PSV - Ajax | Zondag 22 september | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik vraag mij het volgende hardop af: Sadilek was eveneens ruk als linksback. Waarom is Mark dan niet met Boscagli in de basis gestart..?? In dat geval had hij Doan kunnen inbrengen voor Hendrix en dan hadden we denk ik een totaal andere wedstrijd gehad in de laatste 20 minuten...
Hendrix speelde en prima pot en was vaak de onderbrekende schakel voor Ajax. Hij werkte heel hard en Rosario is mij niet echt opgevallen, alleen durfde niet te schieten toen hij in de zestien stond en legde dus weer balletje breed. Doan voor Rosario had mijn voorkeur.
 
Wat vonden jullie eigenlijk van die Alvarez? Had ook zomaar in het PSV shirt kunnen staan vandaag. Heb niet echt specifiek op hem gelet vandaag maar ik dacht er ineens aan onder de wedstrijd. Vond van wat ik zag vandaag nou niet echt dat we daar iets aan missen. Misschien toch juist gehandeld van JdJ
Is toch gewoon een CV eigenlijk, kan daar als middenvelder dan niet echt over oordelen, maar heel speciaal is ie niet denk ik
 
Wat vonden jullie eigenlijk van die Alvarez? Had ook zomaar in het PSV shirt kunnen staan vandaag. Heb niet echt specifiek op hem gelet vandaag maar ik dacht er ineens aan onder de wedstrijd. Vond van wat ik zag vandaag nou niet echt dat we daar iets aan missen. Misschien toch juist gehandeld van JdJ
Vond het niet zo bijzonder eerlijk gezegd. Je ziet in alles dat het gewoon een CV is en niet een middenvelder.
 
Ah, ja. Het ijzersterke en volwassen argument "je praat poep".

Die gast kan bij deze weer mooi op de negeerlijst. Nog een grotere droeftoeter dan Ajacied1900 :FP:.

Wedstrijd is al prima samengevat door JP. Ik vond PSV eigenlijk prima spelen, als ik naar de spelers individueel kijk. Bergwijn en Rosario vond ik tegenvallen, daarentegen vond ik Baumgartl en Ihattaren formidabel spelen. Zoet ook prima, op die twee blunders na dan. Heeft die gelukkig wel zelf weer herstelt. Maar tactisch klopte er weer geen hol van. Of beter gezegd, de tactiek beviel mij niet. Veel te laf allemaal voor grote delen van de wedstrijd.
 
1-1 wel terecht denk ik. Was geen beste wedstrijd van beide kanten. Leek alsof PSV en Ajax meer niet wilden verliezen dan winnen.

Het was inderdaad een heel matige wedstrijd. Beide ploegen lieten vooral zien dat ze bang waren om te verliezen i.p.v. dat ze er alles uithaalden om te winnen.
Jammer ... Eigenlijk was het een topper onwaardig.
 
Wat vonden jullie eigenlijk van die Alvarez? Had ook zomaar in het PSV shirt kunnen staan vandaag. Heb niet echt specifiek op hem gelet vandaag maar ik dacht er ineens aan onder de wedstrijd. Vond van wat ik zag vandaag nou niet echt dat we daar iets aan missen. Misschien toch juist gehandeld van JdJ
Ik denk dat voor PSV Baumgartl beter is. Rustig en goede verdediger. Alvarez had misschien nog interessant geweest als vervanger van Rosario maar hij lijkt me als cv minder betrouwbaar.

Vond hem verder niet bijzonder voor zijn prijskaartje. PSV had dat, denk ik terecht, niet moeten willen betalen. Maar voor Ajax, die meer geld hebben, denk ik wel een bruikbare aankoop.
 
Ja ik vind het ook een beetje misplaats. Maar misschien maakt VP het groter dan het is. Ik vind dit soort uitspraken een beetje de ajax 'arrogantie'. Het is niet extreem erg. Maar je kunt het anders verwoorden. Zeker als, zoals terecht word opgemerkt, door Gakpo wel de 1 - 1 viel.

Nee dat is trots, of normaal. Ach, ze weten er vast wel iets van te maken waardoor het niet arrogant is
 
Vraagje, waarom hebben we in vredesnaam Doan voor veel geld gekocht??
We moeten de nieuwelingen wel voorzichtig brengen, ze zijn het PSV-systeem nog niet gewend...stel je voor dat ze een blunder begaan en de ploeg benadelen....(a)
 
Die Baumgartl staat trouwens met de week beter te spelen. Bron van rust, wint zijn duels en doet geen gekke dingen. Tot nu toe de meest rendabele aankoop van 't jaar. Het is dat Bommeltje niet van de roulatie is, maar we hebben wel een brede selectie met veel talent / kwaliteit.

Gakpo, Doan, Gutierrez, Pereiro, Schwaab, Unnerstall, Thomas, Afellay, Boscagli. Je kan elke week andere namen neerzetten terwijl dat niet eens veel afdoet aan de kwaliteit.
 
Valentijn Driessen:

De onkunde van Ten Hag heeft er voor gezorgd dat een oppermachtig ajax geen 3 punten mee naar huis nam. Sterker nog, ajax had bijna verloren omdat hij de doelpuntenmaker had willen wisselen. Volgens de tukker had Van der Beek er in moeten staan, en was het doelpunt dus niet gevallen.
Daarnaast had PSV maar geluk met Rotterdammer Makkelie, die tot twee x toe verzuimde om Rosario een rode kaart te geven. Eerst voor het bewust op de voet staan, daarna voor de overduidelijke elleboog tegen Taglafico, die vorige week nog zo mooi scoorde.
PSV daarentegen had niks in de melk te brokkelen, en had geluk dat de voormalige ajax-jeugd Bergwijn, Rosario en Malen elkaar vond. Malen maakte gelijk met een simpele intikker. Raar dat deze jongen op basis van een paar leuke wedstrijden in Oranje staat, en Dest, die zich al zolang bewijst, dat niet doet. Allemaal fouten die niet gemaakt zouden zijn als Johan nog geleefd had.

VI:

Johan: In mijn tijd hadden we zo'n jochie die je poort in de 16 wel een beuk gegeven.
Gijp: hihihihi
Boskamp: bij die Tagkliatella bedoel je?
Genee: Tagliofico bedoel je zeker.
Gijp: hihihihi
Boskamp: doe niet zo jongen! Zeikerd!
Gijp: heb je die wedstrijd gezien Johan? Lijkt toch helemaal nergens op....Als je dan Messi ziet spelen. Kan gewoon niet.

Studio voetbal:

Waar gaan we het over hebben jongens? Ihattaren?

Mwoah, leuk talent, maar is al bekend waar hij voor gaat kiezen? Oh, en Martinez, die was goed! Alvarez ook hoor! En Blind, ja, topper hoor. Dest! Daar moeten we het over hebben! Wat was ajax weer goed he?!

Zo, kan iedereen wat nuttigs gaan doen. ipv de telegraaf lezen en tv kijken.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan