Der Jaufe
Forum Hall of Fame Inductee
Daarbij, het winnen van de beker maakt het seizoen niet geslaagd, Europees was het een langzaam wegzinken vanaf het hoogste podium. In de competitie 3 pijnlijke nederlagen tegen de twee andere topclubs.Lang geleden, maar ik ben er ook weer.
Een prijs is een prijs vindt ik ongeacht of het de beker is of landstitel. Als je iets kan winnen moet je er voor gaan.
Wat ik wel tricky vindt is dat ik van Schmidt, maar ook van anderen hoor dat het seizoen al geslaagd is. Ja, we hebben twee prijzen, hebben de kwartfinale van de Conference League gehaald, maar zijn nog in de race voor het kampioenschap. Ik vind zo'n uitspraak dan wel weer gevaarlijk. Zo van, hoeft allemaal niet meer zo nodig. En dat kan ook in de koppies van de spelers gaan zitten.
Persoonlijk heb ik de hoop nog niet opgegeven. Ik leg me pas neer bij het mislopen van de titel als het echt niet meer kan. Wat dat betreft hebben we al vaker onverwacht met de schaal gestaan aan het einde van het seizoen.
Positief bekeken, hadden we 1x van ajax gewonnen ipv verloren dat stonden we nu 1e, het gat is niet onoverbrugbaar, ook komend seizoen niet