevaar zaaien op de helft van de tegenstander en gericht schieten op doel. Volgens mij heb ik maar 1 schot op doel gezien van Vinicius en verder liep hij zijn teamgenoten meer in de weg dan dat hij gevaar zaaide op de helft van de tegenstander. Ja, hij holde en draaide voortdurend, dus hij was wel actief op het veld, maar daarmee is ook alles gezegd. Heb jij naar een andere wedstrijd gekeken?
Die heeft sinds die bij PSV weg is maar 13 keer het doel gevonden (transfermarkt) en hij is al 3/4 jaar weg. Leek me geen slimme zet.Even een vraagje: waarom heeft JDJ gekozen voor Vinicius en niet geprobeerd om Jurgen Locadia terug te halen naar Eindhoven? Zijn marktwaarde is momenteel 4-5 miljoen euro...dat had PSV toch best kunnen betalen?
Speelt hij überhaupt? Als je niet opgesteld staat gaat het net vinden lastig wordenDie heeft sinds die bij PSV weg is maar 13 keer het doel gevonden (transfermarkt) en hij is al 3/4 jaar weg. Leek me geen slimme zet.
Wel grappig dat je naar hen kijkt op het moment dat Zahavi erin komt. Goede tactiek om Kruspe te herkennenEuropese wedstrijd nummer 835. Ongelofelijk kut.
Wel een vraag voor Kruspe , had jij een groene jas en rode broek aan? Ik ga niet random vragen aan iemand dat hij Kruspe van het PSV Forum is. Maar ik stond naast twee gasten die verdomd veel op elkaar leken, een Amsterdams accent hadden en iemand die redelijk neutraal reageerde op de wissel van Vinicius voor Zahavi