Sailors
Basisspeler
Nog uit naar Monaco en Sociedad tuurlijkAch ja, vorig jaar hadden we na 3 wedstrijden 3 punten..... en werden we groepswinnaar. Nu hebben we al 4 punten...![]()
Nog uit naar Monaco en Sociedad tuurlijkAch ja, vorig jaar hadden we na 3 wedstrijden 3 punten..... en werden we groepswinnaar. Nu hebben we al 4 punten...![]()
Hoho con leaugeEn we zijn uit Europa...
Tenenkrommende slechte wedstrijd van hem. Toen hij degelijk speelde begin vh seizoen werd hij continu gewisseld..maar nu..En van ginkel al in de 10e minuut
We sluiten ons aan bij Oceanië.En we zijn uit Europa...
Het lijkt echt vaak dat ze voorin maar wat doen. Alleen een individuele bevlieging, een corner of een afstandschoten gaat er nog wel eens in. Bijna nooit een geweldige aanval.Wederom een wedstrijd verkloot. En Toon ziet een verlenging met Schmidt wel zitten. Er staat geen team, er is geen strijdplan, geen tempo en 0,0 creativiteit of plan B om tegenstanders anders te bespelen. Iedereen weet ondertussen wel hoe dit PSV bespeeld en geklopt kan worden. Ik ben er na de zoveelste sof we klaar mee.
Zondag met 4-0 eraf getikt worden waarschijnlijk als ze met dezelfde kutinstelling als vandaag het veld in gaan.
Die Schmidt krijgt nog voor de winterstop een contractverlenging voor nog eens een seizoen extra, maar waar hij dat te danken aan heeft, ik zou het bij God niet weten...op de tunnelvisie van Gerbrands en JDJ waarschijnlijk.Ik denk dat we het met Schmidt en JDJ niet meer op de rit gaan krijgen.
Wie dat dacht snapt er niets van de man straalt antivoetbal uit, kan er helemaal niks vanAch, voor de wedstrijd dacht een deel dat Vinicius de verlosser zou zijn, zoals ie nu gekruisigd wordt zit daar een kern van waarheid in.
Alle nl ploegen winnen behalve.......
Stond al in koelkast nu in de diepvries.wat een kut voetbal en geen lijn in RS en JDJ eruit aubZondag er nog ff af en het seizoen kan voorlopig weer in de koelkast.