PSV - Ajax | Zondag 29 oktober | Eindstand: 5-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Precies. Winnen met leuk voetbal, dan is mijn dag geslaagd.
Ik ben tevreden als er 3 punten gehaald worden en als er geen schorsingen of blessures van onze kant zijn. We mogen ze niet onderschatten want ze zijn toch de nummer 17 van de Eredivisie, die na dit weekend laatste kan komen te staan als Volendam van Excelsior wint.

Ik ben tevreden als er 3 punten gehaald worden en als er geen schorsingen of blessures van onze kant zijn. We mogen ze niet onderschatten want ze zijn toch de nummer 17 van de Eredivisie, die na dit weekend laatste kan komen te staan als Volendam van Excelsior wint.
PSV mag nooit iemand onderschatten. Tot nu toe vind ik dat Bosz dat redelijk voor elkaar heeft, al zijn er nog steeds teveel wedstrijden waarbij er te slap begonnen wordt. Je ziet dat Bosz zich daar aan ergert, en dat is mooi. Net zoals hij, en ik, gruwelijk baalde van die onnodige tegengoal thuis tegen Fortuna. Dat is de juiste instelling.

Bedoel je niet de 4-1 toen Kalusha de Machtige zijn kracht losliet op Ajax?
Ja, je hebt gelijk. Een mooie middag voor de Zambiaan en voor ons allen.
De tegengoal was uit mijn geheugen verdwenen. ;)
om vervolgens weer de ultieme revanche te hebben in de tweede competitiehelft. Net als de vorige keer. Nee, doe mij maar een simpele 2-0. Ben ik al tevreden.
Inderdaad is het beter niet teveel revanche gevoelens op te wekken. Okay, 2-0 dan maar. Is ook drie punten.;)

PSV mag nooit iemand onderschatten. Tot nu toe vind ik dat Bosz dat redelijk voor elkaar heeft, al zijn er nog steeds teveel wedstrijden waarbij er te slap begonnen wordt. Je ziet dat Bosz zich daar aan ergert, en dat is mooi. Net zoals hij, en ik, gruwelijk baalde van die onnodige tegengoal thuis tegen Fortuna. Dat is de juiste instelling.
Ook zijn reactie na de weggegeven penalty was duidelijk. Ookal sta je met 3-0 voor. Zo had bijvoorbeeld van Nistelrooij niet gereageerd. Wat een verschil

Laatst bewerkt:
PSV heeft er wel een handje van om clubs die met een slechte fase bezig zijn te helpen met punten. En dan nog te bedenken dat we veel te makkelijk over deze wedstrijd denken vrees ik het ergste.

PSV heeft er wel een handje van om clubs die met een slechte fase bezig zijn te helpen met punten. En dan nog te bedenken dat we veel te makkelijk over deze wedstrijd denken vrees ik het ergste.
Vertel, wanneer was datvoor t laatst in een thuiswedstrijd?

Klopt, maar in dit geval zie ik het gewoon echt niet gebeuren. Ajax is gewoon echt los zand en zit mentaal aan de afgrond, en we spelen thuis. Het zou mij ten zeerste verbazen als Ajax deze puinhoop binnen 2 weken ineens genoeg op de rit krijgt om te winnen van PSV.

Klopt, maar in dit geval zie ik het gewoon echt niet gebeuren. Ajax is gewoon echt los zand en zit mentaal aan de afgrond, en we spelen thuis. Het zou mij ten zeerste verbazen als Ajax deze puinhoop binnen 2 weken ineens genoeg op de rit krijgt om te winnen van PSV.
ajax niet maar PSV kan het wel verkloten door hun kansen er niet in te schieten

Ze hebben zelfs maar 1 week :sneaky:

Onderschatten is inderdaad heel gevaarlijk. In het verleden en bij andere clubs al te vaak gezien dat het mis gaat. Daarom vond ik het mooi toen Schouten laatst in een interview vertelde dat hij altijd alles geeft en dit un Italië heeft geleerd terwijl hij zag dat anderen het vroeger dachten dat ze er met een paar procent minder ook wel zouden komen.

Vrees echt een 10-0 scenario zoals bij Feyenoord bij deze wedstrijd. Echt 0% kans dat wij hier een punt gaan winnen.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan