PSV - Arsenal | Dinsdag 12 december | Eindstand 1-1

Poule winnaars: Real Madrid, Atlético Madrid, Barcelona, Real Sociedad, Bayern München, Borussia Dortmund, Manchester City, Arsenal.
Nummers twee: Kopenhagen, PSV, Napoli, Inter Milan, Lazio Roma, PSG, RB Leipzig, Porto.


Roept u maar!

Een herkansing tegen Atlético of Sociedad lijkt mij wel mooi en nog enigzins doenbaar. De rest is denk ik minimaal één maatje te groot.
 
Poule winnaars: Real Madrid, Atlético Madrid, Barcelona, Real Sociedad, Bayern München, Borussia Dortmund, Manchester City, Arsenal.
Nummers twee: Kopenhagen, PSV, Napoli, Inter Milan, Lazio Roma, PSG, RB Leipzig, Porto.


Roept u maar!

Een herkansing tegen Atlético of Sociedad lijkt mij wel mooi en nog enigzins doenbaar. De rest is denk ik minimaal één maatje te groot.
Iedere tegenstander is prima. De dood of de gladiolen.
 
Als een 3 seizoenen zo… dat is geen nieuws meer
Ik begrijp de kritiek op Mauro niet en het verhaal dat hij al lang zwakke schakel is. Jaren terug als middenvelder en aanvaller was dat zo maar nadat hij in verdediging is gezet was het echt 1 vd steunpilaren van psv, en toen hij geblesseerd is geraakt was dat echt een aderlating. Er was zelfs tijd lang sprake van naturalisatie en in Nederlands elftal..
Dat hij gisteren niet sterk speelde is een gevolg van 2 jaar nauwelijks spelen en niet onlogisch. Als hij weer ritme heeft zal hij echt wat toevoegen weer
 
Nederlands leren vind ik niet zo relevant.
Klein landje, kleine taal. Heb je verder weinig aan.
Hier kun je toch prima je weg vinden met Engels.
Sterker nog, op een hoop plekken in Nederland kan je zonder Engels helemaal niks, zoals in die hoofdstad van ons
 
Een egotrip uit eigen doos. Ik begon destijds als een macamba en na een half jaar werd ik een Yu di Korsou genoemd.

Daar ben ik 30 jaar later nog steeds trots op en dat opende destijds flink wat deuren.

Iedereen op dit forum spreekt ook de taal van het land waarin hij woont. Daar ben ik van overtuigd. Of ze nou geïmmigreerd of geëmigreerd zijn. Dat doe je gewoon, dat zijn basisetiquette, net als het eten met mes en vork.
Heel kort door de bocht, deze. Heb kleine 5 jaar in Brunei gewoond en echt geen Malai geleerd behalve uiteraard wat basis woorden. En zo was dat met al mijn collegas en kennissen. Alleen de kids hadden het verplicht op school maar zijn het nu grotendeels vergeten
 
Hieronder staat het uitgelegd.

Blijkbaar kon Bayern dit doen door een clausule die Rangers zelf had laten opnemen. Een clausule voor een clausule :maniac:
Tenzij Bayern (of PSV) weer een dergelijke subclausule heeft zou PSV hem gewoon moeten kunnen kopen, zonder dat Bayern daar iets over te zeggen heeft. Ze kunnen natuurlijk altijd nog een aanbieding doen om inderdaad bijvoorbeeld PSV geld te betalen om af te zien van de optie, maar PSV kan daar dus van afzien. Zou mij overigens niet verbazen als Bayern wel weer een clausule heeft dat als PSV de optie licht hij over x jaar weer voor een bepaald bedrag terug naar Bayern kan.

Telkens wanneer ik het woord clausule hoor krijg ik het liedje "daar gaat ze' in mijn hoofd van Clausou, en dan maak ik er in mijn hoofd van: daar gaaan we (weer). 🤷
 
Poule winnaars: Real Madrid, Atlético Madrid, Barcelona, Real Sociedad, Bayern München, Borussia Dortmund, Manchester City, Arsenal.
Nummers twee: Kopenhagen, PSV, Napoli, Inter Milan, Lazio Roma, PSG, RB Leipzig, Porto.


Roept u maar!

Een herkansing tegen Atlético of Sociedad lijkt mij wel mooi en nog enigzins doenbaar. De rest is denk ik minimaal één maatje te groot.
Doe mij maar Atletico of Sociedad.....ik vind ze beiden momenteel niet echt goed spelen in de Liga. Dus, PSV zou kans maken...zelfs Barcelona zou ik niet erg vinden.
 
Heel kort door de bocht, deze. Heb kleine 5 jaar in Brunei gewoond en echt geen Malai geleerd behalve uiteraard wat basis woorden. En zo was dat met al mijn collegas en kennissen. Alleen de kids hadden het verplicht op school maar zijn het nu grotendeels vergeten.
Jammer voor je. Wel wat laten liggen in die 5 jaar, lijkt mij.
Hoewel het zo zou kunnen zijn dat je een andere taal, vanwege je werk, perfect hebt geleerd bv Engels.

Maar dan nog is het voor de persoon in de supermarkt, de werknemer van het gemeentehuis een belediging als je die niet normaal kunt groeten of te woord kunt staan in hun taal.

Nooit gezien in de supermarkt? De caissière die groet, vraagt of ze het bonnetje wil en de klant die niets terug zegt omdat hij/zij geen idee heeft wat er gevraagd wordt. Ik vind dat slecht.

Glimlach dan tenminste.

Integratie en wederzijds begrip begint met dat soort kleine positieve dingetjes.
 
Doe mij maar Atletico of Sociedad.....ik vind ze beiden momenteel niet echt goed spelen in de Liga. Dus, PSV zou kans maken...zelfs Barcelona zou ik niet erg vinden.
Maandag wordt er geloot toch?
Ik denk dat het slim is om expres te verliezen van AZ komende zondag.

Oorzaak-gevolg ligt dan heel dicht bij elkaar.
Manchester City gaat meteen beelden bekijken van Arsenal en AZ en gaat PSV onderschatten.
Met als gevolg:
PSV-City 2-0
City-PSV 2-2

Makkie.
 
We zitten in de achtste finale van de Champions League. Geef mij maar gewoon knaller als Bayern, PSG of Barca.
Kans op onderschatting, zijn niet in goede doen en kunnen we op een goeie dag gewoon hebben.
Doe Sociedad maar in de finale :)
 
Zat in de kidscorner maar verschrikkelijk zeg. Het looppad zat voor ons, maar gelukkig net iets hoger. Maar wat wordt er wat gelopen zeg. Ergerde me dood. En maar zuipen en maar vreten en maar pissen. Dan denk ik eet van te voren buiten of bij de Mc wat of zo. Dat is altijd nog voordeliger en kun je ook genieten van de wedstrijd, maar nu leek het wel de bioscoop.
Sommigen hebben echt maar een halve wedstrijd gezien.
Nooit meer bij een looppad zitten.

Droomloting is natuurlijk Dortmund. Voordelig, dichtbij, sfeer en perspectief.
 
We zitten in de achtste finale van de Champions League. Geef mij maar gewoon knaller als Bayern, PSG of Barca.
Kans op onderschatting, zijn niet in goede doen en kunnen we op een goeie dag gewoon hebben.
Doe Sociedad maar in de finale :)
PSG kunnen we niet loten.
 
Wat erg dit...

"Valentijn Driessen:

Hoewel de Feyenoorders de Champions League-campagne in mineur afsloten, kan Nederland in totaal terugkijken op een bevredigend avontuur op het hoogste clubniveau. PSV overleefde de groepsfase onverwacht al na vijf duels.
In Eindhoven draaien ze de eerste vier maanden nagenoeg een perfect seizoen. PSV doet financieel uitstekende zaken met de overwintering in de Champions League. Er komt minimaal 10 miljoen euro extra in het laatje. De blijdschap over de sportieve prestaties in het kampioenenbal zijn heel begrijpelijk, maar evenals Feyenoord is PSV van Europa League-niveau. Dat zal in de tussenronde in februari en maart tegen één van de zeven andere groepswinnaars duidelijk worden. Hoewel je je tegenstanders opzij moet zetten, was de loting Bosz & co bijzonder gunstig gestemd. Arsenal was een paar maten te groot toen het erom ging, maar het leeggekochte RC Lens en in vrije val verkerende Sevilla waren van beduidend minder niveau. En toch had PSV de grootste moeite met de Franse middenmoter en Spaanse laagvlieger. Niemand zal zich erom bekommeren als PSV in 2024 verder op het hoofdpodium acteert. Alleen zal het daar met de billen bloot gaan."
 
Wat erg dit...

"Valentijn Driessen:

Hoewel de Feyenoorders de Champions League-campagne in mineur afsloten, kan Nederland in totaal terugkijken op een bevredigend avontuur op het hoogste clubniveau. PSV overleefde de groepsfase onverwacht al na vijf duels.
In Eindhoven draaien ze de eerste vier maanden nagenoeg een perfect seizoen. PSV doet financieel uitstekende zaken met de overwintering in de Champions League. Er komt minimaal 10 miljoen euro extra in het laatje. De blijdschap over de sportieve prestaties in het kampioenenbal zijn heel begrijpelijk, maar evenals Feyenoord is PSV van Europa League-niveau. Dat zal in de tussenronde in februari en maart tegen één van de zeven andere groepswinnaars duidelijk worden. Hoewel je je tegenstanders opzij moet zetten, was de loting Bosz & co bijzonder gunstig gestemd. Arsenal was een paar maten te groot toen het erom ging, maar het leeggekochte RC Lens en in vrije val verkerende Sevilla waren van beduidend minder niveau. En toch had PSV de grootste moeite met de Franse middenmoter en Spaanse laagvlieger. Niemand zal zich erom bekommeren als PSV in 2024 verder op het hoofdpodium acteert. Alleen zal het daar met de billen bloot gaan."
Hang maar op in de kleedkamer.
 
Wat erg dit...

"Valentijn Driessen:

Hoewel de Feyenoorders de Champions League-campagne in mineur afsloten, kan Nederland in totaal terugkijken op een bevredigend avontuur op het hoogste clubniveau. PSV overleefde de groepsfase onverwacht al na vijf duels.
In Eindhoven draaien ze de eerste vier maanden nagenoeg een perfect seizoen. PSV doet financieel uitstekende zaken met de overwintering in de Champions League. Er komt minimaal 10 miljoen euro extra in het laatje. De blijdschap over de sportieve prestaties in het kampioenenbal zijn heel begrijpelijk, maar evenals Feyenoord is PSV van Europa League-niveau. Dat zal in de tussenronde in februari en maart tegen één van de zeven andere groepswinnaars duidelijk worden. Hoewel je je tegenstanders opzij moet zetten, was de loting Bosz & co bijzonder gunstig gestemd. Arsenal was een paar maten te groot toen het erom ging, maar het leeggekochte RC Lens en in vrije val verkerende Sevilla waren van beduidend minder niveau. En toch had PSV de grootste moeite met de Franse middenmoter en Spaanse laagvlieger. Niemand zal zich erom bekommeren als PSV in 2024 verder op het hoofdpodium acteert. Alleen zal het daar met de billen bloot gaan."
meme 20231214.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan