PSV - Ajax | Zondag 29 oktober | Eindstand: 5-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
i4JKtZr.png

Laatst bewerkt:
De wet van het Boszbal zegt sowieso 3 goals voor psv. Mag Ajax gaan uitzoeken hoe ze er 4 gaan maken 🤔

Ik heb dat gevoel helemaal niet.

Een tegengoal, doe effe normaal.

Nee, ik voorzie een spannende partij, maar ik hoop op jouw 7-1.
Ik voorzie echt geen spannende partij. Het werd vanmiddag spannend omdat Utrecht er ook geen reet van bakt. Het leek weer volkomen nergens op.

Feyenoord walste al over Ajax heen en ik schat PSV nog ietsje hoger in.

Die ene tegengoal is ook uit pure wanhoop.

Ajax heeft niets te verliezen. PSV alles. Namelijk haar flow op weg naar de titel.
Volstrekt onzinnig te denken dat dit een makkie wordt.
We mogen blij zijn als we, ouderwets billenknijpend, de broodnodige drie punten halen.
Oppassen dus dat het niet voor beide clubs een ommekeer inluidt.

Ja, wordt een makkie denk/ hoop ik. Krakkemikkig Ajax dat mentaal gebroken hierheen komt. Met ook nog eens een Europese uitwedstrijd op donderdag achter de kiezen. Ik denk 5-0.

Winnen. No matter what. Lastige pot, denk ik. Veel lastiger dan de ranglijst doet vermoeden. Bezig zijn met welke grote cijfers is decadent, hoogmoedig en vragen om een koude kermis.
Inderdaad gewoon winnen hoe dan ook en de 3 punten pakken. Ajax vernederen hoeft niet. Dat doet Ajax zelf al.

Winnen. No matter what. Lastige pot, denk ik. Veel lastiger dan de ranglijst doet vermoeden. Bezig zijn met welke grote cijfers is decadent, hoogmoedig en vragen om een koude kermis.
Ik heb Ajax nu een paar keer gezien, maar defensief is het allemaal matig. Laat de aanval nu net onze beste linie zijn. Plus het is een thuiswedstrijd. Voor Ajax in deze vorm uit tegen psv. Normaal gesproken moet dit 4-0 of 4-1 worden..

Dit is het verhaal van Sint Joris tegen de draak. De draak is het kwaad, Sint Joris staat voor het goede. De draak ligt op zijn rug, klaar voor de genadestoot. Ik vrees dat we die moeten geven. En da's geen lullige 4-0, laat staan een 3-1. Het moet een Feyenoord-achtige overwinning worden, dubbele cijfers. Het is voor iedereen beter. Uiteraard voor PSV, maar ook voor Ajax. Ze kunnen dan niet anders dan Steijn ontslaan, waarop hij een fabelachtig bedrag mee krijgt (de man gaat echt niet uit zichzelf weg). Steijn - volgens mij een sympathieke vent en een goede trainer - heeft dan ruimte om z'n vele wonden te likken. En dit Ajax moet de absolute bodem raken om weer te kunnen bouwen.
Dus, puur uit genade, zeg ik 11-0.

Luuk scoort 7x, met elk lichaamsdeel één keer - dus vul maar in welke lichaamsdelen dat zijn.

Dit is het verhaal van Sint Joris tegen de draak. De draak is het kwaad, Sint Joris staat voor het goede. De draak ligt op zijn rug, klaar voor de genadestoot. Ik vrees dat we die moeten geven. En da's geen lullige 4-0, laat staan een 3-1. Het moet een Feyenoord-achtige overwinning worden, dubbele cijfers. Het is voor iedereen beter. Uiteraard voor PSV, maar ook voor Ajax. Ze kunnen dan niet anders dan Steijn ontslaan, waarop hij een fabelachtig bedrag mee krijgt (de man gaat echt niet uit zichzelf weg). Steijn - volgens mij een sympathieke vent en een goede trainer - heeft dan ruimte om z'n vele wonden te likken. En dit Ajax moet de absolute bodem raken om weer te kunnen bouwen.
Dus, puur uit genade, zeg ik 11-0.

Luuk scoort 7x, met elk lichaamsdeel één keer - dus vul maar in welke lichaamsdelen dat zijn.

Jaren later duikt de 'piemel pingel' van Luuk op in de pubquiz lijstjes

Een wedstrijd op zich, zonder zekerheidjes? Of een walk over op een team in diepe crisis? Zegt u het maar!
Op het moment ga ik voor een walkover, aangezien Steijn nog steeds niet ontslagen is en de spelers duidelijk geen vertrouwen in hem hebben. "he's lost the dressing room" of beter, hij heeft hem nooit gehad. Maar zelfs nadat Steijn morgen ontslagen is zal het moeilijk worden voor Ajax om alles ineens op de rit te krijgen en wij spelen thuis.

Op het moment ga ik voor een walkover, aangezien Steijn nog steeds niet ontslagen is en de spelers duidelijk geen vertrouwen in hem hebben. "he's lost the dressing room" of beter, hij heeft hem nooit gehad. Maar zelfs nadat Steijn morgen ontslagen is zal het moeilijk worden voor Ajax om alles ineens op de rit te krijgen en wij spelen thuis.
Ajax moet donderdag uit tegen Brighton. Ajax krijgt sowieso niets meer op de rit voor zondag.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan