Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ik durf er ook niks op in te zetten. Zelfs als PSV goed speelt, is dit een seizoen dat Ajax gewoon toch niet verliest.Niet winnen is einde competitie. Ik vind dit wel zo’n wedstrijd dat wij het net niet hebben en dat het Ajax dat al weken verguisd wordt ineens wel kan ballen.
Maar goed, het is veel leuker om een beetje hoop te hebben. Hoe dan ook winnen deze.
Beetje als de eerste helft van deze pot vorig seizoen. Brobbey legt zijn eerste kans er nu wel in. Toch een beetje iets wat gevoelsmatig aan PSV kleeft: spelers die moeite hebben met scoren of überhaupt niet in vorm zijn blinken tegen PSV uit.Niet winnen is einde competitie. Ik vind dit wel zo’n wedstrijd dat wij het net niet hebben en dat het Ajax dat al weken verguisd wordt ineens wel kan ballen.
Maar goed, het is veel leuker om een beetje hoop te hebben. Hoe dan ook winnen deze.
Niet winnen is einde competitie.
Eens. Ik zie het ook als de 'kampioenswedstrijd'. Dit winnen brengt de spirit helemaal terug bij PSV, en met de spelers die teruggekomen zijn denk ik dat we er op en er over gaan.Voor mij voelt het als:
PSV wint -> PSV kampioen
Ajax verliest niet -> Ajax kampioen
Ajax heeft nog niet echt bewezen goed met druk om te kunnen gaan. In de topwedstrijden die gewonnen zijn konden ze vrijuit spelen, ze waren toch de flinke underdog.
Ja dit is een cruciale wedstrijd. Om nog een kans te hebben moet PSV deze wedstrijd winnen.Voor mij voelt het als:
PSV wint -> PSV kampioen
Ajax verliest niet -> Ajax kampioen
Ajax heeft nog niet echt bewezen goed met druk om te kunnen gaan. In de topwedstrijden die gewonnen zijn konden ze vrijuit spelen, ze waren toch de flinke underdog.
Eens. Ik zie het ook als de 'kampioenswedstrijd'. Dit winnen brengt de spirit helemaal terug bij PSV, en met de spelers die teruggekomen zijn denk ik dat we er op en er over gaan.
En winnen doen we ook. Met 4 - 1.
Die ene is dan een discutabele penalty voor ajax, lijkt me?Deze winnen we dik. Die Ajax-verdediging weet niet wat ze meemaken. Helemaal in de stress. Guusje Til 1-0, Luuk 2-0, Perisic 3-0. PSV neemt iets gas terug 3-1. Driouech 4-1 en Saibari 5-1.
Ja of een discutabele VAR-goal.Die ene is dan een discutabele penalty voor ajax, lijkt me?
5 verschillende eigen doelpuntenmakers? Dat moet een unicum zijn!Deze winnen we dik. Die Ajax-verdediging weet niet wat ze meemaken. Helemaal in de stress. Guusje Til 1-0, Luuk 2-0, Perisic 3-0. PSV neemt iets gas terug 3-1. Driouech 4-1 en Saibari 5-1.
Dan stond er wel 1-55 verschillende eigen doelpuntenmakers? Dat moet een unicum zijn!
Tuurlijk waarom niet?U hebt nog hoop wauw![]()