PSV - Ajax | Zondag 30 maart | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zullen we het uittesten? Ajax wint straks met 1-5 van PSV en dan kijken wie er kampioen wordt!
Het was maar een voorbeeld hoe het kan gaan.

En als geschiedenisles; PSV DE TOPCLUB uit de 21e eeuw die op alle mogelijke manieren titels binnenhaalt.
Zelfs als een Ajax coach langs de zijlijn wanhopig "nog eén, nog eén" staat te schreeuwen na de 5-1 van onze Phillip Cocu.
Die "nog eén" riep hij omdat ene Patrick Kluivert voor ons de 1-5 gescoord had enkele weken daarvoor. :grin:

Dit keer is er geen schijn van kans op een 1-5, veeleer verhogen we de meermalen behaalde thuiszeges van 4-0 en 6-2 tot minstens een 5-0.
Al kan ik voor deze ene keer met 5-1 ook wel leven.
Als Ajax nu met 1-5 wint......heb dan maar geen illusies meer.
Nee, natuurlijk niet.
Maar zie mijn antwoord aan Mentos hierboven en vergeet je telraam op 30 maart niet.
5-0 is best mogelijk tegen dit catenaccio Ajax als tenminste onze zijlijn weer niet krom is op het schermpje van VAR Dieperink.;)

Dat is het ongeveer ook voor Ajax. Als Ajax verliest van PSV is het voor hen ook klaar. Leuk potje voetbal!
Dat is natuurlijk niet waar. Ze staan dan nog steeds 3 punten voor. Ze moeten dan gelijke tred houden met PSV of maximaal één keer meer gelijk spelen. PSV maakt het dan weer spannend, maar gezien de wedstrijden van Ajax dit seizoen, reken ik me na een overwinning van PSV zeker niet rijk. Dan heb ik het nog geeneens over de wisselvalligheid van PSV zelf.

Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan