PSV - Ajax | Zondag 30 maart | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
36ehMc9.png

3oFDT1k.png

Niet winnen is einde competitie. Ik vind dit wel zo’n wedstrijd dat wij het net niet hebben en dat het Ajax dat al weken verguisd wordt ineens wel kan ballen.
Maar goed, het is veel leuker om een beetje hoop te hebben. Hoe dan ook winnen deze.
Ik durf er ook niks op in te zetten. Zelfs als PSV goed speelt, is dit een seizoen dat Ajax gewoon toch niet verliest.

Hmmm, valt dus weer eens samen met t weekendje kermisexpo (ditmaal in Beek en Donk, wie kent het niet). Jaren terug kreeg ajax toen een rode kaart maar wisten we alsnog niet te winnen. Ik hou mij maar vast aan het gegeven dat het toen een uitwedstrijd was, en we nu thuis spelen.

Niet winnen is einde competitie. Ik vind dit wel zo’n wedstrijd dat wij het net niet hebben en dat het Ajax dat al weken verguisd wordt ineens wel kan ballen.
Maar goed, het is veel leuker om een beetje hoop te hebben. Hoe dan ook winnen deze.
Beetje als de eerste helft van deze pot vorig seizoen. Brobbey legt zijn eerste kans er nu wel in. Toch een beetje iets wat gevoelsmatig aan PSV kleeft: spelers die moeite hebben met scoren of überhaupt niet in vorm zijn blinken tegen PSV uit.

Voor mij voelt het als:
PSV wint -> PSV kampioen
Ajax verliest niet -> Ajax kampioen

Ajax heeft nog niet echt bewezen goed met druk om te kunnen gaan. In de topwedstrijden die gewonnen zijn konden ze vrijuit spelen, ze waren toch de flinke underdog.

Voor mij voelt het als:
PSV wint -> PSV kampioen

Ajax heeft nog niet echt bewezen goed met druk om te kunnen gaan. In de topwedstrijden die gewonnen zijn konden ze vrijuit spelen, ze waren toch de flinke underdog.
Eens. Ik zie het ook als de 'kampioenswedstrijd'. Dit winnen brengt de spirit helemaal terug bij PSV, en met de spelers die teruggekomen zijn denk ik dat we er op en er over gaan.
En winnen doen we ook. Met 4 - 1.

Voor mij voelt het als:
PSV wint -> PSV kampioen

Ja dit is een cruciale wedstrijd. Om nog een kans te hebben moet PSV deze wedstrijd winnen.

Eens. Ik zie het ook als de 'kampioenswedstrijd'. Dit winnen brengt de spirit helemaal terug bij PSV, en met de spelers die teruggekomen zijn denk ik dat we er op en er over gaan.
En winnen doen we ook. Met 4 - 1.

Zolang het maar niet de kampioenswedstrijd van Mertens wordt...

Deze winnen we dik. Die Ajax-verdediging weet niet wat ze meemaken. Helemaal in de stress. Guusje Til 1-0, Luuk 2-0, Perisic 3-0. PSV neemt iets gas terug 3-1. Driouech 4-1 en Saibari 5-1.

Deze winnen we dik. Die Ajax-verdediging weet niet wat ze meemaken. Helemaal in de stress. Guusje Til 1-0, Luuk 2-0, Perisic 3-0. PSV neemt iets gas terug 3-1. Driouech 4-1 en Saibari 5-1.
Die ene is dan een discutabele penalty voor ajax, lijkt me?

5 verschillende eigen doelpuntenmakers? Dat moet een unicum zijn!

Dat men verplicht is om ajaks cadeautjes te geven weten we, de vraag is wat of hoe wij het gaan geven. Ik zet me geld op dat Benitez ajaks 1 of 3 punten cadeau zal geven

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan