PSV - Ajax | Zondag 22 september | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik snap dat echt niet, komt uit de eredivisie, niet geblesseerd, wedstrijdfit. Waarom hem dan niet 20 minuten laten spelen in een wedstrijd waarinje het op het middenveld verliest? Had dan gewoon die 7.5m of zo in je zak gehouden

Ik snap van Bommel volledig dat hij Doan niet brengt. PSV speelt al met een hoop vreemde eenden. In feite is het team wat vandaag mocht starten nog het meest op elkaar ingespeeld en zelfs dat is al minimaal. Hier nog iemand aan toe voegen die de gehele voorbereiding heeft gemist en tot op heden nauwelijks minuten voor PSV1 heeft gemaakt voegt mijn inziens dan ook weinig toe. Na de wissel Hendrix - Gakhpo had Doan in dat geval moeten komen voor Bergwijn of Bruma die meermaals hebben laten zien dat ze een mannetje konden passeren om daarmee gevaar te stichten. Deze spelers wisselen was echt geen noodzaak. Tevens bestaat er een risico dat Doan niet goed invalt en dan begint zo'n jongen weer van voor af aan.
 
Die tackle van Martinez? Als dat rood zou zijn, dan had Sadilek er ook een mogen krijgen in de eerste helft voor nagenoeg dezelfde tackle. Zijn beide gele kaarten. Vind dit maar janken om het janken. Makkelie deed het prima, geef hem dan ook gewoon de complimenten.

Voor de rest had ik meer van PSV verwacht.

Ik ook van dat Goden elftal van jullie. Zo magistraal dat je in de laatste 10 minuten liever achterin gaat rondtikken dan voetballen.

Wel felicitaties voor het elftal vol met kwallen dat jullie weer bij elkaar hebben gekocht
 
. (Heb blijkbaar niet opgelet lees nu dat Martinez geen geel had blijkbaar dus rest post verwijderd
 
Die tackle van Martinez? Als dat rood zou zijn, dan had Sadilek er ook een mogen krijgen in de eerste helft voor nagenoeg dezelfde tackle. Zijn beide gele kaarten. Vind dit maar janken om het janken. Makkelie deed het prima, geef hem dan ook gewoon de complimenten.

Voor de rest had ik meer van PSV verwacht.
Had het idee dat het zijn 2e geel had moeten zijn dus rood. Zie dat hij geen geel had staan. Maakt t voor mij onbegrijpelijker dat Makkelie daar geen geel gaf. Zelfde geldt voor het op de voet staan, Rosario kreeg er geel voor, andersom niet.
Of Makkelie het bewust doet, geen idee.
 
Jij hebt duidelijk niet opgelet tijdens de wedstrijd. Sadilek kreeg namelijk voor die overtreding geel maar Martinez die al geel had kreeg hem dus niet.

Overigens vind ik het terecht dat Makkelie Martinez hiervoor geen 2e gele kaart gaf. Simpelweg te licht om wat mij betreft iemand met rood van het veld te sturen. Ik vond die van Sadilek ook makkelijk gegeven maar Sadilek solliciteerde er wel een beetje naar. Had al een overtreding op zijn naam staan en dat akkefietje met Ziyech.
Martinez had nog geen geel volgens mijn bron (teletekst)
 
Heb n tip, neem een biertje of twee, laat de teevee ff uit, zet een goede cd aan en kom tot rust. Tot morgen,
1 volgende ochtend zelfde zienswijze .
Die verandert niet.
Heb je een paar jaar geleden 020-fc Utrecht gezien met die belachelijke onterechte penalty? Ook dat was Makkelie en die koste PSV bijna het kampioenschap.
Slaap lekker gast.
 
1 volgende ochtend zelfde zienswijze .
Die verandert niet.
Heb je een paar jaar geleden 020-fc Utrecht gezien met die belachelijke onterechte penalty? Ook dat was Makkelie en die koste PSV bijna het kampioenschap.
Slaap lekker gast.
1. dat is aan jou
2. ja de heb ik gezien
3. ga ik zeker doen, ben btw geen gast maar vaste bezoeker ;)
 
Ben ik de enige die Sadilek gewoon heel degelijk zag spelen? Of komt dat omdat ik gewoon 0,00% verwachtingen van hem had

Ik denk vooral dat laatste. Ik blijf hem toch vooral armoede troef vinden. Hij was niet slecht, maar ook niet geweldig met weer het sterke gevoel dat hij niet beter kan. Het is uiteindelijk gewoon geen back en je mist de echte opstomende kwaliteiten van een Angelino daar.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Zoet 6 paar fouten en weer zo traag in spelhervatting
Dumfries 7
Baumgartl 7
Viergever 6
Sadilek 6
Bruma 5
Rosario 6
Hendrix 7
Bergwijn 5
Malen 7
Ihataren 9
 
Die tackle van Martinez? Als dat rood zou zijn, dan had Sadilek er ook een mogen krijgen in de eerste helft voor nagenoeg dezelfde tackle. Zijn beide gele kaarten. Vind dit maar janken om het janken. Makkelie deed het prima, geef hem dan ook gewoon de complimenten.

Voor de rest had ik meer van PSV verwacht.

Geloof ik graag, want Makkelie liet het dubbeltje nog al eens aan jullie kant vallen bij twijfel.
Martinez had geel moeten krijgen, of Rosario geen kaart. Zo goed als dezelfde overtreding, maar een andere beslissing.

Ik had meer verwacht van het zo omhoog geprate ajax. Media laat het doen alsof de titelrace al is gespeeld, vandaag was duidelijk te zien dat de 2 ploegen elkaar heel weinig ontlopen.
 
Ik denk vooral dat laatste. Ik blijf hem toch vooral armoede troef vinden. Hij was niet slecht, maar ook niet geweldig met weer het sterke gevoel dat hij niet beter kan. Het is uiteindelijk gewoon geen back en je mist de echte opstomende kwaliteiten van een Angelino daar.

Ik vind het sentiment wbt Sadilek toch wat te negatief. Veroverd veel ballen, durft naar voren de oplossingen te kiezen, loopt ontzettend veel om aanspeelbaar te zijn en met zijn inzet is weinig mis. Laten we het niet teveel voor lief nemen dat elk 17 jarig talent zo goed is en snel komt als Ihattarren. Ik zie in Saidilek echt wel potentie en wat mij betreft doet hij het zeer goed voor zijn eerste seizoen bij het eerste. Vind hem op dit moment op basis van wat hij laat zien echt geen verkeerde keuze voor de basis.
 
Wat vonden jullie eigenlijk van die Alvarez? Had ook zomaar in het PSV shirt kunnen staan vandaag. Heb niet echt specifiek op hem gelet vandaag maar ik dacht er ineens aan onder de wedstrijd. Vond van wat ik zag vandaag nou niet echt dat we daar iets aan missen. Misschien toch juist gehandeld van JdJ
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan