PSV - Ajax | Zondag 22 september | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Opvallende uitspraak inderdaad. Ajax heeft, kijkend naar de transferbalans van beide clubs, percentueel een veelvoud minder uitgegeven dan PSV. Meer geld op de bank maakt je selectie niet beter. Daar zou Van Bommel zich dus niet zo laf achter mogen verschuilen, zeker niet met zo'n hypergetalenteerde aanval en het thuisvoordeel.
 
Opvallende uitspraak inderdaad. Ajax heeft, kijkend naar de transferbalans van beide clubs, percentueel een veelvoud minder uitgegeven dan PSV. Meer geld op de bank maakt je selectie niet beter. Daar zou Van Bommel zich dus niet zo laf achter mogen verschuilen, zeker niet met zo'n hypergetalenteerde aanval en het thuisvoordeel.

Jij moet wel een vrouw zijn om meer uitgaven toch te verkopen als minder uitgaven. :maniac:
 
Opvallende uitspraak inderdaad. Ajax heeft, kijkend naar de transferbalans van beide clubs, percentueel een veelvoud minder uitgegeven dan PSV. Meer geld op de bank maakt je selectie niet beter. Daar zou Van Bommel zich dus niet zo laf achter mogen verschuilen, zeker niet met zo'n hypergetalenteerde aanval en het thuisvoordeel.
Je kunt ook zoeken om Mvb te bashen!
020 heeft gewoon meer geld, dat is wat hij zegt en dat klopt als en koe! Ik snap echt wel dat niet psv’ers een hekel aan Mvb hebben hoor! Maar spuug je gal in een ander forum
 
Je kunt ook zoeken om Mvb te bashen!
020 heeft gewoon meer geld, dat is wat hij zegt en dat klopt als en koe! Ik snap echt wel dat niet psv’ers een hekel aan Mvb hebben hoor! Maar spuug je gal in een ander forum

Dit is toch heerlijk voer voor de Mark van Bommel Afzeik Vereniging. Ze weten van elke uitspraak wel iets te maken, waardoor ze Bommeltje af kunnen zeiken. Als hij had geroepen dat PSV de favoriet was, dan was hij een arrogante zak die 0 verstand van voetbal heeft en totaal geen kijk heeft op het spelletje van ons aller Ajax! WZAWZDB!
 
Dit is toch heerlijk voer voor de Mark van Bommel Afzeik Vereniging. Ze weten van elke uitspraak wel iets te maken, waardoor ze Bommeltje af kunnen zeiken. Als hij had geroepen dat PSV de favoriet was, dan was hij een arrogante zak die 0 verstand van voetbal heeft en totaal geen kijk heeft op het spelletje van ons aller Ajax! WZAWZDB!

Nee hoor, hij had ook gewoon simpel kunnen zeggen dat Ajax favoriet is omdat ze een betere selectie hebben.

Misplaatste arrogantie noem ik het roepen dat het realistisch is om de EL te winnen terwijl je de afgelopen jaren nou niet echt iets hebt laten zien in Europa.
 
Laatst bewerkt:
Dit is toch heerlijk voer voor de Mark van Bommel Afzeik Vereniging. Ze weten van elke uitspraak wel iets te maken, waardoor ze Bommeltje af kunnen zeiken. Als hij had geroepen dat PSV de favoriet was, dan was hij een arrogante zak die 0 verstand van voetbal heeft en totaal geen kijk heeft op het spelletje van ons aller Ajax! WZAWZDB!
Je moest eens weten wat ik allemaal voor onzin voorbij zie komen bij (Facebook)reacties van Ajacieden, godskanonne...
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Je moest eens weten wat ik allemaal voor onzin voorbij zie komen bij (Facebook)reacties van Ajacieden, godskanonne...
Voetbalsupporters eigen vermoed ik. Daarom vind ik dit forum ook zo fijn. Gewoon genuanceerde supporters die wel gepassioneerd zijn, maar een goede discussie en redelijkheid zijn vaak aanwezig.
 
Je moest eens weten wat ik allemaal voor onzin voorbij zie komen bij (Facebook)reacties van Ajacieden, godskanonne...
Ja volg zelf ajaxshowtime en voetbalprimeur. De laatste is alleen maar haatzaaierij. De ander is net zo gekleurd als dit forum. Vind daarom de stelling Ajacieden zijn arrogant ook wel deels waar maar zie dit net zo goed hier op het forum van sommige leden.
Als voorbeeld. Ajax beste historie algemeen, psv beste recente historie. Als er dan een tijdsaanduiding bijgevoegd worden zie ik psv supporters vaak een tijdspanne aanhouden die voor hun gunstig is. Gebruik je dan decennia of eeuwen heb je een duidelijke tijdspanne maar zeg je dat je de beste bent van bijv. de laatste 14 jaar dan ga je selectief je tijdsspanne aanpassen dat t zo gunstig mogelijk is om maar te kunnen roepen dat je de beste bent.
Ieder jaar begin je weer op 0. Ook Ajax ondanks de VAR ?

On topic: verwacht een slecht resultaat zondag. 50% kans winst psv, 25% kans gelijkspel, 25 % kans Ajax.
 
...terwijl je de afgelopen jaren nou niet echt iets hebt laten zien in Europa.
Dit vind ik van de media af en toe zo erg flauw/overdreven. Van 2003 tot 2014 was PSV de hoogst geklasseerde Nederlandse club in Europa. Nu is Ajax dat de laatste 5 jaar en wordt er gedaan alsof PSV nooit iets voor het Nederlandse voetbal betekend heeft.

Dit is overigens niet persoonlijk naar jou, maar meer in het algemeen bedoeld.
 
Dit vind ik van de media af en toe zo erg flauw/overdreven. Van 2003 tot 2014 was PSV de hoogst geklasseerde Nederlandse club in Europa. Nu is Ajax dat de laatste 5 jaar en wordt er gedaan alsof PSV nooit iets voor het Nederlandse voetbal betekend heeft.

Dit is overigens niet persoonlijk naar jou, maar meer in het algemeen bedoeld.

En dan vergeet je nog dat er tussen die (toegegeven) matige jaren van PSV in Europa nog wel even een CL overwintering werd behaald, terwijl Ajax dat seizoen volgens mij maar 1 overwinning boekte in een EL groep met Molde, Celtic en Fenerbahce. En hoewel de zomer van 2017 voor Ajax natuurlijk zwaar was door het drama met Nouri, werd er toen (net als PSV natuurlijk) niet eens Europees voetbal gehaald. Ongeacht de invloed van het Nouri drama was dat natuurlijk alsnog een zeer slechte prestatie.

Kortom, zelfs in de afgelopen 5 jaar heeft Ajax niet altijd goed gepresteerd. Het zijn vooral hele hoge pieken en hele diepe dalen geweest. Ere wie ere toekomt voor de EL finale en CL halve finale, maar de Europese dominantie valt dus ook nog wel mee.
 
Nee hoor, hij had ook gewoon simpel kunnen zeggen dat Ajax favoriet is omdat ze een betere selectie hebben.

Misplaatste arrogantie noem ik het roepen dat het realistisch is om de EL te winnen terwijl je de afgelopen jaren nou niet echt iets hebt laten zien in Europa.
Zeggen jullie toch ook altijd? Zelfs als er een aantal jaren geen sodemieter gewonnen wordt schreeuwen jullie dat jullie de beste zijn.... dus ach.... waarom maak je je daar druk om
 
Zeggen jullie toch ook altijd? Zelfs als er een aantal jaren geen sodemieter gewonnen wordt schreeuwen jullie dat jullie de beste zijn.... dus ach.... waarom maak je je daar druk om

Nee. Ik heb niemand binnen de selectie van Ajax horen roepen dat het realistisch is dat Ajax de CL gaat winnen. Sterker nog, de directeur van Ajax acht het onwaarschijnlijk dat Ajax weer de halve finale haalt. Dus ik snap jouw reactie niet helemaal.

Dat Ajax elk jaar zegt dat het realistisch is om kampioen te worden vind ik vrij logisch als je dat bedoelt, jij niet? Afgelopen 10 jaar telkens 1e of 2e geëindigd.
 
Laatst bewerkt:
Nee. Ik heb niemand binnen de selectie van Ajax horen roepen dat het realistisch is dat Ajax de CL gaat winnen. Sterker nog, de directeur van Ajax acht het onwaarschijnlijk dat Ajax weer de halve finale haalt. Dus ik snap jouw reactie niet helemaal.

Dat Ajax elk jaar zegt dat het realistisch is om kampioen te worden vind ik vrij logisch als je dat bedoelt, jij niet? Afgelopen 10 jaar telkens 1e of 2e geëindigd.
Klopt dat bedoel ik dus niet, ik bedoel de arrogantie die van de spelers afkomt zoals een oa schone en Veltman! Het bestuur zal zich(als ze wijs zijn) nooit laten verleiden om een uitspraak te doen over wie de beste is of wat er gewonnen moet worden. Vertrouw mij er maar op dat alle niet 020 supporters,de hele club en iedereen die er mee te maken heeft arrogant vind.
 
Klopt dat bedoel ik dus niet, ik bedoel de arrogantie die van de spelers afkomt zoals een oa schone en Veltman! Het bestuur zal zich(als ze wijs zijn) nooit laten verleiden om een uitspraak te doen over wie de beste is of wat er gewonnen moet worden. Vertrouw mij er maar op dat alle niet 020 supporters,de hele club en iedereen die er mee te maken heeft arrogant vind.
Die arrogantie is ook maar een label dat op Ajax is geplaatst. Zit wel enige kern van waarheid in, maar alle Ajaxhaters (daar schaar ik jou ook onder als je 020 zegt) grijpen alles aan om Ajax arrogant te noemen.
 
Die arrogantie is ook maar een label dat op Ajax is geplaatst. Zit wel enige kern van waarheid in, maar alle Ajaxhaters (daar schaar ik jou ook onder als je 020 zegt) grijpen alles aan om Ajax arrogant te noemen.

Hahahahaha lievvv dat je het half toe geeft. Ajaks heeft het woordje arrogantie uitgevonden, deels begrijpelijk omdat ik weet hoe de Amsterdamse cultuur en wereldje leeft, dat er zo gedacht en gedaan word. Haast alle ajacieden die ik ken denken echt dat Ajaks als eerste kwam en toen pas later voetbal

joost2.jpg
 
Die arrogantie is ook maar een label dat op Ajax is geplaatst. Zit wel enige kern van waarheid in, maar alle Ajaxhaters (daar schaar ik jou ook onder als je 020 zegt) grijpen alles aan om Ajax arrogant te noemen.
Ik zie 020 nooit echt als scheldwoord. Wel lekker makkelijk, net zoals 010 Rotterdam is en 040 Eindhoven. Hier in Groningen zijn er ook zat bedrijven of instanties die 050 in hun naam hebben. Eerder een synoniem dan een laatdunkend iets.
 
Die arrogantie is ook maar een label dat op Ajax is geplaatst. Zit wel enige kern van waarheid in, maar alle Ajaxhaters (daar schaar ik jou ook onder als je 020 zegt) grijpen alles aan om Ajax arrogant te noemen.
Ik haat ze niet hoor! Mijn beste vrienden zijn fan van die club! Ik heb de tijd van haten wel gehad! Ik zou zelfs prima naast een Ajacied in het stadion kunnen zitten! Wil niet zeggen dat ik de mening van vele deel dat ze arrogant zijn!?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan