PSV - AS Monaco | Donderdag 21 oktober | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ach, voor de wedstrijd dacht een deel dat Vinicius de verlosser zou zijn, zoals ie nu gekruisigd wordt zit daar een kern van waarheid in.
 
Wederom een wedstrijd verkloot. En Toon ziet een verlenging met Schmidt wel zitten. Er staat geen team, er is geen strijdplan, geen tempo en 0,0 creativiteit of plan B om tegenstanders anders te bespelen. Iedereen weet ondertussen wel hoe dit PSV bespeeld en geklopt kan worden. Ik ben er na de zoveelste sof we klaar mee.
Zondag met 4-0 eraf getikt worden waarschijnlijk als ze met dezelfde kutinstelling als vandaag het veld in gaan.
Het lijkt echt vaak dat ze voorin maar wat doen. Alleen een individuele bevlieging, een corner of een afstandschoten gaat er nog wel eens in. Bijna nooit een geweldige aanval.
 
Nou...en ik was nog zo positief vooraf. Echt elke ploeg met een beetje wilskracht moet gewoon 5-3-2 spelen tegen psv. Psv kan de kansen die het krijgt toch niet verzilveren en 80 procent van de uitbraken die je krijgt tegen psv is raak. Iedereen is moe gestreden en valt uit pure vermoeidheid uit. Ja...ze waren meer in balbezit maar geen enkel moment heb ik gedacht dat ze zouden winnen. Bij 1-1 moet je het Minimaal 1-1 houden maar dat kan dus niet. Ik hou mijn hart vast voor zondag. Ik neig naar een dikke dikke vette nederlaag want we gaan opgegeten worden.
 
Dat deze trainer, zijn Duitse vrienden en JdJ maar heel snel opdonderen! Wegwezen aub. Jullie hebben er zooitje van gemaakt. Spelers die al 2 seizoenen nooit eens fit zijn, spelers die spelen als een kip zonder kop, geen lijn te ontdekken, armoedige en domme spelers zonder gogme, geen plan. Ga alsjeblieft terug naar China en neem JdJ mee. Shanghai is veel leuker dan Eindhoven, echt!
 
Dat deze trainer, zijn Duitse vrienden en JdJ maar heel snel opdonderen! Wegwezen aub. Jullie hebben er zooitje van gemaakt. Spelers die al 2 seizoenen nooit eens fit zijn, spelers die spelen als een kip zonder kop, geen lijn te ontdekken, armoedige en domme spelers zonder gogme, geen plan. Ga alsjeblieft terug naar China en neem JdJ mee. Shanghai is veel leuker dan Eindhoven, echt!
Volledig mee eens
 
Het liefst starten we zonder Max,Mwene,Van Ginkel en Gotze.... maar ja, je hebt geen (waardige)vervangers...
Zo zuur. Alleen Pröpper zou het kunnen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan