Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Kansloos. Klaar. Niet heengaan.Geen Sangare ...
Wij hoeven niet gaan. Zij komen hier.Kansloos. Klaar. Niet heengaan.
Hopen dat Pröpper weer fit is. De enige die een beetje als stand in kan fungeren voor Sangare.Wij hoeven niet gaan. Zij komen hier.
PSV is tegen niemand kansloos.
Wel zijn we het eens dat zonder Sangaré deze klus gigantisch zwaar wordt.
Ik hoop het. Mag hij ookwel een keer gaan laten zienHopen dat Pröpper weer fit is. De enige die een beetje als stand in kan fungeren voor Sangare.
Volledig met je eens, echter ben ik bang dat onze coach voor Thomas gaat kiezen.Hopen dat Pröpper weer fit is. De enige die een beetje als stand in kan fungeren voor Sangare.
Is Obispo fit, anders hoop ik dat hij Boscagli doorschuiftVolledig met je eens, echter ben ik bang dat onze coach voor Thomas gaat kiezen.
Any European game will be a tough one so of course this one won't be any different. We have them at home and if we have chance to move on we really need to win the remainder of our home games. Looking forward to it.
Wij hoeven niet gaan. Zij komen hier.
PSV is tegen niemand kansloos.
Wel zijn we het eens dat zonder Sangaré deze klus gigantisch zwaar wordt.
Ik.Wie had deze regel een jaar geleden op dit forum verwacht.
Wie had deze regel een jaar geleden op dit forum verwacht.
Mauro is helemaal vergeten lijkt het..Volledig met je eens, echter ben ik bang dat onze coach voor Thomas gaat kiezen.
Viel laatst nog in. Lijkt dankzij zijn instelling nog bij de selectie te zitten, maar komt inderdaad niet echt in aanmerking voor speeltijd en logisch. Gewoon verkopen.Mauro is helemaal vergeten lijkt het..
Hoezo? Is Thomas dan zoveel beter als vervanger? Mauro is m.i. in de duels en als controleur wel handig om erbij te hebben. Geen hoogvlieger, maar dat is Thomas ook niet..Viel laatst nog in. Lijkt dankzij zijn instelling nog bij de selectie te zitten, maar komt inderdaad niet echt in aanmerking voor speeltijd en logisch. Gewoon verkopen.
Wie?Mauro is helemaal vergeten lijkt het..